Miten käy sähköpostin kun tila loppuu! VASTATKAA PIAN kiitos

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Elikäs meikäläisen sähköpostista pääs tila loppumaan ylisuuren saapuvan liitetiedoston takia. Se kerkesi olemaan siellä noin päivän ennenkuin poistin sen.

Miten käy sinä aikana minulle lähetettyjen sähköpostien? Saako lähettäjä jonkin viestin että "viestiä ei voitu lähettää", vai tuleeko viesti minulle myöhemmin vai häviääkö se kenties ikuisesti jonnekin..

Olis vaan tärkeää tietoa tulossa s-postilla ja pelkään ettei se ole tullut perille tuon takia..

Kommentit (4)

Vierailija

Kai siinä niin käy, että sinulle postia lähettänyt saa ilmoituksen, että vastaanottajan postilaatikko on täynnä. Varmista postilaatikkosi toimivuus lähettämällä viesti itselllesi.

Vierailija

No kun poistin sen ylisuuren viestin niin ei ole enää mitää hyötyä lähettää itelle viestiä.. kyllä se nyt jo toimii mutta sillon kunoli täynnä?

Vierailija
ratz
No kun poistin sen ylisuuren viestin niin ei ole enää mitää hyötyä lähettää itelle viestiä.. kyllä se nyt jo toimii mutta sillon kunoli täynnä?

Hyöty on se, että tietää toimiiko posti vai. Usein käy niin, että palvelimeen jää tieto täydestä postilaatikosta pitkäksi aikaa sen jälkeen kun se on tyhjennetty.

Testin hyötyä arvioidaan vertaamalla siitä aiheutuvaa vaivaa tulosten perusteella hankittuun tietoon. Jos tieto on merkityksetön, älä tee testiä. Jos tiedolla voi olla jokin merkitys, harkitse, voiko testaamisen vaivannäkö pienempi kuin tiedosta saatava hyöty. Jos testistä ei ole mitään vaivaa, suorita se.

jne.

tyypillisesti täyteen postilaatikkoon lähetetyn viestin lähettäjälle tulee ilmoitus: "Viestiä ei voitu lähettää, koska vastaanottajan postilaatikko on täynnä". En voi luvata, että käytäntö on sama kaikissa postilaatikoissa.

Vierailija
ratz
Elikäs meikäläisen sähköpostista pääs tila loppumaan ylisuuren saapuvan liitetiedoston takia. Se kerkesi olemaan siellä noin päivän ennenkuin poistin sen.

Miten käy sinä aikana minulle lähetettyjen sähköpostien? Saako lähettäjä jonkin viestin että "viestiä ei voitu lähettää", vai tuleeko viesti minulle myöhemmin vai häviääkö se kenties ikuisesti jonnekin..

Olis vaan tärkeää tietoa tulossa s-postilla ja pelkään ettei se ole tullut perille tuon takia..

Mitä sähköpostia käytät, ja onko sinulla useampi postilaatikko? Jos sinulla on työpaikkasi sposti, asialle ei taida voida mitään, mutta jos käytät jotain muuta, niin suosittelen ottamaan toiseksi laatikoksi yahoon tai gmailin, varsinkin, jos saat usein isoja liitetiedostoja. Voin lähettää sinulle gmail kutsun, jos haluat.

Uusimmat

Suosituimmat