Seuraa 
Viestejä1184

Vaihtoehtoja useampi kuin itse otsikossa::: Äänestäkää mikä on lähin oikea vaihtoehto.
Haluan tutkia ihmisten kyseistä tietoisuuden osaa. Paljastan oman myöhemmin.

Kun olet kotona, niin tunnetko yleensä olevasi 'huoneessa' vai 'koko maapalolla'?
Huoneessa vain
Huoneessa vain
42.8%
Koko Universumissa suorastaan
Koko Universumissa suorastaan
33.3%
Koko maapallolla
Koko maapallolla
9.5%
Koko lähiseudullani
Koko lähiseudullani
9.5%
Euroopassa (olen vähän outo).
Euroopassa (olen vähän outo).
4.7%
Koko Suomessa
Koko Suomessa
0%
Ääniä yhteensä: 21

If you want to understand me, you need to be universal, if you don't understand me, you suck at it.

Kommentit (4)

mdmx
Seuraa 
Viestejä6167

Tällä hetkellä koen olevani tiede foorumilla.

Jos puhun jonkun ihmisen kanssa koen olevani osa dialogia.

Jos luen jotain koen olevani osa tarinaa.

Jos teen jotain koen olevani osa sitä tekemistä.

Mulla se menee noin. Sit jos ei tee mitään esim. makaa selällään sängyssä ja antaa mielikuvituksen lentää niin oon yleensä kuitenkin osa sitä tarinaa mihin se nyt ikinä meneekään.

deep purpose
Seuraa 
Viestejä1184

mdmx kirjoitti:
Tällä hetkellä koen olevani tiede foorumilla.

Jos puhun jonkun ihmisen kanssa koen olevani osa dialogia.

Jos luen jotain koen olevani osa tarinaa.

Jos teen jotain koen olevani osa sitä tekemistä.

Mulla se menee noin. Sit jos ei tee mitään esim. makaa selällään sängyssä ja antaa mielikuvituksen lentää niin oon yleensä kuitenkin osa sitä tarinaa mihin se nyt ikinä meneekään.

Sulla on silloin se niinkuin jotkut toivois. Itselläni puuttuu toi olen huoneessa melkein kokonaan, aistin yleensä muitakin ulottovuuksia. Yleensä koen sen "maapallolla" ja eka ajatus sen vieressä liittyy siihen että ihmiset ei vieläkään osaa tulla keskenään toimeen maittain.

If you want to understand me, you need to be universal, if you don't understand me, you suck at it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä5901

Matkan jälkeen koti voi kyllä tuntua erilaiselta, on vielä fiilis toisesta ympäristöstä... koti tuntuu erilaiselta, jos tulee esim. tropiikista, Lapista, tai Eurooppalaisesta suurkaupungista ulkomailla.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat