Kevään 06 ärsyttävin keskustelija

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ei tarvitse kovinkaan aktiivisesti seurailla palstaa huomatakseen, että tietyt nimimerkit aiheuttavat järjestään voimakkaita reaktioita kanssakeskustelijoissa. Jotkut tuntuvat ärsyttävän enemmän tai vähemmän tahallaan, toisten vahvat mielipiteet tai keskustelutyyli saavat eri mieltä olevat repimään pelihousunsa.

Vastaavia galluppeja on palstalla ollut aiemminkin, mutta niitä ei ole tietääkseni sidottu mihinkään tiettyyn ajankohtaan. Tämä äänestys on voimassa vain pari viikkoa, koska olisi tarkoitus mitata nimenomaan alkuvuoden ja kuluneen kevään fiiliksiä.

Samasta syystä valitsin äänestettäviksi lähinnä paljon kirjoittavia, kevään kuluessakin aktiivisesti osallistuneita kirjoittajia. Kenenkään ei siis pitäisi äänestää mahdollisten vanhojen kaunojen ja tottumusten mukaan, vaan vain viimeaikojen kokemusten perusteella. Nimimerkkejä on asiallisuutensa puolesta laidasta laitaan, valinta on tehty lähinnä kanssakeskustelijoiden reaktioiden perusteella. Kenenkään ei siis pidä pahastua nimimerkkinsä löytymisestä äänestyslistalta tai sen puuttumisesta. Nimimerkit ovat aakkosjärjestyksessä.

Säikeessä voi esittää mielellään myös perusteluja, mikä juuri tiettyjen nimimerkkien keskustelutyylissä ärsyttää. Ehkä jotkut saattavat jopa parantaa tapojaan annetun palautteen perusteella. No, saahan sitä ainakin toivoa.

EDIT: Äänestysvaihtoehdoissa piti olla myös Joku muu, mutta ei mahtunut. Jotain muuta äänestävät kertonevat sen teksissä.

Sivut

Kommentit (121)

Vierailija

Vastaaja_s24fi

Olen pettynyt, jos hän ei voita tätä kisaa

EDIT:
Perskules, laitan allekirjoituksen päälle kun muut napsii ääniä!

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Vastaaja_s24fi

Olen pettynyt, jos hän ei voita tätä kisaa

Minua ei ole edes vaihtoehtona... Ikävä tuottaa pettynys: kisan tulee voittamaan joko BUSHMAN, jolla on useita aliaksia tai Liittynyt, joka on paljon sinua ärsyttävämpi rasistisuutensa takia, vaikka onkin muuten kiitettävän huumorintajuinen, ja vihaa trolleja(muita, itseään hän ei ajattele trollina eli hän ei alkuperäisen määritelmän mukaan ole trolli) nykyään kiihkeämmin kuin häiriköi.

Vierailija
wizard
Vastaaja_s24fi
Vastaaja_s24fi

Olen pettynyt, jos hän ei voita tätä kisaa :twisted:

Minua ei ole edes vaihtoehtona... Ikävä tuottaa pettynys: kisan tulee voittamaan joko BUSHMAN, jolla on useita aliaksia tai Liittynyt, joka on paljon sinua ärsyttävämpi rasistisuutensa takia, vaikka onkin muuten kiitettävän huumorintajuinen, ja vihaa trolleja(muita, itseään hän ei ajattele trollina eli hän ei alkuperäisen määritelmän mukaan ole trolli) nykyään kiihkeämmin kuin häiriköi.

Harmi - olin varma että äänestys oli ihan mua varten kyhätty ja halusin oikeesti sen voittaa! Toivottavasti saan muilta tukea.

Ei mua paljon kiinnosta kuka on ärsyttävä ja kuka ei. Kaikki on ihan jees (siksi mun on helppo äänestää itseä!) ja erilaisuudet on piristävä suola. ja mäki saan välillä tekosyyn aukoo päätä oikein kunnolla :)

Vierailija

Hauska nähdä, että olen pärjännyt noin hyvin. Epäilemättä fanklubini 9/11-harrastajien tiimoilta on ollut aktiivinen. Epäilen myös nimimerkki Bushmanin (ja sivupersoonien) kannattaneen minua tässä tärkeässä äänestyksessä.

Koska olen ehdokkaana, niin jäävään itseni. En äänestä. En tosin ole täällä ennenkään äänestänyt. Äänestäminen kuuluu demokratiaan. Totuutta ei ratkaista äänestämällä.

Vaatimattomana miehenä en kehtaa avoimesti kehua itseäni, mutta objektiivisesti arvioituna olen mielestäni aika varteenotettava ehdokas. Siitä on mm. osoituksena viime päivinä muutamakin minua käsitellyt keskustelunaloitus. Kiitän tässä äänestyksessä minua nyt ja vastaisuudessa tukeneita. Päätän vaalipuheeni täältä tähän.

Vierailija
Kiitän tässä äänestyksessä minua nyt ja vastaisuudessa tukeneita.

Et kuitenkaan kiitä niitä, jotka aidosti tukevat sinua?
Outoa.

Vierailija
Joker
Kiitän tässä äänestyksessä minua nyt ja vastaisuudessa tukeneita.

Et kuitenkaan kiitä niitä, jotka aidosti tukevat sinua?
Outoa.

Rautalankaa: Avainsana ironia. Olen vaihtanut yyveitä useamman palstan kirjoittajan kanssa. Arvostan ja kiitän heitä.

Jos palstan pahimmat häiriköt ja teinitrollit ovat jostakin syystä päättäneet inhota minua, niin minä otan sen oikeasti imarteluna.

Vierailija
Bomt Kneder

Rautalankaa: Avainsana ironia. Olen vaihtanut yyveitä useamman palstan kirjoittajan kanssa. Arvostan ja kiitän heitä.

Jos palstan pahimmat häiriköt ja teinitrollit ovat jostakin syystä päättäneet inhota minua, niin minä otan sen oikeasti imarteluna.

Ei kylläkään nykyään tajua tieteen keskusteluista mikä on tarua mikä ei.
Kuka on trolli ja kuka ei. Kaikki on mennyt sekaisin.
Toista se oli Gideonin aikaan.
Oli vain yksi trolli, jonka nimi oli Gideon.
Kaikki haukkuivat häntä. Odotan innolla, että ajat tulevat taas sellaisiksi.

Vierailija

Mjoo. Listalta puuttuu monia vahvoja kandidaatteja. Missä on nimimerkki tiäremiäs, nimimerkki Mummo, nimimerkki Andúril, nimimerkki Aslak, nimimerkki Torttö-Bill? Muutamia pikaisesti mieleen tulevia mainitakseni.

En tarkoita, että nämä olisivat ärsyttäneet minua jotenkin, mutta olen ollut havaitsevinani, että joitakin heidän kommenttinsä ja jopa kaikkinainen olemassaolonsa ärsyttävät aivan suunnattomasti.

Vierailija
Perkele
Olisitte antaneet mestarillenne tämän nakin. Olisin osannut tehdä äänestyksen OIKEIN.

Tee oma äänestys. Laita mun nikki ekaksi, että saisin enemmän ääniä.

Niille jotka ei vielä ole ääntään antaneet: äänestäkää Vastaaja_s24fi

Lupaan kiduttavia hetkiä, jotta mahdollisimman moni voisi kokea suurta tyytyväisyyttä omasta erinomaisuudestaan!

Vierailija
Abdul Az
Kukaan ei ärsytä mua niin paljon että viitsisin äänestää.

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, senkin kummajainen, ankka vai korppi vai varis vai mikä lie, mutta laiskismus kuitenkin. Revi itsestäs sen verran irti, että käyt äänestämässä minua.

Vierailija
Bomt Kneder
Mjoo. Listalta puuttuu monia vahvoja kandidaatteja. Missä on nimimerkki tiäremiäs, nimimerkki Mummo, nimimerkki Andúril, nimimerkki Aslak, nimimerkki Torttö-Bill? Muutamia pikaisesti mieleen tulevia mainitakseni.

En tarkoita, että nämä olisivat ärsyttäneet minua jotenkin, mutta olen ollut havaitsevinani, että joitakin heidän kommenttinsä ja jopa kaikkinainen olemassaolonsa ärsyttävät aivan suunnattomasti.

minusta jotku näistä olisivat vahvoilla mukavimmista kirjoittajista puhuttaessa. Törttö-Billin verbaaliakrobatia on taidetta, josta nauttiminen vaatia aikaa, aikaa, aikaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat