Todistakaa, että olen väärässä.
Tähtiä ei ole. On vain yksi vuonna 4 eaa rakennettu ydinvoimala nimeltä Aurinko, sekä kasa satelliitteja jotka kiertävät maata samalla nopeudella kun maa pyörii itsensä ympäri. Meille opetettiin kotona, että ne valot taivaalla on tähtiä jossain kaukana avaruudessa. Koulussa kerrottiin millainen avaruus sitten on. Toissapäivänät kun netistä luin että totuus ei olekaan NWO vaan OWO, laitoin psykoosit heti tulille. Nyt kysyn tietäjiltä apua, pakottakaa minut uskomaan että tähtiä on!
(Rehellisesti, hieman kuumottaa mutta psykoosikeitos ei ole vielä kypsä :)

Aaaaaaaaaa

Kommentit (5)

Satelliitit liikkuvat eteläisellä tähtitaivaalla eri kuviossa kuin pohjoisella.
Ne näyttävät kiertävän ympyrää.
Yliopistot ja tutkijat ovat mukana liitossa henkensä uhalla.
Edes he eivät tiedä miksi salaliitto on olemassa.

Miten turkulainen voi tietää että tämä on kusetusta?

Aaaaaaaaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hänen pyhyytensä
Seuraa 
Viestejä28239

Vakuuttava kertomus väärin ymmärretystä nerosta. Siitä se kaikki sitten lähti. Ensin lähti perheen jäsenet, sitten kaverit ja lopulta työpaikka. Tiedepalstalla, minut kuitenkin otettiin lämpimästi vastaan.

Nyt kaikki, osoittakaamme uudelle tulokkaallemme valtavasti rakkautta!

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

mdmx
Seuraa 
Viestejä6188

Mikä v*tun myrkynkeittelijä tääkin nyt on? Tai siis psykoosinkeittelijä.

Sit vielä tollasia epäsuoria viitteitä johonkin järjestäytyneeseen rikolliseen toimintaan. Heikki pilvee Vantaalta Ouluun.

Mä tuun vainoharhaseks kun joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hunajapurkki eli ansa jonka tarkotus on saada köysi mun kaulan ympärille ja kiristää massia? Järjestäytynyt rikollisuus kaiken takana. Joo. Oisko vähän kaukaa haettua.

Tarvii varmaan alkaa meditoimaan.

Tai si joku COH2 jyrä levelöi.. mut millä tasolla, ja miks. Sillä voi olla hyväkin tarkotus.

Aika monta vaihtoehtoo, osa hyviä ja osa huonoja. Yks olis ihan huippu. Ei voi tietää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat