Ryssä pelkää maamiinoja

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Minä satuin olemaan sitä idiootti insinööri ikäluokkaa, että kerkisin tutustua miehiin, jotka olivat ihka oikeassa sodassa. Ryssä apui tykillä, krh yhtyi, ja Stalinin urut raketinheitttimet, perään maataistelukoneet ja uraaa!, uraa!,vihreitä miehiä kovat piipussa. Meidän suomalaisia urheita sotilaita alkoi pelottamaan. Niin lähtivät karkuuun, Kukaan heistä rintamalla olleista, ei ollut meidän mitttareimme mukaan tervejärkinen enää jälkeen. Komukkaupseerina kirjoitan ehkä myöhemmin lisää. Herra Tohtori tietää, mutta saa Kotitonttu tuoda minulle viiniä ja tupakkaa nyt.

Lierikki Riikonen

Kommentit (9)

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005
SUURTROLLI
Niinhän se pelkää.

Siksi ylipäällikkömme ne pois rajalta haluaakin

Kyllä ne perkeleen huorat varmaan vapisee!

Lierikki Riikonen

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Laskelin tuossa että Suomen puolustukseen idän uhkaa varten tarvitaan 25 miljoonaa maamiinaa, NATOa vastaan 15 miljoonaa, Sitten ei tarvitä Horneteita, eikä rynnäkköhelikoptreita. Pohjois-Suomen puolustuksen voitte jättää huoletta minunja Aslakin käsiin. Ei tarvihte huolehtia. Meillä on reppu aina valmiina ja täynnä toimintaan (sotilassalaisuus). On opittu: "Älä luota etelän alijuun, äläkä niidenen Saksalaisiin huoriin".Kokemus on usein parhaimpia opettajia.

Lierikki Riikonen

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Ainaki mulla on nykysin semmoset evhät repussa , että tuttumaton
jenkki tai muu natolainen kupsahtaa alta aikayksikön.
Niin ja naiset rintamalle jos sota tullee, olis kauheita lähitaisteluja , kihikihi
kihuikihgbik . Helppoko nolis listiä natot ku naisen päällä oltas,kihikihikih.
Helppo ja hjyvä loppu natolaisille, "taivhassaki oltas aina vähhää vailla."
Lierikki tule ryypyille !

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Eihän meillä täällää mitään hätää ole. Ihmetyttää nuo etelän aljut, jotka pelkää ryssää kuollakseen. Venäläiset naiset ovat olleet minua kohtaan hirveän kilttejä lyhyissa hameissaan. Mutta perkele, lisätään miinoja rajalle! Kyllä siinä lyhyt helmakin heilahtaa.

Lierikki Riikonen

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

"Kauniisti kukkii syrenit ja ruusut,
tuoksuu tuomet joen rannalla.
Joen rannalla kaunis Katusja,
joen korkealla rannalla.

Oi sä laulu, laulu tytön nuoren,
riennä sinne miss' on miesten tie.
Terveisiä sotureille Suomen