Seuraa 
Viestejä73

Seuraavan talven polttopuita tehdessäni niin tauolla aloin miettimään miksei vaimoni halua mitään puita kaadettavan mökkitontinta. Minä taas haluan pitkää näkyvyyttä joka suuntaan. Joku varmaan huomaa mistä puhun. Alustava väitteeni on se että naisten ja miesten eri suhtautuminen metsänhoitoon on meiän geeneissä. Naiset tarvitsevat mahdollisimman tiheän metsän jotta viholainen ei löydä perhettä. Mies taas haluaa mahdollisimman avaran näkymän nähdäkseen vihulaisen, jotta voisi suojella perhettään.

Kommentit (2)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10262

Sudenjälki kirjoitti:
Seuraavan talven polttopuita tehdessäni niin tauolla aloin miettimään miksei vaimoni halua mitään puita kaadettavan mökkitontinta. Minä taas haluan pitkää näkyvyyttä joka suuntaan. Joku varmaan huomaa mistä puhun. Alustava väitteeni on se että naisten ja miesten eri suhtautuminen metsänhoitoon on meiän geeneissä. Naiset tarvitsevat mahdollisimman tiheän metsän jotta viholainen ei löydä perhettä. Mies taas haluaa mahdollisimman avaran näkymän nähdäkseen vihulaisen, jotta voisi suojella perhettään.

Paitsi kaupungeissa, joissa puu ei saa kaadettaessa yltää seuraavaan puuhun asti vaakatasossa; sitä tiheämpi "metsä" aiheuttaa ilmeisen raiskausriskin tai jotain.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31323

Sinä ja vaimosi taidatte olla vähän suppea otos ihmiskunnasta noin monumentaalisten päätelmien tekemiseen lajin perinnöllisistä ominaisuuksista. Kyllä minun tutuissani on varmaan ihan yhtä paljon naisia, jotka haluavat pihan siistiksi hoitonurmikoksi, jossa on hallittuja istutuksia, ja miehiä, joille kelpaa pusikkoisempi ja metsäisempikin piha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat