Seuraa 
Viestejä786

Mitä nää hupityypit on jotka trollaavat ja työntyvät keskusteluihin keskustelemaan aiheen avaajasta?

Eikös tarkoitus ole keskustella asioista jotka otetaan esille avauksessa?

🤔

Ikuista työntävän voiman kierrätystä äärettömässä 3 D avaruudessa joka ei todellakaan laajene tai kaareudu. Laajeneva avaruus on keisari alasti!!!

Sivut

Kommentit (22)

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1732

111 kirjoitti:
Mitä nää hupityypit on jotka trollaavat ja työntyvät keskusteluihin keskustelemaan aiheen avaajasta?

🤔

Ei niissä ole mitään keskusteltavaa.

Hölynpölyroskaa, jotka varmasti itsekin sellaiseksi ymmärtäisit, kun saisit oikeaa hoitoa.

SSRI lääkitys suurina annoksina voi olla tehokas pakkomielteiden hoidossa.

Pakkomielteen syynä voi kuitenkin olla joku sairaus, alkaako ahdistamaan, jos et kirjoita koko ajan ja täytä kaikkia löytämiäsi nettisivuja "teoriallasi"?

111
Seuraa 
Viestejä786

Tässä teille aihe jossa voitte keskustella keskustelijoista.

Minua ei kiinnosta keskustella teidän kanssanne minusta itsestäni.

Minua kiinnostaa keskustella siitä miten maailmankaikkeus toimii.

Myös siitä olisi mielenkiintoista keskustella miten laajenevan avaruuden metrinen koordinaatisto kasvaa.

Eli mihin sen avaruuden laajeneminen perustuu ja mikä sen ylipäätään mahdollistaa.

Liittyykö avaruuden laajenemiseen esim. LIIKE millään tavalla.

Ja jos liittyy, niin mikä silloin liikkuu ja missä kun avaruus laajenee.

Ja jos mikään ei silloin liiku kun avaruus laajenee, niin mitä se avaruuden laajeneminen sitten oikein on?

Oletin että täältä löytyisi joku joka osaisi kertoa jotakin laajenevasta avaruudesta, mutta näinhän ei ole.

Kukaan ei edes uskalla yrittää kuvailla omin sanoin avaruuden laajenemista.

No, Neutroni uskalsi, mutta lopputulos oli surullisen kuuluisa.

Tässä. Lukekaa ja ihmetelkää.

Neutroni:

"En minä ole perehtynyt kovin syvällisesti vektoriavaruuksiin ja vielä vähemmän niiden opettamiseen ummikoille."

"Ei avaruus tarvitse mitään paikkaa. Minä voin määritellä vaika äärettömän joukon avaruuksia, jos tarvitaan. Vaikka kuinka moniulotteisia ja dynaamisia"

"Sitten laitetaan avaruus muuttumaan ajan funktiona. Se voi esimerkiksi kasvaa, jolloin avaruuden jokainen piste liikkuu koko ajan kauemmas laajenemisen keskipisteestä (ajatellaan nyt ihan tavallista euklidista 3D-avaruutta, joka on helppo hahmottaa, vaikka se laajenisi). Nyt voidaan tietyssä mielessä sanoa, että kaksi avaruuden pistettä liikkuu toistensa suhteen (proper motion -liikettä). Niiden välimatka (ajatellaan sitä "tavallista" euklidista etäsiyyttä, jota voi mitata vaikka viivoittimella) muuttuu myös. Mutta pisteet ovat edelleen avaruuden osia, eli avaruutta, eivät avaruudessa olevia objekteja."

Hupaisaa tässä muuttuvassa avaruudessaon juuri tämä!

"Ei avaruus tarvitse mitään paikkaa. Minä voin määritellä vaika äärettömän joukon avaruuksia, jos tarvitaan. Vaikka kuinka moniulotteisia ja dynaamisia"

Eli aina kun havaitaan jotakin jota ei osata selittää avaruudessa liikkuvien asioiden avulla, voidaan turvautua tähän hatusta tempaistuun muuttuvaan avaruuteen jolle voidaan antaa ihan mitä ominaisuuksia ikinä vaan halutaan ja osataan hatusta tempoa.

Eihän tuo ole edes tiedettä!!!

🤔

Ikuista työntävän voiman kierrätystä äärettömässä 3 D avaruudessa joka ei todellakaan laajene tai kaareudu. Laajeneva avaruus on keisari alasti!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tokilogi kirjoitti:
111 kirjoitti:

🤔

Ei niissä ole mitään keskusteltavaa.

Hölynpölyroskaa, jotka varmasti itsekin sellaiseksi ymmärtäisit, kun saisit oikeaa hoitoa.

SSRI lääkitys suurina annoksina voi olla tehokas pakkomielteiden hoidossa.

Pakkomielteen syynä voi kuitenkin olla joku sairaus, alkaako ahdistamaan, jos et kirjoita koko ajan ja täytä kaikkia löytämiäsi nettisivuja "teoriallasi"?

Itse asiassa SNRI-lääkityksestä mutta niitä harvoin käytetään sellaisina. Esim. Venlafaksiinia käytetään niin matalina annoksina ettei pisaraakaan siitä mene noradrenaliinireseptoreihin.

Hups.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1732

"Minua kiinnostaa keskustella siitä miten maailmankaikkeus toimii."

Keskustelimme aiheesta n. 20 vuotta sitten yhdessä keskustelussa, jonka avasin ja sinä avauduit vain siinä ketjussa yli 5 kuukautta.

Jos laitat teoriaasi liittyvät viestit jälleen vain yhteen ketjuun, jotkut voivat vastata kysymyksiisi, mutta jos työnnyt  joka paikkaan, mode varmaan poistaa viestisi ja nimimerkkisi.

Sopiiko tällainen järjestely?, älkää kommentoiko savorin viestejä kuin sille varatussa ketjussa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6596

111 kirjoitti:

🤔

Tässä on nyt perustavanlaatuinen dilemma. Uskoakseni kukaan täällä ei halua keskustella, eikä edes kuulla osp-höpötihentymistä. Tämä pannuhalkinen on jauhanut sisälloltään samaa osp-skeidaa  päätyönään  maailman eri foorumeilla pikkuista vaille 20 vuotta. Ihmiset täälläkin ovat perinjuurin kyllästyneet ja tympääntyneet saman tihenevän paskalaajentuman tauottomaan ja kierrättyvään toistoon.

Toisaalta tällainen  kyberhäirikkö, jolla on pakkomielle tunkea "maailmankaikkeuden teoriaansa" kaikkeen mahdolliseen ja mahdottomaan paikkaan, olisi syytä toimittaa asianmukaiseen hoitoon. On ollut tuhansittain foorumi-/ yleisönosastokirjoituksia samoista "tihenevistä laajentumista", muutama adressi, satoja youtube-videoita, vierailut oikeiden fyysikoiden luona ja näiden samojen fyysikoiden haukkuminen ja solvaaminen joka mediassa youtubea myöten, kun herra ei ole saanut mieleistään palautetta, jne. Onko tämä maailmanlaajuinen ja vuosikausia kestänyt nettihäiriköinti enää mieleltään terveen ihmisen toimintaa? 

Käyttäjä17244
Seuraa 
Viestejä90

111 kirjoitti:

🤔

Ikityöntyjä työntää työntämistään työntöä suoraan galaksin ytimestä, näin työntyjät työntyvät myös keskusteluihin.

Mihin mun vanha tili hävis?

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1732

ovolo kirjoitti:
Onko tämä maailmanlaajuinen ja vuosikausia kestänyt nettihäiriköinti enää mieleltään terveen ihmisen toimintaa? 

Pakkomielteisellä toiminnalla poistetaan ahdistusta ja joskus se voi mennä erittäin överiksi.

Syitä siihen voi olla useita, enkä ota kantaa yksittäistapaukseen, mutta jos esim. serotoniinireseptoreiden määrä on alhainen, voi siitä aiheutua ahdistusta ja masennusta, mitä peitellään pelaamalla tai jollain muulla tavalla.

Serotoniini on tärkeä välittäjäaine myös ajattelussa, reseptorien puute selittäisi myös  äärimmäistä typeryyttä joillakin pakkomielteistä kärsivillä potilailla.

Syy voi olla neurologinen tai jos pakkomielteeseen liittyy suuruusharha, esimerkiksi kuvitelma mullistavasta teoriasta ja sen pakkomielteisestä tuputtamisesta nettiin, saattaa olla kaksisuuntainen mielialahäiriö tai skitsofrenia taustalla.

MooM
Seuraa 
Viestejä7994

Tokilogi kirjoitti:
ovolo kirjoitti:
Onko tämä maailmanlaajuinen ja vuosikausia kestänyt nettihäiriköinti enää mieleltään terveen ihmisen toimintaa? 

Pakkomielteisellä toiminnalla poistetaan ahdistusta ja joskus se voi mennä erittäin överiksi.

Syitä siihen voi olla useita, enkä ota kantaa yksittäistapaukseen, mutta jos esim. serotoniinireseptoreiden määrä on alhainen, voi siitä aiheutua ahdistusta ja masennusta, mitä peitellään pelaamalla tai jollain muulla tavalla.

Serotoniini on tärkeä välittäjäaine myös ajattelussa, reseptorien puute selittäisi myös  äärimmäistä typeryyttä joillakin pakkomielteistä kärsivillä potilailla.

Syy voi olla neurologinen tai jos pakkomielteeseen liittyy suuruusharha, esimerkiksi kuvitelma mullistavasta teoriasta ja sen pakkomielteisestä tuputtamisesta nettiin, saattaa olla kaksisuuntainen mielialahäiriö tai skitsofrenia taustalla.

Oli mitä oli, nämä hoitoonohjauskommentit voisi hyvin lopettaa. Suomessa ei pääse hoitoon nekään, joiden arkielämä on saurauden vuoksi hyvin hankalaa, vaikka niin omaiset kuin sairastunut itse haluaisivat tukea. Nettisekoilu ja julistus ei ole mikään syy, jos muuten pystyy pitämään huolen itsestään ja elämästään riittävän hyvin, kuten tässä tapauksessa ymmärtääkseni on.  

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

ovolo
Seuraa 
Viestejä6596

MooM kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Oli mitä oli, nämä hoitoonohjauskommentit voisi hyvin lopettaa. Suomessa ei pääse hoitoon nekään, joiden arkielämä on saurauden vuoksi hyvin hankalaa, vaikka niin omaiset kuin sairastunut itse haluaisivat tukea. Nettisekoilu ja julistus ei ole mikään syy, jos muuten pystyy pitämään huolen itsestään ja elämästään riittävän hyvin, kuten tässä tapauksessa ymmärtääkseni on.  

Niin, onhan korrektisti sanoen näitä kyläorginelleja ollut maailman sivu. Yksi kylähullu/ kylä  ja 10  kipaletta isossa kaupungissa vielä menettelee ja niistä on entisaikoina ollut huviakin ja naurun aihetta. Kuten esimerkiksi Nilsiän öljysheikistä aikoinaan.

Tuntuu vain joskus siltä, että nykyisenä kyberaikana kaikki nämä edellämainitut tunkee kotiin samalle ruudulle. Pitäisi kai vain yrittää olla suvaitseva ja ottaa rennommin. Eipä silti, kaikki on suhteellista. Joku voi olla sitä mieltä, että minähän tässä varsinaisesti olen hoidon tarpeessa. ;) 

Se on kyllä totta, että nykyisin ei pääse hoitoon tai tutkimuksiin, vaikka olis tarvettakin. Korkeintaan  (vähän karrikoiden), annetaan  buranaresepti mukaan ilman tutkimuksia ja "heippa, tule uudestaan  jos ei auta". Poliisi ei tutki "pikkurikoksia". Pakolaisille ollaan avokätisiä rahanjaossa. Pakolaisongelmista puhuminen on rasismia, jne. Kuulin eräästäkin  tapauksesta, kun  tummahko nuori pakolainen oli mankunut yli 1000€  älypuhelinta. Täällä ei voi kertoa, saiko maksulapun mukaan, vai ei. Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta on murenemassa ja eriarvoisuus kasvamassa. Kevään vaalitkaan tuskin tuo mitään parannusta asioiden hoitoon. Jotta mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, jos muutama sekoboltsi spämmää sielunsa kyllyydestä vuosikausia jollain keskustelufoorumilla.

Tokilogi
Seuraa 
Viestejä1732

MooM kirjoitti:

Oli mitä oli, nämä hoitoonohjauskommentit voisi hyvin lopettaa.

Eihän mistään hoitoonohjauksesta kukaan ole kirjoitellut.

Jos jollain on kuitenkin joku psyykkinen ongelma, eikä sitä itse ymmärrä, on siitä hyvä kertoa.

111
Seuraa 
Viestejä786

Tokilogi][quote=ovolo kirjoitti:

Serotoniini on tärkeä välittäjäaine myös ajattelussa, reseptorien puute selittäisi myös  äärimmäistä typeryyttä joillakin pakkomielteistä kärsivillä potilailla.]

No ei teillä vielä ehkä hätää ole.

Ette ehkä vielä ihan sairaanomaisen överin pakkomielteisesti ole minua hoitoon ohjaamassa.

Mutta kannattaa teidän vähän kuitenkin pohtia tuota teidän pakkomielteen omaista halua ohjata minua hoitoon ja lääkitykseen.

😂😂😂

🤔

111
Seuraa 
Viestejä786

Tokilogi kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

No ei teillä vielä ehkä hätää ole.

Ette ehkä vielä ihan sairaanomaisen överin pakkomielteisesti ole minua hoitoon ohjaamassa.

Mutta kannattaa teidän vähän kuitenkin pohtia tuota teidän pakkomielteen omaista halua ohjata minua hoitoon ja lääkitykseen.

😂😂😂

🤔

111
Seuraa 
Viestejä786

MooM kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
ovolo kirjoitti:

Mielikuva tästä viestistä.

Miesporukka kivittää minua puolikaaressa ja heidän joukkoonsa työntyy kotikaupungin nainen ja alkaa heittämään vielä isompia kiviä kuin miehet. Lopulta sitten toteaa että eiköhän tämä jo riitä.

😂😂😂

Ps. MooM, ethän ala itkemään mistään uhriutumisesta. Jookosta. Tai hei, älä vastaa tähän mitään. Kiitos.

🤔

Olli S.
Seuraa 
Viestejä4395

111 kirjoitti:
Tässä teille aihe jossa voitte keskustella keskustelijoista.

Minua ei kiinnosta keskustella teidän kanssanne minusta itsestäni.

Minua kiinnostaa keskustella siitä miten maailmankaikkeus toimii.

Myös siitä olisi mielenkiintoista keskustella miten laajenevan avaruuden metrinen koordinaatisto kasvaa.

Eli mihin sen avaruuden laajeneminen perustuu ja mikä sen ylipäätään mahdollistaa.

Liittyykö avaruuden laajenemiseen esim. LIIKE millään tavalla.

Ja jos liittyy, niin mikä silloin liikkuu ja missä kun avaruus laajenee.

Ja jos mikään ei silloin liiku kun avaruus laajenee, niin mitä se avaruuden laajeneminen sitten oikein on?

Oletin että täältä löytyisi joku joka osaisi kertoa jotakin laajenevasta avaruudesta, mutta näinhän ei ole.

Kukaan ei edes uskalla yrittää kuvailla omin sanoin avaruuden laajenemista.

No, Neutroni uskalsi, mutta lopputulos oli surullisen kuuluisa.

Tässä. Lukekaa ja ihmetelkää.

Neutroni:

"En minä ole perehtynyt kovin syvällisesti vektoriavaruuksiin ja vielä vähemmän niiden opettamiseen ummikoille."

"Sitten laitetaan avaruus muuttumaan ajan funktiona. Se voi esimerkiksi kasvaa, jolloin avaruuden jokainen piste liikkuu koko ajan kauemmas laajenemisen keskipisteestä (ajatellaan nyt ihan tavallista euklidista 3D-avaruutta, joka on helppo hahmottaa, vaikka se laajenisi). Nyt voidaan tietyssä mielessä sanoa, että kaksi avaruuden pistettä liikkuu toistensa suhteen (proper motion -liikettä). Niiden välimatka (ajatellaan sitä "tavallista" euklidista etäsiyyttä, jota voi mitata vaikka viivoittimella) muuttuu myös. Mutta pisteet ovat edelleen avaruuden osia, eli avaruutta, eivät avaruudessa olevia objekteja."

Hupaisaa tässä muuttuvassa avaruudessaon juuri tämä!

Eli aina kun havaitaan jotakin jota ei osata selittää avaruudessa liikkuvien asioiden avulla, voidaan turvautua tähän hatusta tempaistuun muuttuvaan avaruuteen jolle voidaan antaa ihan mitä ominaisuuksia ikinä vaan halutaan ja osataan hatusta tempoa.

Eihän tuo ole edes tiedettä!!!

🤔

Ei avaruus laajene, siinä olet oikeassa, mutta räjähdysten takia aineet hajoavat ympäristöön ja ehkä kauempana on lisää aineita jotka vetävät puoleensa. Ja rajattomassa tilassa myös kaikki etääntyy katsojasta joka paikasta katsoen. Se tila on sellainen. Joko niin oikeasti tapahtuu tai sitten se vaan näyttää siltä niinkuin aurinkokin näyttää kiertävän taivaankannella.

Älä sinä valita kun kaikki ovat kyllästyneitä työntävään voimaasi. Kun painovoima on ihan hyvä.

Avaruuden laajeneminen sensijaan ei ole hyvä selitys galaksien etääntymiselle. Mutta en minä sitä ajatusta joka keskusteluun ja foorumiin tunge, vaan omalla nimelläni lähinnä omiin avauksiin.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat