Seuraa 
Viestejä2439

Meniks tää läpi?

Sivut

Kommentit (75)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Otin muuten kovat tavoitteet.
Etukyykky 200kg, kyyky 240kg, maastaveto 240 ja penki helppo 145kg, kolmen vulden sisän jolloin ikää on 56.
Oma paino nyt n. 88kg.

Vierailija

Lentotaidoton kirjoitti:
Käyttäjä kyrsä kirjoitti:
Yhteen ketjuun mun viestit ei mee enää ollenkaan.

Varmaan siksi koska töttöröö oli sulla kirjoitettu väärin.

Mä oon kaivannu tänne auktoriteetteja. Nykyinen narkkien ja muiden meno ei natsaa.

Anomalia
Seuraa 
Viestejä1784

Etukyykky 200kg, kyyky 240kg, maastaveto 240 ja penki helppo 145kg, kolmen vulden sisän jolloin ikää on 56.
Oma paino nyt n. 88kg.

Riippuu voimailutaustasta, mutta äkkiseltään sanoisin että hajoitat kehostasi jotain.

Vaatisi nuorelta ja terveeltä mieheltäkin todella kovia ja onnistuneita harjoitusjaksoja. Esim. Tero Pitkämäen voimatulokset ovat tuota tasoa. Painokin suunnilleen sama.

Uudistunut virkamies: jokainen päivä on samankaltainen.

wisti
Seuraa 
Viestejä14579

Yhteen ketjuun mun viestit ei mee enää ollenkaan.

Olisikohan syy niin yksinkertainen, että puhuit itsesi pussiin ( sinä saat lähteä Suomesta, mutta syyrialainen ei Syyriasta) ja kun asian lopulta tajuat, alat heittää alatyylisiä kommentteja ja syytellä muita ties miksi?😺

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä6068

Oma paino nyt n. 88kg.

Yli 50 vuotiaitten SE-tulokset sarjassa alle 93 kg. Klassinen: Kyykky Mika Huhtaviita 235 kg, penkki Pentti Pitkänen 187,5 kg, maasta Hannu Malinen 280 kg. Varusteilla: Kyykky Juha Tuononen 275 kg, penkki Juha Pohjonen 208,5 kg ja veto Harri Hagfors 285,5 kg.

Nämä siis IPF:n alaisen Suomen Voimanostoliiton ennätykset. Suomen Voimanostoliitto on Suomessa ainut voimanoston liitto jolla on sopimus ADT/Suekin kanssa. Ja tulee aina muistaa, että kilpailuissa nostetaan erittäin tiukkojen sääntöjen mukaan, eivätkä siis mitkään salirytkäytykset mene läpi. Sanomattakin on selvää, että pillerinpopsijoilla ei asiaa tähän liittoon.

https://suomenvoimanostoliitto.fi/

Tuo etukyykky 200 kg on kyllä selvästi utopiaa. Tiedät että painonnoston etukyykyn tulee lähteä pohjasta.

Tiedän nämä asiat koska olen 1.-luokan tuomari sekä voimanostossa että painonnostossa.

Vierailija

Lentotaidoton kirjoitti:
Oma paino nyt n. 88kg.

Yli 50 vuotiaitten SE-tulokset sarjassa alle 93 kg. Klassinen: Kyykky Mika Huhtaviita 235 kg, penkki Pentti Pitkänen 187,5 kg, maasta Hannu Malinen 280 kg. Varusteilla: Kyykky Juha Tuononen 275 kg, penkki Juha Pohjonen 208,5 kg ja veto Harri Hagfors 285,5 kg.

Nämä siis IPF:n alaisen Suomen Voimanostoliiton ennätykset. Suomen Voimanostoliitto on Suomessa ainut voimanoston liitto jolla on sopimus ADT/Suekin kanssa. Ja tulee aina muistaa, että kilpailuissa nostetaan erittäin tiukkojen sääntöjen mukaan, eivätkä siis mitkään salirytkäytykset mene läpi. Sanomattakin on selvää, että pillerinpopsijoilla ei asiaa tähän liittoon.

Tuo etukyykky 200 kg on kyllä selvästi utopiaa. Tiedät että painonnoston etukyykyn tulee lähteä pohjasta.

Tiedän nämä asiat koska olen 1.-luokan tuomari sekä voimanostossa että painonnostossa.

Ei täällä mitään pillerin popsijoita olekaan.

Miksi katsot että etukyykky on vaikein?

Nykyisin vedän sarajat etukyykyssä 120kg ja ihan sieltä perse maasta.

Nää on kolmen vuoden tavoitteet ja en oo lähelläkään sitä nyt mitä oon joskus ollu. Eli varaa on.

Lentotaidoton
Seuraa 
Viestejä6068

Lentotaidoton kirjoitti:
Oma paino nyt n. 88kg.

Ei täällä mitään pillerin popsijoita olekaan.

Miksi katsot että etukyykky on vaikein?

Nykyisin vedän sarajat etukyykyssä 120kg ja ihan sieltä perse maasta.

Nää on kolmen vuoden tavoitteet ja en oo lähelläkään sitä nyt mitä oon joskus ollu. Eli varaa on.

Hyvä ettet ota nappia, siitä plussaa. 120 kilosta 200 kiloon on kuitenkin huima matka (olen liikutellut molempia rautoja ja nähnyt satoja, ellei tuhansia, kyykkääjiä elämäni aikana). Olet jo kuitenkin siinä iässä että keho alkaa ottamaan vastaan harjotusta huonommin ja huonommin. Voi käydä kuten Liisalle Ihmemaassa, täytyy juosta kovaa että pysyy paikallaan. Ja silloin voi tulla houkutus nappeihin. OK mutta uskon että kohdallasi ei näin käy. Oletko joskus kilpaillut?

Sitten vain jäsenanomus johonkin voimanostoseuraan, lisenssi, antidopingsopimus ja kisaamaan. Meinaan se on paras tae siitä että tulokset yleensä kasvavat. Salilla voit olla keisari, mutta totuus testataan aina kilpalavoilla. Ehkä nähdään joskus kisoissa (minä tuomitsemassa), voimanostossa en enää kilpaile mutta painonnostossa kyllä (painot ovat niin paljon kevyempiä, ei sitä vanhana enää viitsi ja mitaleita on aivan riittämiin).

Taisit lukea huonosti: Pentti Pitkäsellä on ennätys penkissä, ei kyykyssä.

apassi
Seuraa 
Viestejä987

Oma paino nyt n. 88kg.

Saako kysyä, että miksi?

Vierailija

apassi kirjoitti:
Oma paino nyt n. 88kg.

Saako kysyä, että miksi?

Because I can,

Mä tarviin jotain joka hilitsee mun energiaa oikeeseen suuntaan.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat