Seuraa 
Viestejä1

Olen nähnyt tämän ilmiön jo kaksi kertaa. Ensimmäisen näin talvella oli pimeää keskiyö ja pilvetön taivas. Menin ulos käyttämään koiran ja rupesin katselemaan tähtiä huomasin että "tähti" alkoi liikkua vasemmalle. Minun mielestä se ei ollut lentokone koska siinä ei mitkään valot vilkunut ja se oli aika korkealla ja myös pyöreä. Sitten näin toisen tänään menin käyttämään koiran pilvetön taivas katselin tähtiä ja "tähti" liikkui vasemmalle eikä ollut mitään merkkejä lentokoneesta. Asun vielä aika korvessa niin ei lentokoneet täällä edes hirveästi pörrää. En sitte tiiä mikä tää on mutta no kerroin nyt kuitenkin.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jarppah
Seuraa 
Viestejä1389

janinurmi kirjoitti:
kyl.. landel.. ku on puhdas ilma vielä.. kaikenlaista jännää näkee yö taivaalla. ja kyllä ne tähdet siellä jossain kaukana myös liikkuu

Liikkuu liikkuu toki.. mutta ovatpa niin kaukana että vaikka yht’äkkiä singahtaisi valonnopeuteen niin eipä se miltään näyttäisi..

janinurmi
Seuraa 
Viestejä87

mä sain kaukoputken lainaan. ni talvella kunnon pakkasilla. olin makuupussissa. opettelin tuntemaan tähtiä ja tähdistöjä nimiltä. hauskaa puuhaa. välillä siellä menee lentokoneita, planeettoja ja satelliitteja. perseidit oli tosi nättejä.

jos kertoisin kaikesta omituisesta mitä siellä taivaalla tapahtui, joutuisin luultavasti mielisairaalaan.

muutaman ufo videonkin sain kuvattua. löytyy youtubesta ufo activity orimattila tai jotai.. mut näin jälkeen päin täytyy sanoo että löysin videon tapahtumille selityksenkin. ne oli nimittäin kangastuksiia...

tutkikaa tähtiä.. opitte fysiikkaa

peniemis
Seuraa 
Viestejä145

Varsinkin näin syksyllä saattaa nähdä useampia sateliitteja kerrallaan. Paras aika on aurinon laskun jälkeen, kun taivas on jo pimeä, mutta aurinko vielä valaisee matalahkoilla kiertoradoilla olevat sateliitit.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat