Seuraa 
Viestejä17794

Kaveria on haukuttu yhtällä natsiksi ja toisaalla juutalaisten edusmieheksi.

https://www.youtube.com/watch?v=_iudkPi4_sY

Feministit ovat paniinissa.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
ovolo
Seuraa 
Viestejä6616

Major_Breakthrough kirjoitti:
Kaiffari on syntynyt melkein samana päivänä kuin minä; https://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_Peterson

Tuosta tulee mieleen, että osp-työntyjä uskoo syntymäpäivien merkitykseen ja astrologiaan. Hänen syntymäpäivänsä 12.12 on muka merkki jostain suuresta tiedemiehestä. Vuosilukua en muista, enkä viitsi etsiä hänen höpötysketjuistaan. Mutta muistaakseni hän on nyt kertomansa perusteella 52 tai 53v.

PS. Yritä muistaa, että jos viestisi päättyy linkkiin, niin yksi  space-näppäimen painallus loppuun riittää, ettei lainaukset mene sekaisin. Nyt korjasin tuon itse tekemällä välilyönnin linkin ja lainauksen lopputatägin väliin. 

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17794

ovolo kirjoitti:
Kaiffari on syntynyt melkein samana päivänä kuin minä; https://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_Peterson .

Tuosta tulee mieleen, että osp-työntyjä uskoo syntymäpäivien merkitykseen ja astrologiaan. Hänen syntymäpäivänsä 12.12 on muka merkki jostain suuresta tiedemiehestä. Vuosilukua en muista, enkä viitsi etsiä hänen höpötysketjuistaan. Mutta muistaakseni hän on nyt kertomansa perusteella 52 tai 53v.

PS. Yritä muistaa, että jos viestisi päättyy linkkiin, niin yksi  space-näppäimen painallus loppuun riittää, ettei lainaukset mene sekaisin. Nyt korjasin tuon itse tekemällä välilyönnin linkin ja lainauksen lopputatägin väliin. 

Miksi kiusaat OSP:n kehittäjä Savorista ?

- M. King Hubbert

ovolo
Seuraa 
Viestejä6616

ovolo kirjoitti:
Kaiffari on syntynyt melkein samana päivänä kuin minä; https://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_Peterson .

Miksi kiusaat OSP:n kehittäjä Savorista ?

Kiusaan? Kerroin vain hänen itsensä kertomasta ympäröivän maailmankaikkeuden jäsentämisestään ja uskomuksistaan. Kuten sanoin, tuo hänen kertomansa asia tuli mieleen, kun kerroit syntymäpäivistä. Tuo Savorisen itsensä kertoma asia löytyy, kun plaraat hänen tuhansia viestejään eri ketjuissa. Jos nimittäin luulet, että ihan kiusalla kerron perättömiä?

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11451

Melkeimpä kadehdittavaa on tapasi lapsenomaisesti innostua randomeista, milloin mistäkin ad hoc asioista, elokuvista, ideoista, ja nyt tästä populistilässyttäjästä. Olisi kiva tuntea samanlaista intoa asioista, mutten osaa, tylsää.

Facepalm
Seuraa 
Viestejä250

Brainwashed kirjoitti:
Melkeimpä kadehdittavaa on tapasi lapsenomaisesti innostua randomeista, milloin mistäkin ad hoc asioista, elokuvista, ideoista, ja nyt tästä populistilässyttäjästä. Olisi kiva tuntea samanlaista intoa asioista, mutten osaa, tylsää.

Etkö sinä ole se kaveri joka uskoo kaiken maailman hörhöjen kuusalaliittoteorioihin? En tiedä voiko sitä luonnehtia lapsenomaiseksi innostukseksi, mutta ainakin lapselliseksi uskoksi perustelemattomaan lässytykseen.

111
Seuraa 
Viestejä810

ovolo kirjoitti:
Kaiffari on syntynyt melkein samana päivänä kuin minä; https://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_Peterson

😂😂😂

🤔

Ikuista työntävän voiman kierrätystä äärettömässä 3 D avaruudessa joka ei todellakaan laajene tai kaareudu. Laajeneva avaruus on keisari alasti!!!

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17794

Brainwashed kirjoitti:

Niin..kyllä.....olen liian visuaalinen...varmaankin.

- M. King Hubbert

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat