Seuraa 
Viestejä22

Kun puhutaan ihmisen ulottovuuksista, korkeus on yleensä pituus, näinhän ei muiden kappaleiden / kautta eläinten kohdalla ole, esim, koiralla on korkeus samoin hevosella...???
Tämä on vaivannut jo kymmeniä vuosia, lääkettä ei ole...apua.

Tärkeintä on olemassa olo

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä10417

MooM kirjoitti:
Englanniksi vauvalla on "length" niin kauan kuin ei seiso. Sitten mitta muuttuu "height":ksi 😀.

Pyörätuolissa voi olla 4 feet tall...

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10417

Miksi ihmisten geenikikkailua ja sikiönseulontaa vastustetaan uhriuttamalla esimerkiksi kääpiöt, joiden varhainen tunnistus on helppoa?

Kai samoin menetelmin voi seuloa myös normaalikasvuisuuden alkiojoukosta pois, eli minun puolestani lyhytkasvuiset saavat lajiutua vapaasti ja päättää itse haluaako seuloa lapsistaan normaalikasvuisia vai lyhytkasvuisia.
Akondroplasia taitaa olla se seulottavin aiheuttaja.

Minä näen asian niin, että tulevaisuuden avaruusarkit palkkaa mielellään kompaktin kokoista mekaanikkoa... :)

Miksi tätä puolta asiasta ei koskaan tuoda esille? Luulisi että asiasta olisi keskusteltu lyhytkasvuisten kesken. Ei ole silmiin osunut moista keskustelua.
Erilaisuudestaan saa olla ylpeä ja sitä saa vaalia.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

---
Seuraa 
Viestejä3561

Kirkonrotta kirjoitti:
Minun muija on 145 cm, pitkä.....vai pätkä, vai matala !

En tietenkään tiedä hänestä sanoa, mutta pituus antaisi osviittaa siihen suuntaan, että kyseessä voisi olla ns. tynkäjalkainen työläisnainen. Onko valitellut koskaan, että kynnyksen yli kävellessä olisi saanut tikkuja persiiseensä?

Kirkonrotta
Seuraa 
Viestejä22

--- kirjoitti:
Kirkonrotta kirjoitti:
Minun muija on 145 cm, pitkä.....vai pätkä, vai matala !

En tietenkään tiedä hänestä sanoa, mutta pituus antaisi osviittaa siihen suuntaan, että kyseessä voisi olla ns. tynkäjalkainen työläisnainen. Onko valitellut koskaan, että kynnyksen yli kävellessä olisi saanut tikkuja persiiseensä?

Ei ole sanonut, saattaa olla ettei saa tikkuja perseeseen koska  kynnykset on höylättyä puutavaraa.

Olisiko Saarnipuuta.

Tärkeintä on olemassa olo

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat