Seuraa 
Viestejä21776

Ite saanu keittää sumppinsa kun tuo räkänokka vielä vetelee sikeitä. En osta kostoksi joululahjoja lainkaan, siitähän mokoma oppii.

=D

• ylös 2
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pseudohippi
Seuraa 
Viestejä20819

Sain tuossa aamupalaksi kaksi tyttären itse paistamaa ja kuoruttamaa muffinssia :)

When an educated, influential person tweets something he knows is a lie, he is announcing his contempt for the general public. He’s saying he considers you so stupid that you’ll believe the lie.
Andrew Stroehlein

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä17058

Sain muksuilta T-paidan, jossa edessä teksti: ”Pappa on paras”.

No nyt sitten kelailen että oliko viesti aito vai sarkasmia...

”Juomisen suhteen ilmaantuva alemmuudentunne ja kykenemättömyys johtavat siihen, että ennen niin säyseä ja mukava alkoholisti alkaa olla ylimielinen ja riidanhaluinen. Hänellä alkaa olla mahtipontisia ja suureellisia ajatuksia, mikä alkaa eristää hänet muista – kukaan ei siedä kenessäkään sellaisia piirteitä, vähiten alkoholistissa.”

MooM
Seuraa 
Viestejä13439

Hyvää isänpäivää vaan kaikille sen omakseen tunteville. Meillä asuva isä on ulkomailla, lapset laittoi ppt-kortin. Minä tissikuvan 😆. Ilmeisesti tykkäsi molemmista

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12361

Isänpäivä on kaupallista, keinotekoista paskaa. Turhan kuluttamisen juhla. Kollektiivista syyllisyydentuntoa ja sukulointivelvoitteita joissa muoto on sisältöä tärkeämpää.

I see...

MooM
Seuraa 
Viestejä13439

Ab Surd Oy kirjoitti:
Isänpäivä on kaupallista, keinotekoista paskaa. Turhan kuluttamisen juhla. Kollektiivista syyllisyydentuntoa ja sukulointivelvoitteita joissa muoto on sisältöä tärkeämpää.

Kaikki syyt juhlistaa arkea on hyvä juttu. Toteutuksessa ei ole pakko noudattaa markkinoiden mallia.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Vierailija

Pseudohippi kirjoitti:
Sain tuossa aamupalaksi kaksi tyttären itse paistamaa ja kuoruttamaa muffinssia :)

Itse kuorrutin äidin muffinssin. Tyhjää parempi sekin.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:

Meillä skipattiin kaupallisuus tyystin.

Vierailija

Ab Surd Oy kirjoitti:

Meillä skipattiin kaupallisuus tyystin.

Vierailija

MooM kirjoitti:
Hyvää isänpäivää vaan kaikille sen omakseen tunteville. Meillä asuva isä on ulkomailla, lapset laittoi ppt-kortin. Minä tissikuvan 😆. Ilmeisesti tykkäsi molemmista

Avullasi syyllistäen tilasin myös vastaavan kuvan. Mokoma tietää että julkaisen sen, mutta saattaa tuo silti tulla. Tauolla työpaikan pukkarissa tai vessassa kuvattava.

=D

Ab Surd Oy
Seuraa 
Viestejä12361

MooM kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Kaikki syyt juhlistaa arkea on hyvä juttu. Toteutuksessa ei ole pakko noudattaa markkinoiden mallia.

Totta, mutta tämä olikin norsunluutornin laajanäköalaisella viisaudella valeltu lausunto yleispätien massojen kohkaamiseen. Itse olin ihan tyytyväinen sekä kohtalooni alkeellisesti askartelevien rääpäleiden isänä että vielä hengissä sinnittelevän isän poikana kaikesta huolimatta - varsin vastavirtaisesti kumminkin päin. 

Keinotekoista ja tekopyhää ylevyyttä tavoitellakseni lausun silti vielä, että jokaisen päivän pitäisi olla isänpäivä. Ja äitienpäivä. Ja ylipäänsä tärkeiden läheisten muistamisen ja huomioimisen päiviä. On hapokasta, että yhtenä päivänä kiikutetaan konvehtia ja Remestä kakkukahvihinnoittelulla pirttiin, ja sitten 364 päivää ei jakseta paskaa nakata. Vain, koska joku keksi että juhlapyhien välissä on kaupallisesti katsoen nyt liian pitkä väli. Mikä pakko niissä arjen juhlistamisissakaan on musertua massojen paineen muottivaluun?

I see...

MooM
Seuraa 
Viestejä13439

Ab Surd Oy kirjoitti:
MooM kirjoitti:
Ab Surd Oy kirjoitti:

Totta, mutta tämä olikin norsunluutornin laajanäköalaisella viisaudella valeltu lausunto yleispätien massojen kohkaamiseen. Itse olin ihan tyytyväinen sekä kohtalooni alkeellisesti askartelevien rääpäleiden isänä että vielä hengissä sinnittelevän isän poikana kaikesta huolimatta - varsin vastavirtaisesti kumminkin päin. 

Keinotekoista ja tekopyhää ylevyyttä tavoitellakseni lausun silti vielä, että jokaisen päivän pitäisi olla isänpäivä. Ja äitienpäivä. Ja ylipäänsä tärkeiden läheisten muistamisen ja huomioimisen päiviä. On hapokasta, että yhtenä päivänä kiikutetaan konvehtia ja Remestä kakkukahvihinnoittelulla pirttiin, ja sitten 364 päivää ei jakseta paskaa nakata. Vain, koska joku keksi että juhlapyhien välissä on kaupallisesti katsoen nyt liian pitkä väli. Mikä pakko niissä arjen juhlistamisissakaan on musertua massojen paineen muottivaluun?

No kun se Remes julkaisee niin harvoin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat