Seuraa 
Viestejä17492

Sanon tämän siksi että että en kohta enää edes muista montako köännykkää olen ostanut. Nyt alkaa SONY heittää offline tilaan tämän tästä...se on menoa nyt taas.

Ehdotuksia uudesta ?

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sivut

Kommentit (18)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17492

Olen puhelimeni wifin kautta yhteyksissä tänne..ikävää jättää teidät persu denialistien armoille.

Mutta ehkä sain pointtini esiin ?

- M. King Hubbert

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14900

Mikä oli tämä ehdottomasti viimeinen pointtisi. Tai älä kerro. Toivottavasti puukomposiittiakkusi rajoittaa kommunikaatiota.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovolo
Seuraa 
Viestejä6596

Major_Breakthrough kirjoitti:
Sanon tämän siksi että että en kohta enää edes muista montako köännykkää olen ostanut. Nyt alkaa SONY heittää offline tilaan tämän tästä...se on menoa nyt taas.

Ehdotuksia uudesta ?

Kumma, kun en ole vaihtanut yhtään kännykkää entisen rikkoutumisen vuoksi. Epäilen, että hillitön jaskan jauhaminen ja katteeton itsekehu laittaa puhelimen koville? Joissain puhelimissa kylläkin internetyhteyden jakaminen loppuu (ominaisuus), jos wifi-yhteyttä ei käytetä.

Kannattaa ostaa artikuloiva puhelin! Suosittu malli maailman tehokkaimman tuulimyllyn uuskeksijöille yllä.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6596

Ehdotuksia uudesta ?

Tulee niin ikävä noita sun mielikuvitusjuttujas ja lentokoneen kuvia Bobin kanssa. Jotta annan neuvon. Oliskohan puhelimen akku niin zippi, jotta ei kestä Wifi-kuormaa, vaan katkasee poikki? Ja muista käyttää korvavaloa, niin kyllä se siitä lutviutuu!

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17492

ovolo kirjoitti:

Ehdotuksia uudesta ?

Tulee niin ikävä noita sun mielikuvitusjuttujas ja lentokoneen kuvia Bobin kanssa. Jotta annan neuvon. Oliskohan puhelimen akku niin zippi, jotta ei kestä Wifi-kuormaa, vaan katkasee poikki? Ja muista käyttää korvavaloa, niin kyllä se siitä lutviutuu!

Sonystä irtosi sekä näyttö että pohjalevy...liimasin sen pikaliimalla kokoon.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17492

Kosketus simissä alkoi takuta....en hennonut luopua siitä koska Hay Dayssä tasolla 85 ja HCR 2:ssa 20s  kotimaassa.

Kiitos toivotuksista.

Tuo saattaa pari viikkoa vielä kestää.

- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17492

Kännykän vaihtaminen kolmen vuoden välin on ollut ainakin mulle erittäin kallista. Lisäksi simahtaneeseen kannyyn jää kaikki valokuvat ja osoitteet sekä numerot.

- M. King Hubbert

Keijona
Seuraa 
Viestejä12213

Kyllähän sen kysymyksiä luulisi herättävän, kun puhelimia ja puhelinliittymiä myyvillä yrityksellä vaikuttaisi olevan tarve piilotella tai hankaloittaa asiakaspalvelun puhelinnumeroja. Bottia ja chattia vaan.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

cannonballs
Seuraa 
Viestejä19

Ehdotuksia uudesta ?

Osta ÄPPLE!!

Mun iPhone 5s kestää ja kestää.

Ei ongemia, eikä edes hajoa vaikka se putoaa joskus.

Aslakki
Seuraa 
Viestejä243

Kännykän vaihtaminen kolmen vuoden välin on ollut ainakin mulle erittäin kallista. Lisäksi simahtaneeseen kannyyn jää kaikki valokuvat ja osoitteet sekä numerot.

Voi hyvää päivää, ei kai kukaan ole niin pösilö ettei varmuuskopioi dataa puhelimista viikoittain. Totta kai ne jää simahtaneeseen ja peiliin voit katsoa.

Kyllä se niin on ettei ole Omenan voittanutta, 3 omppukännyä löytyy. Kaikki pelittää nyt ja heti 100% varmuudella. Tosin hommasin työpuhelimeksi edullisen Nokia 3.1  koska kiva olla ajan hermolla Androidinkin osalta. Hintaisekseen helvetin hyvä, ei mitään lapsuksia tähän mennessä (3kk).

ovolo
Seuraa 
Viestejä6596

Kosketus simissä alkoi takuta....en hennonut luopua siitä koska Hay Dayssä tasolla 85 ja HCR 2:ssa 20s  kotimaassa.

Kiitos toivotuksista.

Tuo saattaa pari viikkoa vielä kestää.

Sim-kortin kosketushäiriöt on helppo korjata. Vetelee sitä korttia muutaman kerran edestakaisin siinä korttipitimessä ja taas toimii. Sama auttaa muistikorttiin.

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä11619

Läppä-Ericsson. Vilkkuvalo-Nokia. Business-Nokia. Lumia-Nokia. IPhone. Viides kännykkä menossa, yli 20 vuotta kulunut. Mielestäni ihan hyvä. Viidenkin vuoden keski-iällä teknologia itsessään yleensä vanhenee ennenkuin laite hajoaa. Em. Luurit ovat kaikki tallessa, paitsi Business-Nokia, joka varastettiin. Ericssonista hajosi läppämekanismi, muut ovat rappeutuneet akunkeston tai softan osalta uusimiseen kannustavaan tilaan, mutta yhä toimintakuntoisia.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17492

Aslakki kirjoitti:

Voi hyvää päivää, ei kai kukaan ole niin pösilö ettei varmuuskopioi dataa puhelimista viikoittain. Totta kai ne jää simahtaneeseen ja peiliin voit katsoa.

Kyllä se niin on ettei ole Omenan voittanutta, 3 omppukännyä löytyy. Kaikki pelittää nyt ja heti 100% varmuudella. Tosin hommasin työpuhelimeksi edullisen Nokia 3.1  koska kiva olla ajan hermolla Androidinkin osalta. Hintaisekseen helvetin hyvä, ei mitään lapsuksia tähän mennessä (3kk).

Miten...kun edes USB kautta ei saa siirrettya dataa siitä ?

- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat