Sivut

Kommentit (35)

Keijona
Seuraa 
Viestejä12598

Totuus on toissijaista kun omahyväöiset omaa ja subjektiivista, puolueellista ja epäoikeudenmukaista puolustaa.
Onneksi itseensä uskominen mahdollistaa oman oikeutuksen, ilman objeltiivisuutta. Muu erilainen on erilaista ja ei sopivaa, sitä syntiä eikä omaahyvääpyhää.

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2082

juakola kirjoitti:
Perusväitteilleni (maltillinen AGW) on kosolti tieteellisissä julkaisusarjoissa viitteitä, Natureakin myöten. Sinä et ole niitä edes kommentoinut.

Ei kai kukaan täysjärkinen istu tietokoneen ääressä aamusta iltaan vuosien ajan kommentoimassa jonkun idioottien lässytyksiä ilmastosta tai mistään muustakaan yksittäisestä asiasta.

Joskus ajatukset juuttuvat johonkin tiettyyn asiaan ja jos ei ole autismia, voisi olla syytä selvittää mistä ongelma johtuu, jos pakkomielle haittaa omaa ja varsinkin muiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
juakola
Seuraa 
Viestejä2890

Noniin tammukka. Eipäs tehdä tästäkin yhtä tyhjäntoimitusketjua. Ketjun tarkoitus oli yrittää sivistää keskustelua. Älä nyt suotta pissi yhteisiin muroihin.

On olemassa 10:n tyyppisiä ihmisiä: Niitä, jotka ajattelevat binäärisesti ja niitä, jotka eivät.

sääpeikko
Seuraa 
Viestejä7169

jussipussi kirjoitti:
Taktiikkana uhriutuminen ja säälin hakeminen.

Sinä olet tällä alueella välillä samanlainen häirikkö kuin tammukkakin, etkä kunnioita yhtään toisia keskustelijoita. 

Tämän palstan keskustelun tasoa laskee niin paljon trollit, etten ole viihtynyt täällä itse viime aikoina niin paljoa. 

Jos nekin jotka olisivat eri mieltä asioista puhuisivat asiallisesti, tämän palstan taso nousisi.

it's the Sun stupid!

Wade
Seuraa 
Viestejä1338

Tokilogi kirjoitti:
juakola kirjoitti:
Perusväitteilleni (maltillinen AGW) on kosolti tieteellisissä julkaisusarjoissa viitteitä, Natureakin myöten. Sinä et ole niitä edes kommentoinut.

Ei kai kukaan täysjärkinen istu tietokoneen ääressä aamusta iltaan vuosien ajan kommentoimassa jonkun idioottien lässytyksiä ilmastosta tai mistään muustakaan yksittäisestä asiasta.

Joskus ajatukset juuttuvat johonkin tiettyyn asiaan ja jos ei ole autismia, voisi olla syytä selvittää mistä ongelma johtuu, jos pakkomielle haittaa omaa ja varsinkin muiden elämää.

Eihän sille mitään voi, jos denialistit ärsyttää niin paljon, että pitää jatkuvasti olla kirjoituksia vahtimassa.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä2082

juakola kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
juakola kirjoitti:
Mutta trollaamisen on loputtava. 

Ilmastonmuutosidiootit voisi itse miettiä kuinka tarpeellista on avata aiheesta lisää samansisältöisiä keskusteluja kun niitä on jo kymmeniä, jos ei satoja.

Miten niin samansisältöisiä? Tuossa on pitkän aikaa ollut käytössä vain pari ketjua, joihin 99% ilmastonmuutosta käsittelevistä kommenteista on kirjoitettu. Ilmastonmuutos yleis- ja uutisketjukin on jo yli 1000 -sivuinen.

Ilmastonmuutos yleis- ja uutisketju on ny lukittu :)

16.000 viestiä ei riittänyt asian selvittämiseen ehkä siksi että se on sitä samaa jankuttamista vuodesta toiseen, mikä ei johda mihinkään.

Olette käyttäneet yli 10 vuotta elämästänne, koko valveillaoloajan joka päivä ilmastonmuutoksesta keskusteluun, eikö se jo riitä?

tammukka
Seuraa 
Viestejä4587

Näitä "älyvapaita" ketjuja on Tiede-lehden keskustelupalsta pullollaan. Lukitukset johtuvat muutamien herkkähipiäisten itkuvirsistä. Miten esim. keijonan jutut monissa ketjuissa edustavat järjellistä ajattelua ? En silti ole itkemässä niitä sensuroitaviksi. Asia on emätin ( keijo ymmärtää).

juakola
Seuraa 
Viestejä2890

Tokilogi kirjoitti:
Olette käyttäneet yli 10 vuotta elämästänne, koko valveillaoloajan joka päivä ilmastonmuutoksesta keskusteluun, eikö se jo riitä?

Aivan höpöhöpö väite, rankasti liioiteltu. Tuo pätee tuskin keneenkään. Se on toki totta, että palstalla on käynyt keskustelu suht aktiivisena tuon ajan. Mutta siitä on vastuussa lukuisa määrä eri nimimerkkejä.

Esimerkiksi allekirjoittaneella on usein viikkojen, kuukausien ja jopa vuosienkin taukoja ollut palstalla vierailemisesta.

On olemassa 10:n tyyppisiä ihmisiä: Niitä, jotka ajattelevat binäärisesti ja niitä, jotka eivät.

Käyttäjä4369
Seuraa 
Viestejä1111

Englannin parlamentti julisti "Climate Emergency'n  2. toukokuuta. Laitoin siitä viestin Vuosisadan suurin harhaoppi-ketjuun 3.5., josta voitte kerrata sen.

Onko mahdollista, että Rinteen hallitus lähtee tälle samalle tielle, rajoittamaan puhevapautta.

Loppuuko ilmastosta kirjoittelu silloin tällä palstalla. Olisi sääli

esko

Japetus
Seuraa 
Viestejä11953

Kas, tällainenkin ketju sitten avattu, ja Jussipussi näyttää jo selvittäneen miksi:

jussipussi kirjoitti:
Taktiikkana uhriutuminen ja säälin hakeminen.

Aika lailla näin. Juakola teki perushihut: puhui potaskaa ja aloitti pakoilun, kun kysymykset siitä kävivät liian kiusalliksi. Kerran hän rohkeni "korjata itsensä" ja myöntää lasketelleensa lööperiä, mutta siihen se sitten jäikin. Hauskasti samaan pisteeseen kuin Sääpeikolla. Ehkä siinä tulee jokin pärrönaamaisuuden luonnonlaki vastaan. Jos oikein jaksaa tivata, voi hihu kerran tunnustaa luikurinsa, mutta toisella kerralla vaadittu kysymysmäärä satakertaistuu. Väitteen ilmeisestä pöhköydestä se ei ainakaan näytä riippuvan.

Mystinen on tämä maailma.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
o_turunen himokkaana: "Minä en todellakaan kuse housuuni vaan sinun silmääsi."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

DieselDon
Seuraa 
Viestejä113

Mulla tää on ratkennut niin, että hyppään vain yli asiattomien keskustelijoiden, kuten Tammukka, Jussipussi ja Japetus yli. Niiden sisällön tietää lukemattakin. Mielenkiinnolla luen jos Juakola, Sääpeikko tai esim. Wade kirjoittaa.

Japetus
Seuraa 
Viestejä11953

Syvänmeren helmi kirjoitti:
Syvänmeren helmi kirjoitti:
Sitten kun ilmastonmuutos tulee. Aion ottaa sitä kaikki irti, koska aniharva teidän kaltaisista ihmisistä kykenee sitä estämäänkään. Tai edes halua estää, kun tietää jo että oman elämän polku päättyy ennen sen tulemista. Joten miksi jauhaa asiasta, vahvojen mielipiteiden kera. Kun ilmastomuutos tapahtuu vasta sen jälkeen, kun te olette kääntyneet jo herran puoleen. Päällänne kaksi metriä multaa. Eikä mikään raaja liiku. Paitsi sitten kun se ilmastonmuutos tulee. Silloin saatatte parhaimmassa tapauksessa kääntyä jopa toiselle kyljelle. Kunnioitus minulta teitä kohtaan, että välitätte niinkin paljon hautapaikkanne rauhasta. Minulle ei ole mitään väliä missä ruumiini mätänee parinkymmenen vuoden päästä.
Eiköhän tämä keskusteluketju ollut tässä. Vai haluaako joku höppänä vielä pohtia sitä kummalle kyljelle tulee kääntymään haudassaan ja saako haudan päälle istutetut ruusut varmasti hyödynnettyä tarpeeksi hyvin potentiaalisesti ravinteikasta maaperää. Kun ilmastonmuutos aiheuttaa hankaluuksia veden saantiin. Ja riittääkö kastemadoilla ruuan saanti.

On se tosiaan merkillistä, että jotkut jaksavat piitata jälkeläisistäänkin. Ihme friikkejä.

Olli S. paljastaa salaisuutensa: "Mä puhun tahallani ristiin, että Japetus saisi oikeita aiheita syyttää mua."
sääpeikolla leikkaa: "No ihmisen vaikutus ei ole alle 50% ja ei ole alle 50%.. eiköhän se olisi silloin 50-50 suurimman osan mukaan papereista... näin nopeasti pääteltynä"
Keijona ymmärtää naisia: "Onkohan sellaista munasolua edes olemassa ? Onko joku nähnyt sellaisen?"

Japetus
Seuraa 
Viestejä11953

DieselDon kirjoitti:
Mulla tää on ratkennut niin, että hyppään vain yli asiattomien keskustelijoiden, kuten Tammukka, Jussipussi ja Japetus yli. Niiden sisällön tietää lukemattakin. Mielenkiinnolla luen jos Juakola, Sääpeikko tai esim. Wade kirjoittaa.

Oikein hyvä. Niinhän sinun skippailu, tabujen luonnin ja pakoilun kannattajana tietysti kuuluukin tehdä. Mitä vain uskon puolesta.

Jos seuraa väittelyä sivusta, kannattaa aina kiinnittää huomiota siihen, kirmaako yksi osapuoli systemaattisesti jotain kysymyksiä pakoon. Se paljastaa hihun nopeammin ja selvemmin kuin mikään muu ja on valitettavan yleistä. Rehellisyys on yllättävän harvojen hyve.

Shockrates
Seuraa 
Viestejä351

Japetus kirjoitti:
DieselDon kirjoitti:

Oikein hyvä. Niinhän sinun skippailu, tabujen luonnin ja pakoilun kannattajana tietysti kuuluukin tehdä. Mitä vain uskon puolesta.

Jos seuraa väittelyä sivusta, kannattaa aina kiinnittää huomiota siihen, kirmaako yksi osapuoli systemaattisesti jotain kysymyksiä pakoon. Se paljastaa hihun nopeammin ja selvemmin kuin mikään muu ja on valitettavan yleistä. Rehellisyys on yllättävän harvojen hyve.

Nyt olisi sulle japeteus hyvä kysymys, miten on, näetkö sinä CO2 molekyylejä ilmaseoksessa kuten Greta Thunberg, ilamstoaktivisti ja mahdollinen nobelin rauhanpalkinnon "nominee"?

Meillä on täällä palstalla muutamia vielä nimettömiä lukijoita ilmoittautunut kysyessäni tätä muutamilta alarmisteilta, olen antanut mahdollisuuden nimettömään ilmoittautumiseen siten että JOS NÄET CO2 molekyylejä ALAPEUKUTA!

Jos taasen et näe co2 molekyylejä, tykkäät vaan tai jätät laittamatta peukkua...

Mutta vastata saat. Näetkö myös?

-Shock-

Japetus
Seuraa 
Viestejä11953

Shockrates kirjoitti:
Japetus kirjoitti:
DieselDon kirjoitti:

Nyt olisi sulle japeteus hyvä kysymys, miten on, näetkö sinä CO2 molekyylejä ilmaseoksessa kuten Greta Thunberg, ilamstoaktivisti ja mahdollinen nobelin rauhanpalkinnon "nominee"?

Meillä on täällä palstalla muutamia vielä nimettömiä lukijoita ilmoittautunut kysyessäni tätä muutamilta alarmisteilta, olen antanut mahdollisuuden nimettömään ilmoittautumiseen siten että JOS NÄET CO2 molekyylejä ALAPEUKUTA!

Toisin kuin hihulan peukuttelupakkomielteiset, uskallan vastata ihan suoraankin: en näe molekyylejä paljaalla silmällä, kuten ei tietääkseni ole myöskään Greta missään väittänyt näkevänsä.  Mukava kuitenkin nähdä, että olet viimein löytänyt teinitytöstä tasoisesi vihulaisen. Harvan elämä on yhtä merkityksellistä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat