Kevään 06 paras keskustelija

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli vastaparien nimissä laitan tänne tämän aiheen. Tämän tein silkassa positiivisuuden hengessä. Yritän laittaa tähän objektiivisia vaihtoehtoja keskustelijoista, vaikka tietenkään se ei onnistu individualistisen subjektiivisen näkökulman takia. Joidenkin käyttäjien taso on valitettavasti alentunut, mutta olemme saaneet myös uusia, hyviä käyttäjiä esim. Iisakka.

Asimov on ollut aika hiljainen mielestäni, mutta laitan hänet silti, koska
näin hänet jossain täällä.

Matilla on samat jutut aina, joten laitoin hänet kestosuosikin nimeen vetoen.

Bomt Kneder on ehdoton suosikkini, koska hän osaa myös perustella erittäin hyvin kertomansa ja hänellä on todella hyvä herrasmiesmäinen ote.

Kommentit (15)

Vierailija
Perkele
Tämä on aivan naurettavaa. Ette vain osaa tehdä äänestystä oikein.

Kaikilla meillä on subjektiivinen käsitys oikeasta äänestyksestä.

Vierailija
Joker
Perkele
Tämä on aivan naurettavaa. Ette vain osaa tehdä äänestystä oikein.

Kaikilla meillä on subjektiivinen käsitys oikeasta äänestyksestä.

Minulla ei ole.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Noh, minun mielestäni tällä palstalla ei kovin montaa sellaista ole, joka ylipäätään osaisi keskustella. Keskustelu kun vuorovaikutteinen prosessi. Esim. mummo on oikein mukava, mutta enemmänkin rupattelija. Bomt osaa sanoa harkitusti ja yleensä livauttaa sanomisensa oikeaan paikkaan, mutta keskustelija... Hmm. Totinen osaa keskustella, mutta häntä ei voi äänestää.

Paras keskustelija koko palstan historian aikana vaikeista ja syvällisistä asioista on ehdottomasti Kaksoispilari. Vaikka hän jos kuka on vakaumuksen ihminen, hän osaa tulla yllättävissäkin asioissa vastaan ja kykenee muuttamaan käsityksiään jos toteaa jossain olevansa väärässä... ja periaatteistaan luopumatta. Se on taito, joka keskustelijalle on oman sanottavan lisäksi ehkä tärkein.

Minä? Älkää naurattako. Minä olen lähes Koshin kaltainen jääräpää (kylläkin ilman jumalfiksaatiota, sorry Kosh), ja jos kyse ei ole rupattelemisesta, en kyllä kauheasti tule vastaan ellei vastapuoli niittaa minua todella vankalla näytöllä; mutta koska enimmäkseen roikun melko kiistanalaisissa aiheissa, sellaisesta ei juurikaan ole pelkoa.

Äänestän Kaksoispilaria.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Äänestin Törttö-billiä, koska hän on mielestäni mielenkiintoisin keskustelija, eikä vähiten siksi, että hänen viestiensä lukeminen vaatii ajattelua. Mummo oli myös yksi varteen otettava ehdokas, samoin kuin Bomt Kneder. Esimerkiksi Iisakkaa en vielä valitettavasti tunne kovin hyvin. Myös DedMoroz olisi voinut olla yksi varteenotettava ehdokas, samoin kuin Liittynyt, jolla on omat kannattajansa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Höpsis Wizard - minulla ole ollut aikaa paneutua mihinkään keskusteluun tänä keväänä, mutta kaunis kiitos kuitenkin.

Ääneni annoin Asimoville, jonka kanssa tuosta joukkiosta olen kaiketikin viimeksi puhunut järkeviä - kai.

Kiitos Jokerille tästä vasta-avauksesta!

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Listasta puuttuu Lentotaidoton. Hänen keskusteluaan kaksoispilarin kanssa on ollut antoisaa seurata . Lentis jaksaa perustella ja säilyttää malttinsa. Hänen taustatietonsa ovat kunnoitettavan syvät ja kuitenkin monialaiset. salai tietää paljon ja on usein kirpeän huvittava. Nukkumatti samoin ja MD ja lierik ja Asimov ja Espi000 ja geena ja Aito fairy ja CGH ja Arla ja Paul M ja Volitans ja

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Joker
Olkaa hyvä neiti nuori.

Pienen oikaisun teen: rouva keski-ikäinen

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Mummo
Listasta puuttuu Lentotaidoton. Hänen keskusteluaan kaksoispilarin kanssa on ollut antoisaa seurata . Lentis jaksaa perustella ja säilyttää malttinsa. Hänen taustatietonsa ovat kunnoitettavan syvät ja kuitenkin monialaiset. salai tietää paljon ja on usein kirpeän huvittava. Nukkumatti samoin ja MD ja lierik ja Asimov ja Espi000 ja geena ja Aito fairy ja CGH ja Arla ja Paul M ja Volitans ja

Ja minä!

Aweb. On sen verran kauan jaksanut vääntää juttua Koshin ja Norpan kanssa, että pakkohan sen olla poikkeuksellisen mukava. Listassa ol monta minulle tuntematonta.

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Mummo

Listassa ol monta minulle tuntematonta.

Seuraat ilmeisesti aika rajallisesti keskusteluja. Minulle listassa ei ollut yhtään tuntematonta ja jopa tiedän sinutkin.

Vierailija
MD
Vastaaja_s24fi
Mummo

Listassa ol monta minulle tuntematonta.

Seuraat ilmeisesti aika rajallisesti keskusteluja.
Olet oikeassa.
Minulle listassa ei ollut yhtään tuntematonta ja jopa tiedän sinutkin.

Siinä viestissäni
Vastaaja_s24fi

Mummo

[size=75:13bsmp3n]Listasta puuttuu Lentotaidoton. Hänen keskusteluaan kaksoispilarin kanssa on ollut antoisaa seurata . Lentis jaksaa perustella ja säilyttää malttinsa. Hänen taustatietonsa ovat kunnoitettavan syvät ja kuitenkin monialaiset. salai tietää paljon ja on usein kirpeän huvittava. Nukkumatti samoin ja MD ja lierik ja Asimov ja Espi000 ja geena ja Aito fairy ja CGH ja Arla ja Paul M ja Volitans ja [/size:13bsmp3n]

[size=75:13bsmp3n]Ja minä!

Aweb. On sen verran kauan jaksanut vääntää juttua Koshin ja Norpan kanssa, että pakkohan sen olla poikkeuksellisen mukava. Listassa ol monta minulle tuntematonta.[/size:13bsmp3n]

tarkoitin keskustelun avaajan, en Mummon listaa.

Uusimmat

Suosituimmat