Seuraa 
Viestejä3236

Vuosi 2019 on juuri alkamassa ja uuden vuoden kunniaksi avaan kissavideolangan, sillä jokaisella tasokkaalla keskustelupalstalla pitää olla ainakin yksi kissavideoketju. Lisäksi mukana kysely.

Sitten videoihin. Seuraavassa linkissä joitain välähdyksiä koirien ja kissojen välisestä jo tuhansia vuosia kestäneestä kamppailusta maailman herruudesta:

NINJA CATS vs DOGS - Who Wins?

Itse olen aina tiennyt puoleni tässä kamppailussa.

Hyvää uutta vuotta!

Oletko kissa-vai koiraihminen?
Kissaihminen
Kissaihminen
59.4%
Koiraihminen
Koiraihminen
29.7%
En kumpaakaan
En kumpaakaan
10.8%
Ääniä yhteensä: 37

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

• ylös 0
  • alas 1

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Käyttäjä4499
Seuraa 
Viestejä10585

Oi kun ihanaa, eläinketju, melkein kun toinen joulu! :) Olen itse niin huono tekemään aloituksia... Ootas, nyt etsin kissa-aiheisia juttuja, vaikka olenkin ns. koiraihminen.

ÄLÄ LAINAA TEKSTIÄNI, KIITOS.

Eusa
Seuraa 
Viestejä19510

Olona kissavideo - hatut eestä! Laattaa läts! , Eetu Tahoe (DI, vas., "sika" ) nolo.

Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä6592

Eusa kirjoitti:
Olona kissavideo - hatut eestä! Laattaa läts! , Eetu Tahoe (DI, vas., "sika" ) nolo.

Hyi Eusa. Kännissä jo alkuillasta. Vaikka paskankos tuolla väliä. Muuten olet hyvä !!!

Goswell
Seuraa 
Viestejä17504

Lentotaidoton kirjoitti:
Eusa kirjoitti:

Hyi Eusa. Kännissä jo alkuillasta. Vaikka paskankos tuolla väliä. Muuten olet hyvä !!!

Sillä on taas piuhat ristissä, jahka joku sitä kolhasee, sillä se ulosanti selkiää.

Minun mielestä noin.

mdmx
Seuraa 
Viestejä6415

Ei tuu nyt kissavideoo vaan ei-niin-söpö koiravideo. :)

Rusakkojahtia viiriäiskoiralla

Saksanspanielin/viiriäiskoiran ottamista oon miettiny, älykäs nopeesti koulutettava tosi monipuolinen metsästyskoira. Pennut vaan vielä aika harvinaisia Suomessa, mut lisääntymään päin.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä6592

Eusa kirjoitti:

Vai oliko tuo posteusaalinen runo, luuletus? Päihittää Saarikosken mennen sekä tullen. Pääasia ettei saa mitthään selvää, ei yritäkhään - siittä phlussat. Olen aina vihannut runoja joissa syvällisuodataan ihmisen tragilliskomandiikan sydämehen sulosanoilla ”Elämä on kuin...”. Mutta nyt seegi selgis: elämä on kuni eusaalinen postjärkilistinen, dualistinen tai jopa trialistinen (qvadrillistinen?) zik zak runo joka on samala kertaa (jos vain herrat jumalat suvaitsevat samanaikalaisuuden, kait se täällä alhaalla kurjuuden laaksossa suhvaithan) para toksaalisesti selvintä totta tai shitten koha midagi väga muuda. Tai vastupidi.

Ota tästä sitten selvää. Mis keelega see oli? Inimeste keelt? Helvetti: nythän mä hokasin, engeleitten keelt.

Retard
Seuraa 
Viestejä28258

Eusa kirjoitti:

Olisi kannattanut kirjoittaa "saippuakauppias" se tulisi (ehkä) ymmärretyksi paremmin.

Jos argumentista ei voi johtaa yleistä sääntöä, sillä ei ole sisältöä.

Eusa
Seuraa 
Viestejä19510

Lentotaidoton kirjoitti:
Eusa kirjoitti:
Aa, katti - vuh! Huvittakaa...

Väga huvitav (= erittäin mielenkiintoista)

Huvittava olisi = naljakas

Kumpi pätee runossasi?

Uteliaan on mieli kiintoinen, kutiavan kielto niin toinen.

Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹

JPI
Seuraa 
Viestejä31446

Kysely oletti mustavalkoista suhtautumista ja niinpä paras vaihtoehto eli "Kumpikin" puuttui.
Lisäksi kissavideoiden esittäminen TV:ssä on typerää ja vastuutontakin, koska tiedämme hyvin että on olemassa myös ääliöitä, jotka typerässä julkisuuden kaipuussaan ovat kiinnostuneempia kissavideoistaan ja niiden julkaisusta kuin kissoista.

3³+4³+5³=6³

syytinki
Seuraa 
Viestejä10377

Huono äänestys. Tykkään molemmista ja yleensäkin eläimistä. Esimerkiksi vasikanleike, nam !

En tosin ole (tietääkseni) maistanut koiraa tai kissaa, mutta mistä sen tietää mitä noissa nykyajan eineksissä on. Ennenkin kyllä  osasivat, mistä muistuttaa kaunis pätkä kansanrunoutta eli "Ennen pantiin katit multaan, nyt ne pannaan Suvikultaan." Saattoihan sinne joutua jokunen koirakin, mutta vain kissat mainittiin.

Spanish Inquisitor Jr
Seuraa 
Viestejä3236

Kissaihmisille tänään telkkarista:

Kissapelastajat
FRII Ti 01.01.2019 klo 19.30
Kausi 1, osa 10. Canopy Cat Rescue on erikoistunut puihin kiivenneiden kissojen pelastamiseen. Kun nelijalkainen saadaan vihdoin takaisin tukevasti maanpinnalle alkaa selvitystyö, kenen lemmikki on kyseessä. (Treetop Cat Rescue, tosi-tv, USA, 2015)

Tälläistä TV-sarjaa en ole aikaisemmin nähnytkään, täytyy koekatsoa tänään.

Vanha nimimerkki Spanish Inquisitor uudelleensyntyneenä.

Veli Ponteva
Seuraa 
Viestejä954

Spanish Inquisitor Jr kirjoitti:
(Treetop Cat Rescue, tosi-tv, USA, 2015)

USA:ssa toimitetaan erilaisia "tosi-tv" -sarjoja aiheesta kuin aiheesta. Juttujen todenperäisyys on niin ja näin.

En ihmettelesi, vaikka kissat olisi ensin ajettu puuhu dopermannilla, että pus-kii. Kissa ei sitten hädissään keksi muuta kuin lähimmän puun, johon kiivetä karkuun.

Tosielämässä kissaa ei tarvitse puusta noutaa, koska kissa osaa kavuta itse alas. Olen itse nähnyt miten näppärästi kissa kapusi 20m männynlatvasta (oksaton runko) maankamaralle. Ei siihen mitään kissanpelastajia tarvittu.

Selkärankaisten laskupää on yhtä hyvä kuin pikkulasten – jotkin osaavat jopa yhteen- ja vähennyslaskua

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat