Sivut

Kommentit (26)

wisti
Seuraa 
Viestejä14793

wisti kirjoitti:
Aikoinaan HS:ssa oli kilogramman uudesta määritelmästä juttua. Siitä ei tullut hullua hurskaammaksi, joten rohkaistuin kysymään asiaan tarkennusta artikkelissa haastatellulta tutkijalta. Se oli taa niin monimutkainen selitys, etten pysynyt kärryillä siinäkään. Totesin itsekseni olevani väliinputoaja.

Harmittavinta tuollaisessa on se, ettei tiedä, pitäisikö ymmärtää vai ei. Siis, että pitäisikö asia tiedoillani käsittää, vai onko kyse minulle oudoista jutuista. Perusongelma monesti muulloinkin ja varmasti monelle muullekin silloin tällöin.

Eusa
Seuraa 
Viestejä17227

wisti kirjoitti:
wisti kirjoitti:
Aikoinaan HS:ssa oli kilogramman uudesta määritelmästä juttua. Siitä ei tullut hullua hurskaammaksi, joten rohkaistuin kysymään asiaan tarkennusta artikkelissa haastatellulta tutkijalta. Se oli taa niin monimutkainen selitys, etten pysynyt kärryillä siinäkään. Totesin itsekseni olevani väliinputoaja.

Harmittavinta tuollaisessa on se, ettei tiedä, pitäisikö ymmärtää vai ei. Siis, että pitäisikö asia tiedoillani käsittää, vai onko kyse minulle oudoista jutuista. Perusongelma monesti muulloinkin ja varmasti monelle muullekin silloin tällöin.

Pystytkö kuvailemaan millaisia haasteita kohtasit?

Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä32163

wisti kirjoitti:

Sanoisin, että jos olet suorittanut yliopistotason fysiikan peruskurssit, asia pitäisi ymmärtää pääpiirteittäin. Ylioppilasfysiikka riittää vain käsien heilutteluun.

wisti
Seuraa 
Viestejä14793

Eusa kirjoitti:
wisti kirjoitti:
wisti kirjoitti:

Pystytkö kuvailemaan millaisia haasteita kohtasit?

En muista asiasta yhtikäs mitään. Voin yrittää löytää vuosia vanhan sähköpostin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat