Seuraa 
Viestejä35

Oswaldin väitetään ampuneen laukaukset takaapäin presidentin päähän. Alla olevalla filmillä kuitenkin selvästi näkyy, että pää retkahti luodin osuttua voimakkaasti taakse päin. Miten tämä on mahdollista? Tuliko laukaukset kuitenkin jostakin edestä päin ja asiaa yritetään väkisin jotenkin ontuvalla tavalla peitellä?

Ammuttiinko Oswald päivää myöhemmin juuri siksi, että murhan todelliset jäljet peittyisivät ja Oswald jäisi syyttömäksi syntipukiksi?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005907634.html

Sivut

Kommentit (23)

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17738

Liike taakse johtuu siitä, että ensimmäisestä osumasta JFK on kyyristynyt eteenpäin ja  kohta tulossa takaisin, kun toinen osuu ( ellei kolmas ).

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Sisältö jatkuu mainoksen alla
AaJii
Seuraa 
Viestejä1555

Major_Breakthrough kirjoitti:
Liike taakse johtuu siitä, että ensimmäisestä osumasta JFK on kyyristynyt eteenpäin ja  kohta tulossa takaisin, kun toinen osuu ( ellei kolmas ).

"Tulossa takaisin" - ja sitten tuo viimeinen osuma nytkäyttäisi takaa ammuttuna pään taakse? En seuraa tuota logiikkaa.

Ja olen miettinyt tuota siitä lähtien kun ekan kerran Zapruderin filmin näin. Mun silmissäni se viimeinen laukaus ei  tosiaan voi tulla  takaa vaan jostain etukulmasta.
Niin paljon hämärää on siinä jutussa, on yhä. Mikä se ihan kai virallisesti esitetty teoria yhdestä luodista "magic bullet" esim. on, teki niin kummallisia mutkia että ei siinä ole päätä eikä häntää.
Osa tapauksen dokumenteista lienee kai yhä salaisia. Kai siinä on yhä sellaista jonka ei katsota voitavan tulla vielä julki.

- O sancta simplicitas!

-Maija-
Seuraa 
Viestejä1233

On ne kuulkaas kaikki selvitetty. Magic bulletissakaan ei mitään maagista ole, ei se edes mutkitellut. Google käyttöön ja etsiskelemään. Älkää joutuko salkkarisivuille ja kun joudutte niin älkää uskoko. Ne on phake news.

Tälläkin palstalla on useampi ketju asiasta.

OFFTOPIC. Kun sinulla, majuri, tuo ajattelujakson pituus näyttää olevan yhden virkkeen mittainen, niin voisit kirjoittaa hajatelmasi notepadiin, sulkea sen hetkeksi ja kun uusi kuningasajatus iskee ajukoppaasi avaat notepadin ja lisäät sen siihen. Toista tarvittavan monta kertaa, kunnes ajukoppaan ei enää tunge mitään. Odota tunti ja postaa vasta sitten. Kiitos etukäteen kaikkien palstalaisten puolesta

-Pörrätäänkö?

AaJii
Seuraa 
Viestejä1555

-Maija- kirjoitti:
On ne kuulkaas kaikki selvitetty. Magic bulletissakaan ei mitään maagista ole, ei se edes mutkitellut. Google käyttöön ja etsiskelemään. Älkää joutuko salkkarisivuille ja kun joudutte niin älkää uskoko. Ne on phake news.

Tälläkin palstalla on useampi ketju asiasta.

Tarkastelin vähän asiaa ja siinä ei nähtävästi tosiaan ole mitään maagista, vaan lentorata on vedetty väärin päätellen mutkille vaikka se onkin siis tullut aika suoraan.

Silti en tuosta päänheilahduksesta pääse irti. Se ei ole mikään salkkarisivulta poimittu juttu vaan ihan oma tuntuma siitä mitä näen tuosta filmistä kun se viimeinen osuma tulee, pää pamahtaa auki ja heilahtaa.

- O sancta simplicitas!

helios
Seuraa 
Viestejä35

Se vielä, että kallonkappalekin lensi takakontille. Miten takaa päin tulluit luoti olisi sen niin päin heittänyt? Vai olisko Texasissa olleet silloin fysiikan lait jotenkin tilapäisesti  sekaisin?

jaho
Seuraa 
Viestejä818

-Maija- kirjoitti:

OFFTOPIC. Kun sinulla, majuri, tuo ajattelujakson pituus näyttää olevan yhden virkkeen mittainen, niin voisit kirjoittaa hajatelmasi notepadiin, sulkea sen hetkeksi ja kun uusi kuningasajatus iskee ajukoppaasi avaat notepadin ja lisäät sen siihen. Toista tarvittavan monta kertaa, kunnes ajukoppaan ei enää tunge mitään. Odota tunti ja postaa vasta sitten. Kiitos etukäteen kaikkien palstalaisten puolesta

Eikö lähetä nappi olekaan rivinvaihto?

Höpselsson
Seuraa 
Viestejä79

Vaikka Oswald olisikin, kuten hyvin todennäköistä on, ihan yksin ampunut Kennedyn kirjavaraston ikkunasta kuten virallinen tutkinta kertoo, niin ei se että hän yksin ampui mitenkään poista salaliittoepäilyjä. Olipa kyseessä korkean tason salaliitto tai ei, niin se olisi ollut lapsellisen helppo toteuttaa verrattuna esim. moon hoax idioottien hörhöilemään salaliittoon tai kuviteltuun 911-salaliittoon, eihän olisi muuta tarvittu kuin yllyttää yksi jätkä ampumaan.

Nonsenso eterno

ekavekara
Seuraa 
Viestejä7584

Mun mielestä tuo luoti osuu lähinnä pään oikealle sivulle ja iskuvoima heittää sen siitä sivulle, eli kiertää vasemman kautta taakse.

Itse asiassa on kai se ja sama, ampuiko luodin Oswald, kun ei hän ollut korkeintaan kuin ampuja. Suunnittelijat ihan muualla.

Ertsu
Seuraa 
Viestejä6987

Toikin on kummallista, että murhaajan nimi kirjoitetaan "Oswald", mutta amerikkalaiset lausuvat sen "Aswold". O ja A vaihtavat paikkaa. Kyllä siinäkin on pakko olla salaliitto.

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17738

ekavekara kirjoitti:
Mun mielestä tuo luoti osuu lähinnä pään oikealle sivulle ja iskuvoima heittää sen siitä sivulle, eli kiertää vasemman kautta taakse.

Itse asiassa on kai se ja sama, ampuiko luodin Oswald, kun ei hän ollut korkeintaan kuin ampuja. Suunnittelijat ihan muualla.

Tätä mä jo yritin selittää aiemmin.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

helios
Seuraa 
Viestejä35

ekavekara kirjoitti:

.

Siinä tapauksessa luoti tulee juuri sieltä oikealta mäenkumpareelta.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat