Seuraa 
Viestejä17738

Täsä sitä taas ollaan. Nyt hiiren oikea painike ei anna mitää feedbackiä...missä vika ?

Kännykän pelimoodissa alkaa oikea näppäin antaa väärää dataa..mikä siinä menee vikaan ?

Kuinka usein sinusta tuntuu kuin et olisi saanut kuranttia ( mikrotietokone/kännykkä jne ) tuotetta ?
3. Yllättävän harvoin nykyään
3. Yllättävän harvoin nykyään
50.0%
5. Olen sähköallerginen / vihaan kaikkea elektroniikkaa
5. Olen sähköallerginen / vihaan kaikkea elektroniikkaa
25.0%
1. Ei juuri koskaan
1. Ei juuri koskaan
12.5%
4. En uskalla ostaa mitään digituotteita koska ne ovat liian monimutkaisia käyttää
4. En uskalla ostaa mitään digituotteita koska ne ovat liian monimutkaisia käyttää
12.5%
2. Tämän tästä soitan mikrotukihenkilölle kerran viikossa
2. Tämän tästä soitan mikrotukihenkilölle kerran viikossa
0%
Ääniä yhteensä: 8

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Kommentit (11)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä31338

Vikoja on mahdoton etsiä matkan päästä netin välityksellä, mutta ensimmäinen epäilyksen kohteeni on se hiiren nappi. Hiiret eivät ole ikuisia. Varsinkaan toimistohiiret, jos pelaa paljon.

Noin yleisesti täytyy sanoa, että kyllä vempeleet lopultakin toimivat kohtuullisen hyvin, jos niitä käyttää niin kuin on tarkoitettu. Ne harvat ongelmakerrat vain vituttavat niin, että tulee sellainen "nykyään kaikki on paskaa" -fiilis. Mutta kyllä minä jouduin rakentelemaan jäähdytyskanavia turbokortille ja vaihtamaan mikrokytkimiä ATK-roinasta jo Amiga-aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17738

NytRiitti kirjoitti:
Kuvasta päätellen tupakoit tietiskan läheisyydessä ja pidät tuhkista siten että tupakan murut voi pudota näppikselle, vika voi olla siinnä.

En tupakoi ollenkaan..ja näppis ei ole hiiri. Näppis toimii.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10439

Ne näppylät kestää x määrän panalluksia ja se määrä ei ole huiman suuri. Satasen pelihiiri kestää vähemmän painalluksia kuin vitosen perushiiri.

Minulla on mennyt monen monta hiirtä paskaksi juuri noin. Yleensä vika on se, että se ottaa yhdellä painalluksella tosi monta painallusta. Nettikäytössä tuntuu ettei nappi toimi ollenkaan, mutta pelatessa huomaa kyseessä olevan napin nopea rämpytys, ei kosketuksen puute.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat