Seuraa 
Viestejä22

Termospullo alkoi askarruttamaan.
Nykyiset thermokset pitää juoman kuumana ehkä parhaimmillaan n. 10 tuntia.
Voisiko mitenkään parantaa eristystä niin paljoa että juoma säilyisi edes muutaman päivän, puhumattakaan että viikon.
Miksi se ylipäätään falskaa noinkin paljon,onko korkki kriittinen paikka.
Nyt kaikki kehittämään super thermosta.

Tärkeintä on olemassa olo

Kommentit (6)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Pientä on hankala parantaa, ainakaan ilman että mennään niin suurkokoisiin ja kalliisiin rakenteisiin, ettei kukaan osta, koska on halvempaa ja käytännöllisempää lämmittää juoma, kun sitä tarvitaan. Helpointa on kasvattaa pullon kokoa, tilavuus kasvaa kuutiossa ja pinta-ala neliössä.

Kirkonrotta
Seuraa 
Viestejä22

Neutroni kirjoitti:
Pientä on hankala parantaa, ainakaan ilman että mennään niin suurkokoisiin ja kalliisiin rakenteisiin, ettei kukaan osta, koska on halvempaa ja käytännöllisempää lämmittää juoma, kun sitä tarvitaan. Helpointa on kasvattaa pullon kokoa, tilavuus kasvaa kuutiossa ja pinta-ala neliössä.

Kai sen saa melko pienin muutoksin ainakin kaksiverroin paremmaksi.
Duunissa oli jo klo 14 kahvi-tauolla lähes kylmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Termoksesi tyhjiö lienee vuotanut. Kyllä hyvä termospullo pitää kahvin juomalämpimänä aamusta iltaan. Kai täytät sen oikein? Lämmitä pullo ensin kiehuvalla vedellä sisältä kuumaksi ja laita kahvi mahdollisimman kuumana sen jälkeen? Laita pullo täyteen.

Minulla on perstuntuma että vanhat lasiset pullot olivat parempia kuin nykyän tavalliset rosteriset, mutta kokemukseni rajoittuu vain muutamaan malliin.

Kirkonrotta
Seuraa 
Viestejä22

Neutroni kirjoitti:
Termoksesi tyhjiö lienee vuotanut. Kyllä hyvä termospullo pitää kahvin juomalämpimänä aamusta iltaan. Kai täytät sen oikein? Lämmitä pullo ensin kiehuvalla vedellä sisältä kuumaksi ja laita kahvi mahdollisimman kuumana sen jälkeen? Laita pullo täyteen.

Minulla on perstuntuma että vanhat lasiset pullot olivat parempia kuin nykyän tavalliset rosteriset, mutta kokemukseni rajoittuu vain muutamaan malliin.

Ei pidä mulla on vuosien kokemus, klo 6.00 kahvi sisään klo 14,00 on enää hiukan haaleeta.

On ollut Airamin periteistä ja terästermari, mikä lienee huonoin.

Varsinkin metsästysretlillä pakkasessa on melko surkeita keksintöjä.

Väittävät että on kuussakin käyty, hiukan epäilen..!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Kirkonrotta kirjoitti:
Ei pidä mulla on vuosien kokemus, klo 6.00 kahvi sisään klo 14,00 on enää hiukan haaleeta.

On ollut Airamin periteistä ja terästermari, mikä lienee huonoin.

Varsinkin metsästysretlillä pakkasessa on melko surkeita keksintöjä.

No ota trangia tai kaasukeitin. Ei kai pakkasessa mikään toimi.

Lainaus:
Väittävät että on kuussakin käyty, hiukan epäilen..!

Astronautit olivat karskeja ja sinnittelivät parin viikon reissut ilman kahvia. Sanokaa minun sanoneet, että jos homma olisi ollut kiinni siitä, että kahvi pysyy lämpimänä termarissa Canaveralista Kuuhun, niin käymättä olisi jäänyt.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat