Seuraa 
Viestejä17583

Koko ajan hurisee...ja taukoamatta. Viekö tuo hermot ?

https://arstechnica.com/civis/viewtopic.php?f=7&t=1025160

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Kommentit (4)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323

Tiedä vaarallisesta, mutta ärsyttävää ja pitemmän päälle haitallista se on. Kannattaa rakentaa tietokone itse ja hankkia vähän fiksumpi kotelo ja prosessorin jäähdytin. Markettikoneet ovat kaameita, jos ei osta jotain nelinumeroisen hintaista luxusmultimediatyöasemaa, joka saattaa olla välttävä.

Mutta jos se on tornikotelo, voit modata sitä fiksummilla ropeleilla. Ehkä. Riippuen mikä siinä oikeastaan meluaa.

Ole edes vähän iloinen, jos se humisee tasaisesti taukoamatta. Työskentely serverin vieressä, jonka tuulettimet pumppaavat muutaman sekunnin epäsäännöllisessä jaksossa kuormituksen mukaan se vasta repii hermoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Goswell
Seuraa 
Viestejä12924

Mulla koneet kyllä valmiskoneet suht hiljaisia mutta tuo upsin perkele huutaa ihan sikana, paitsi silloin kun ei lataa akkuja ja sehän lataa melkein aina, silloin kun se hiljenee niin säpsähtää että mikäs nyt hajos..

Muinoin näytönohjaimet oli melko meluisia, nykyisin nekin on jo ihan hiljaisia., saattaa toki olla että kuulo on mennyt.

Mitä sanoit??

Minun mielestä noin.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Fööneistä kaikki on kiinni. Edellisessä tornissani oli 2 x 200mm puhallinta alhaalta ylös ja päälle 3 x 150mm sivusuuntaisia. Ei paljon humahda kunnon tuuletuksilla.

Tuulettimia saa äänettöminä (noctua) ja vesijäähykin on shhh.

Paska rauta kuulostaa paskalta raudalta ja toimii kuin paska rauta.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat