Ensimmäinen ennustus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei kaikille,
olen tavallinen ihminen mutta minulla on yksi poikkeavuus. Näen pieniä näkyjä kuin huonossa scifisarjassa näkyjä näkevän välähdyksiä.
Olen miettinyt asiaa jo vuosia. Olen lukenut tätä palstaa joskus ja ajattelin jostain syystä että tämä on ainoa järkevä vaihtoehto jonne kirjoittaa.

Tulen kaapista ulos koska tunnen nyt vihdoin tarvetta kakistaa kaikki paha ulos mitä näyt ovat minulle aiheuttaneet. Yksikään näky ei ole vielä pettänyt mutta yhtäkään näkyä en ole paljastanut etukäteen enkä jälkikäteen joten tämä on ensimmäinen.

Aivan aluksi on pakko paljastaa asia teille kertomalla, että lähitulevaisuudessa (näin uskoisin) tapahtuu vakavaa tuhoa aiheuttava maanjäristys. Olen miettinyt näkyni tapahtuma-ajankohtaa ja tullut siihen lopputulokseen että ajakohta on lähellä juuri tulevassa kesässä, huomenna tai vasta kuukauden kuluttua mutta tässä kesässä. On tietysti hyvin ikävää kertoa mutta tunne on vahva edelleen. Tätä voi pitää omana todistuksenani siitä että näkyni toteutuu. Teidän on tärkeä luottaa näkyihin jatkossa. Maanjäristys aihettaa maailmalle paljon suuria muutoksia.

Kirjoitan kun näky on tapahtunut.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Joo, ennustuksia on helppo tehdä tyyliin, että jotain pahaa tapahtuu pian. Tämähän pitää varmasti paikkansa ennen pitkää. Muuten mitä ehtoja pitäisi oikean ennustuksen täyttää, jotta se voitaisiin katsoa oikeaksi. Varmaan ainakin paikka ja aika tapahtumalle tulisi tietää ainakin jollain tarkkuudella, tapahtuman laajuus ja luonne, ja varmaankin se pitäisi kyetä osoittamaan toistuvasti, sillä 50% osuvuus ei vielä riitä. Jotenkin tässä mieleen tulee sääennustukset. Joskus tuntuu, että uutishuoneella kaveri roikkuu pää ulkona ja latelee ennustuksia. Jos tosiaan luulet, että osaat ennakoida tapahtumia sinun tulisi ottaa yhteyttä alan tutkijoihin niin kykyäsi voitaisiin tutkia tieteellisin menetelmin. Tästä voisi olla jotain hyötyä myös sinulle.

Vierailija

Voisiko antaa hieman tarkempia ja täsmällisempiä ennusteita esim seuraavaan malliin.

"Alaskassa 80 km pohjoiseen Anchoragesta tapahtuu 7.8 richterin maanjäristys 15.6. 2006"

Voisi olla hieman uskottavampaa, kuin kertoa jotain pahaa tapahtuvan lähiaikoina.

Vierailija

Minä ennustan myös, että lähitulevaisuudessa tapahtuu voimakkaita maanjäristyksiä, voimakkaimmat ehkä jopa yli 8 richteriä. Nämä maanjäritykset sattuvat alueella, joka kulkee Japanista Kiinan ja Indonesian kautta Iraniin ja välimeren poikki. Myös muualla esim Kaliforniassa ja Meksikossa voi tulla suuria järistyksiä.

Tulee tapahtumaan useita tulivuorenpurkauksia, jotka tulevat tuhoamaan maa-alueita ja viemään hengen liian lähellä olevilta ihmisiltä. näitä tulee tapahtumaan lähinnä Andeiksi kutsutun vuoriston alueella, Japanissa, Indonesiassa ja Välimeren alueella.

Tulvia tulee olemaan paljon, varsinkin Euroopassa ja Aasiassa.

Meksikon lahdella tulee esiintymään voimakkaita myrskyjä, jotka maahan iskiessään aiheuttavat tuhoa. Eurooppaa koettelevat ensi syksynä rajuilmat.

Australiaa ja mahdollisesti paikoin Afrikkaa, Välimeren ympärystä ja USA:n länsirannikkoa tulevat piinaamaan maasto ja metsäpalot.

Ennustan myös, että ensikesänä tulen suuresti vittuuntumaan työntekoon ja omaan elämääni. Ennustan myös, ettei minulle irtoa edes säälistä, vaikka kuinka kerjäisi. Ja tapanille tiedoksi: Itsestäni näkemäni ennustukset tulevat tapahtumaan hyvin nopeasti, viimeistään kesäkuun loppun mennessä ja tuo viimeinen on sellainen ennustus, joka pitää aina.

Näin olen siis nähnyt ja näin ennustan. Tulen sitten kertomaan, kunhan näkemäni asiat toteutuvat. Minä olen kyllä sillalailla monellatapaa poikkeava ihminen, että näen tällaisia ennestuksia ja sitten tykkään salmiakkikossusta, mutta en ollenkaan esim. maksapasteijasta.

Vierailija

Minä ennustan, että ensi kesänä saamme monena päivänä niskaamme sadetta, ja paikoin jopa ukkostaa. Syksymmällä puolestaan ilmat selvästi kylmenevät, ja lupaan syödä hatullisen paskaa, ellei ensi talvena tule lunta!

Ei tarvitse kiittää, ennustukset olivat täysin ilmaisia.

Vierailija

Ennustan että ensi talvena sataa ensilumi.

Joulupukkeja liikkuu autoilla kännissä 24. päivä joulukuuta.

Jari Sillanpäälle tehdään aivoleikkaus: Kiveksistä poistetaan hyvä laatuinen kasvain.

Lordi tekee Loirit ja kaatuu omaan naurettavuuteensa Big Red Machinen verkkarit päällä.

Vierailija
Merlin
Minä ennustan, että ensi kesänä saamme monena päivänä niskaamme sadetta, ja paikoin jopa ukkostaa. Syksymmällä puolestaan ilmat selvästi kylmenevät, ja lupaan syödä hatullisen paskaa, ellei ensi talvena tule lunta!

Ei tarvitse kiittää, ennustukset olivat täysin ilmaisia.

Minulla on hyvä tontun lakki, johon mahtuu 4 kiloa sian paskaa. Ilmoittele keväällä lumettoman talven jälkeen ravintola, jonka kabinetissa haluat ahmia sika-mämmit.

Vierailija

[quote="stirkko"]Hei kaikille,
olen tavallinen ihminen mutta minulla on yksi poikkeavuus. Näen pieniä näkyjä kuin huonossa scifisarjassa näkyjä näkevän välähdyksiä.
Olen miettinyt asiaa jo vuosia. Olen lukenut tätä palstaa joskus ja ajattelin jostain syystä että tämä on ainoa järkevä vaihtoehto jonne kirjoittaa.

stirkko, huono vitsi. Jatka lääkitystäsi.

Vierailija
Peksu
Minä ennustan myös, että lähitulevaisuudessa tapahtuu voimakkaita maanjäristyksiä, voimakkaimmat ehkä jopa yli 8 richteriä. Nämä maanjäritykset sattuvat alueella, joka kulkee Japanista Kiinan ja Indonesian kautta Iraniin ja välimeren poikki. Myös muualla esim Kaliforniassa ja Meksikossa voi tulla suuria järistyksiä.

Tulee tapahtumaan useita tulivuorenpurkauksia, jotka tulevat tuhoamaan maa-alueita ja viemään hengen liian lähellä olevilta ihmisiltä. näitä tulee tapahtumaan lähinnä Andeiksi kutsutun vuoriston alueella, Japanissa, Indonesiassa ja Välimeren alueella.

Meksikon lahdella tulee esiintymään voimakkaita myrskyjä, jotka maahan iskiessään aiheuttavat tuhoa. Eurooppaa koettelevat ensi syksynä rajuilmat.

Australiaa ja mahdollisesti paikoin Afrikkaa, Välimeren ympärystä ja USA:n länsirannikkoa tulevat piinaamaan maasto ja metsäpalot.

Ennustan myös, että ensikesänä tulen suuresti vittuuntumaan työntekoon ja omaan elämääni. Ennustan myös, ettei minulle irtoa edes säälistä, vaikka kuinka kerjäisi. Ja tapanille tiedoksi: Itsestäni näkemäni ennustukset tulevat tapahtumaan hyvin nopeasti, viimeistään kesäkuun loppun mennessä ja tuo viimeinen on sellainen ennustus, joka pitää aina.

Näin olen siis nähnyt ja näin ennustan. Tulen sitten kertomaan, kunhan näkemäni asiat toteutuvat. Minä olen kyllä sillalailla monellatapaa poikkeava ihminen, että näen tällaisia ennestuksia ja sitten tykkään salmiakkikossusta, mutta en ollenkaan esim. maksapasteijasta.

Waude olet sitten parempi näkijä kuin minä. Kun näin vain yhden maanjäristyksen, joka kaiken huipuksi ei varmaankaan edes toteudu. Sinunhan kannattaa ehdottomasti kirjoittaa ennustekirja, jossa käyt sitten läpi seuraavien 10 000 vuoden tapahtumat.

Vierailija
tapani
Peksu

Waude olet sitten parempi näkijä kuin minä. Kun näin vain yhden maanjäristyksen, joka kaiken huipuksi ei varmaankaan edes toteudu. Sinunhan kannattaa ehdottomasti kirjoittaa ennustekirja, jossa käyt sitten läpi seuraavien 10 000 vuoden tapahtumat.

No perkule! Pistetäänpä korvantaakse. Ihme juttu, että kukaan ei ole tuollaista vielä ennenhuomannut. Nyt on kyllä Best sellerin paikka.

Yhdistetään voimamme: Minä ennustan, niin kirjoita sinä kirjaksi ja lisäile sanojen väliin sellaisia sanoja kuin esim. antikristus ja apokalyptinen. Lisäksi tapahtumien järjestystä voisi hieman muutella, että kirjassa kun lukisi, että nyt tulee seuraavaksi ihan mahoton tulva, niin eipä vain tulisikkaan, toisella puolen palloa vaikka sitten tulivuori tussahtaisi vaan. Lukija siinä sitten pienessä päässään, samalla kun sohvalla istuskelisi ja kaakaota siemailisi miettisi, että olipa ne veijareita taas, että en minä kyllä itse olisi huomannut tuollalailla nyt alkaa kuluttajaa kusettamaan, niinkuin lähikaupan Lasse konsanaan.

Saadaan tulevaisuuden lukija hieman miettimään, että mitäköhän ne nyt tuossa ennustaa? Muuten olisi tuollaisten ennustusten lukeminen ihan liian helppoa kyllä. Niinkin säätiedotusta tekisi se olisi tai uutistenluku myös.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat