Sivut

Kommentit (20)

Käyttäjä kyrsä
Seuraa 
Viestejä791
Liittynyt17.12.2018

Vaikuttaa hyvältä tuotteelta. Nimenomaan se että kala on kokonaisuudessa jauhettu tuo monipuolisen ravinneskaalan. Siihen sekotettuna hernettä kuulostaa suorastaan superfuudilta. Melkeen pelkästään tolla voisi elää. Pikkasen munaa sekaan vielä.

Käyttäjä kyrsä
Seuraa 
Viestejä791
Liittynyt17.12.2018

Mut toi sama konsepti toimis melkeen mistä tahansa. Vois kanankin jauhaa kokonaisena mössöksi tai sian.

Toi et se on suolistsmaton on myös hyvä juttu. Tulee niitä maa-aineksia ja mutaa samalla.

Käyttäjä kyrsä
Seuraa 
Viestejä791
Liittynyt17.12.2018

Noihinku sekottais nyt sit vaikka herneitä ja viljaa tms. vois tulla vaikka hyviä makkaroita tai keiton pääruoka-aines höystettynä tuoreilla vihanneksilla ja mausteilla.

Helkkarin pienet silakat menis myös ihan sellasenaan silliliemessä.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä5860
Liittynyt26.3.2005

Käyttäjä kyrsä kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä tuotteelta. Nimenomaan se että kala on kokonaisuudessa jauhettu tuo monipuolisen ravinneskaalan. Siihen sekotettuna hernettä kuulostaa suorastaan superfuudilta. Melkeen pelkästään tolla voisi elää. Pikkasen munaa sekaan vielä.

Minä olen puolestani tykästynyt tuohon nyhtökaljaan, siinäkin tuo jauhettu tuo monipuolisen ravinneskaalan. Voi tietysti olla ripaus nyhtöhumalaakin. Munaa siihen ei pidä sekoittaa (ei konkreettisesti eikä kuvitteellisesti).

Nyhtökonjakkikaan ei ole hullumpaa (kun muistaa käytöstavat nyhtöisyydessäkin).

NytRiitti
Seuraa 
Viestejä3120
Liittynyt12.9.2012

p://jukuri.luke.fi/bitstream/handle/10024/530738/rkts2011_2.pdf?sequence=1

Tää nyt ainakin kelpaa, jos nimi vaan muutetaan nyhtökalapihviksi.

Jaappanissa surimin keksijä sai suuren teollisen tuotteen kehittämispalkinnon.

Surimi sinänsä on mahottomasti prosessoitua mautonta ja hajutonta kalaproteiinia, mut kun siihen lisätään synteettistä rapuaromia, niin rapupuikot, nam, nam. Joku monen tähden huippu ravinteli jäi kiinni surimista tehdyistä rapuruuista. Suomestakin viedään kalaa Latviassa sijaitsevaan rapupuikkotehtaaseen.

Käyttäjä kyrsä
Seuraa 
Viestejä791
Liittynyt17.12.2018

Lentotaidoton kirjoitti:

Minä olen puolestani tykästynyt tuohon nyhtökaljaan, siinäkin tuo jauhettu tuo monipuolisen ravinneskaalan. Voi tietysti olla ripaus nyhtöhumalaakin. Munaa siihen ei pidä sekoittaa (ei konkreettisesti eikä kuvitteellisesti).

Nyhtökonjakkikaan ei ole hullumpaa (kun muistaa käytöstavat nyhtöisyydessäkin).

Minäkin oon nyhtänyt kaljaa tänään tässä mutaman tölkin.
Emäntä paistelee sienipekonikääryleitä juuri.
Niitä odotellessa.

Käyttäjä kyrsä
Seuraa 
Viestejä791
Liittynyt17.12.2018

NytRiitti kirjoitti:
p://jukuri.luke.fi/bitstream/handle/10024/530738/rkts2011_2.pdf?sequence=1

Tää nyt ainakin kelpaa, jos nimi vaan muutetaan nyhtökalapihviksi.

Jaappanissa surimin keksijä sai suuren teollisen tuotteen kehittämispalkinnon.

Surimi sinänsä on mahottomasti prosessoitua mautonta ja hajutonta kalaproteiinia, mut kun siihen lisätään synteettistä rapuaromia, niin rapupuikot, nam, nam. Joku monen tähden huippu ravinteli jäi kiinni surimista tehdyistä rapuruuista. Suomestakin viedään kalaa Latviassa sijaitsevaan rapupuikkotehtaaseen.

Tämä japskien rapukopio on kyllä erinomainen.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14816
Liittynyt16.3.2005

Varmaan pitäisi keksiä tönkkösuolatuista muikuista tehty nyhtömuikku. Siihen ei tarvitse lisätä yhtään mitään. Tai sitten nyhtökalakukko. Tai nyhtömämmi. Råtsalaisten erikoisyys olisi tietysti nyhtösurströmming, jota voi nyhtää semmoisenaan purkista ja sitten voi nyhtää pullollinen Absoluuttia päälle.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31146
Liittynyt16.3.2005

o_turunen kirjoitti:
Råtsalaisten erikoisyys olisi tietysti nyhtösurströmming, jota voi nyhtää semmoisenaan purkista ja sitten voi nyhtää pullollinen Absoluuttia päälle.

Suosittelen kyllä, että ei paljasjalkaiset ruåtsalaiset nyhtävät sen absoluutin alle ja surströmmingit vasta sitten. Voipi tulla negatiivinen nälkä muuten.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14816
Liittynyt16.3.2005

Amerikkalaisille poliiseille sopisi nyhtömunkit ja nyhtökokis. Suomalaiset poliisit ei todistetusti syö muuta kuin nyhtöbanaaneja ja nyhtötrippiä nyhtävät päälle. Olen nähnyt.

Edellisellä työnantajalla oli tapana nyhtää pizzaa haarukalla myllyynsä. Minä taas tykkää nyhtöhampurilaisista myllyssäni seostettuna nyhtöpunkulla.

Korant: Oikea fysiikka on oikeampaa kuin sinun klassinen mekaniikkasi. Jos olet eri mieltä kanssani olet ilman muuta väärässä.

o_turunen
Seuraa 
Viestejä14816
Liittynyt16.3.2005

Oon pitkään ollu sitä mieltä että ihmisille pitäis olla oma rehu.

Ostin Alepasta nyhtömetwurstia. Siinä oli pippuria oikein kunnolla päällä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä43749
Liittynyt6.12.2009

Lithops kirjoitti:
Siis silakkarehua jo ihmisillekin? Tähänkö tosiaan on tultu? Juu, en innostu sitten alkuunkaan.
Eikö voisi ihan lailla varmistaa  että jokaisessa kerrostalossa paistettaisiin viikottain silakkaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat