On kerrankin täys tyhjä pää

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eduskunta juhlii...sampanja virtaa...

Kansalla ei ole leipää ? Syökööt pullaa !!!

Heidi Hautala... tätä en olisi uskonut,

SAIT minun ääneni !!!

JOKU sentään näkee "keisarin uudet vaatteet".

Ryssälä.

"Tsaarit vaihtuvat, valheet säilyvät"

Kommentit (9)

Vierailija

Onkos otsikko lainattu Antin kappaleesta?

Lallalaa....Vain yksi on joukosta poissa, Sven Dufvaa siellä ei näy!

Vierailija

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /06/449121

Erityisesti vasemmistopuolueet paheksuivat Heidi Hautalan kriittistä näkemystä Venäjän demokratiakehityksestä. Hautala peräänkuulutti puheessaan Venäjälle oikeusvaltion periaatteita, ihmisoikeuksien kunnioittamista ja demokraattista vastuuta.

Sellaisia ne vasurit pohjimmiltaan ovat... niitä ei kiinnosta sen enempää oikeusvaltio, ihmisoikeudet kuin demokratiakaan.

Mutta minun on kuitenkin vaikea uskoa, että viherhihhulille olisi yhdessä yössä sattunut jonkinlainen ihmeparantuminen. Eiköhän kyseessä ole taas jonkin sortin populismi, joka on osa Vihreiden viime aikoina selvästi kiihtynyttä kampanjaa.

Vierailija

Hautala kehdannut sosialistista järjestelmää venäjän maassa haukkua, niin sitten sen edeltäjää monarkkiaa..

Jo on puoli-tyhmällä vihreällä kanttia

Sitten kun minusta presidentti tulee niin sitten laitetaan oikein ydinvoimaa tulemaan, niin että vihriät karkaavat ja menevät ruotsin maahan karkuun, jossa parhaillaan ydinvoimaa karsitaan.

Huomasitte varmaan presidentti -ehdokkuus ilmoitukseni.
NYT SAA VAPAASTI ALKAA TUKEA MINUA SEURAAVAKSI PRESIDENTIKSI!!, joo

sitten jos musta residentti tulee niin ei enään toivonmukaan anaarkistit tässä maassa jyllää!!!

Vierailija
Abdul Az
Venäjäon hieno maa, jonka jalolla kansalla on hieno ja uljas historia! Suomi ei ole.

Ethän ole unohtanut päivittäisiä puukkoharjoitteluja ?

Vierailija
CollegeBoy
Abdul Az
Venäjäon hieno maa, jonka jalolla kansalla on hieno ja uljas historia! Suomi ei ole.

Ethän ole unohtanut päivittäisiä puukkoharjoitteluja ?

Tällä viittaat tietysti pohojalaaseen JUKKA peliin!

JUKKA peli: Peliä pelataan niin että kaikki pelaajat (meiluiten 3-5 pelaajaa) menevät säkkipimeään huoneeseen puukkojen kanssa. Vähän aikaa käyskennellään ja sitten kaikki huutavat JUKKA! ja heittävät puukkonsa Se kehen puukko tai puukot osuu jää Jukaksi.

En minä nyt sitä ihan päivittäin pelaa, mutta viimeisenä viitenä kertana Jukaksi on aina jäänyt Ruottin serkku!

Uusimmat

Suosituimmat