Seuraa 
Viestejä5281

Helsingin Sanomissa (mummoparkkien OutoTohtorit tuntevat paremmin hyysärinä) "Nuoret koulutetut aikuiset omaksuvat uudet huumetrendit usein ensimmäisenä – Tämä piiloon jäävä joukko yritetään tavoittaa nyt kyselytutkimuksella"

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005891760.html

Mainittu kysely:

https://muuntohanke.fi/gds2019

Soveltuu myös Vinksahtaneiden Tohtoreiden serkuille, koska iäksi voi valita yli 85v, vaikka numerovalintoja ei tuon yli olekaan.

Klassiset kaappijuopotkin voivat osallistua, ei tarvitse käyttää nykynuorison muotihuumeita. Nykynuorisosta voi antaa mielipiteensä kyselyn aikana.

Kuinka usein vedät ?
En käytä mitään vihreää teetä vahvempaa
En käytä mitään vihreää teetä vahvempaa
19.3%
Onneksi seuraavaan vetoviikonloppuun on alle 5 yötä
Onneksi seuraavaan vetoviikonloppuun on alle 5 yötä
12.9%
Vastaan ensi kesänä, krp jyskyttää taas ovea
Vastaan ensi kesänä, krp jyskyttää taas ovea
12.9%
Osaltani vedot on vedetty, olen ns. vetoeläkkeellä
Osaltani vedot on vedetty, olen ns. vetoeläkkeellä
12.9%
En koskaan (juon vain viinaa, joka ei todellakaan ole päihde)
En koskaan (juon vain viinaa, joka ei todellakaan ole päihde)
12.9%
Hyi olkoon, mihin tämä maailma on menossa
Hyi olkoon, mihin tämä maailma on menossa
9.6%
En koskaan (juon vain mietoja, koska ei ole rahaa viinaan, ja miedot eivät todellakaan ole päihteitä)
En koskaan (juon vain mietoja, koska ei ole rahaa viinaan, ja miedot eivät todellakaan ole päihteitä)
6.4%
Olen suunnitellut viinan höystämistä kamalla
Olen suunnitellut viinan höystämistä kamalla
6.4%
En juo viinaa, mutta voisin vetää hitusen kamaa, jos hyvä tilaisuus tulee vastaan
En juo viinaa, mutta voisin vetää hitusen kamaa, jos hyvä tilaisuus tulee vastaan
6.4%
Olen suunnitellut viinan vaihtamista kamaan
Olen suunnitellut viinan vaihtamista kamaan
0%
Olen jo vetänyt yli tämän viikon budjetin
Olen jo vetänyt yli tämän viikon budjetin
0%
Ääniä yhteensä: 31

Sivut

Kommentit (20)

John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

Aika huonoja vaihtoehtoja, vaikka vaihtoehtoja oli monta. Olisin laittanut rastin kohtaan, että silloin tällöin nautiskelen sivistyneesti punaviiniä, mutta joskus hyvässä seurassa ja paikassa saatan nautiskella myös muita päihdykkeitä.

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

Lyde19 kirjoitti:
Ketkä juovat Lidlin Finkbräu 0-olutta? Eka tölkki oli jotenkin oudon makuista mutta sittemmin on maistunut.

Mitä tuo on? Onko se alkoholitonta olutta?

QS
Seuraa 
Viestejä5281

Neutroni kirjoitti:
Ei minulta kysytty mielipidettä nykynuorisosta (jos ei poliiseja lasketa nykynuorisoksi). Ilmeisesti vastasin liian moneen kohtaan "ei koskaan".

Tai sitten onnistuin clickbaitissa vähintään yhtä hyvin kuin iltapäivälehdet 

(•̀ᴗ•́)و ̑̑

Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5901

Pari viikkoa sitten tissuttelin 1/2 pulloa  punkkua, saadakseni unirytmini 3 tuntia aikaisemmaksi kerrasta. Seuraavaksi ostan kovempaa ainetta: KONJAKKIA (kuulostaa nyt lällyltä ihan vain sun kama-juttujen vuoksi, QS). Se on talvinen perinteeni. Mikään päihde ei tosin ole mulle niin vahva, kuin keskiolut - en tiedä olenko sille allerginen tai jotain.  Nautiskelun sivistyneisyydestä en tiedä.  Enkä sitä, mitä vastaisin kyselyyn... eihän mulla edes ole budjettia, jota ylittää.

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä2520

Itse juon lähinnä olutta, joskus punaviiniä ja tilanteen mukaan väkeviäkin,mutta  minkäänlaiset huumeet eivät ole mun juttuni ollenkaan. Vaihtoehdoissa ei oikein löytynyt mulle sopivaa vaihtoehtoa.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10159

Hitto tunnin urakka, mutta hyvön asian puolesta.

Kivasti jo kysymyksistä näkee, että ajat muuttuvat.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17362

Lyde19 kirjoitti:
Ketkä juovat Lidlin Finkbräu 0-olutta? Eka tölkki oli jotenkin oudon makuista mutta sittemmin on maistunut.

Juopot vetivät tätä Berliinissä.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17362

John Carter kirjoitti:
Aika huonoja vaihtoehtoja, vaikka vaihtoehtoja oli monta. Olisin laittanut rastin kohtaan, että silloin tällöin nautiskelen sivistyneesti punaviiniä, mutta joskus hyvässä seurassa ja paikassa saatan nautiskella myös muita päihdykkeitä.

Mikset juo valkoviiniä ?

- M. King Hubbert

John Carter
Seuraa 
Viestejä10960

Major_Breakthrough kirjoitti:
John Carter kirjoitti:

Mikset juo valkoviiniä ?

Tykkään enemmän punaviinistä ja saan valkoviinistä usein päänsäryn.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5061

Lyde19 kirjoitti:

Alkoholiton olut on juopoillekkin terveellisempi vaihtoehto.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17362

Lyde19 kirjoitti:
Lyde19 kirjoitti:

Alkoholiton olut on juopoillekkin terveellisempi vaihtoehto.

Jaa mä luulin että 0 tarkoittaa muistin nollaamista...ei kyllä juopot joivat juuri alkoholillista.

- M. King Hubbert

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat