Seuraa 
Viestejä21776

Mike Tyson on legenda. Mahdollisesti yksi maailmanhistorian kovimmista taistelijoista ja varmuudella yksi historian hyväksikäytetyimmistä ihmisraunioista.

Onneksi tälläkin kolikolla on myös toinen puoli. Mike on kärsinyt lahjakkuutensa seurauksista enemmän kuin moni voi ymmärtää, mutta nyt hän vaikuttaa minun silmääni ensimmäistä kertaa elämässään ehjältä ihmiseltä, joka osaa katsoa kriittisesti ja rehellisesti elämäänsä.

https://www.youtube.com/watch?v=7MNv4_rTkfU

Joe Rogan haastattelee 90min Tysonia ja minä pidän nykyisestä Mikesta.
Minulle Tyson on tuonut aina kuvan aivottomasta idiootista, jonka persoonan ainoa piirre on vaarallisuus. Ei enää.

Suosittelen jokaista Tysonin tarinasta kiinnostunutta katsomaan vierailun Joen podcastissa.

Toivon että tuleva elokuva saa kuvattua Tysonin tarinan realistisella ja inhimillisellä tavalla, mutta en aseta toiveitani kovin korkealle, sillä Hollywood ei ole kuuluisa tuollaisesta toiminnasta.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (8)

Deimos
Seuraa 
Viestejä14326

Minijehova kirjoitti:
Mike Tyson on legenda. Mahdollisesti yksi maailmanhistorian kovimmista taistelijoista ja varmuudella yksi historian hyväksikäytetyimmistä ihmisraunioista.

Onneksi tälläkin kolikolla on myös toinen puoli. Mike on kärsinyt lahjakkuutensa seurauksista enemmän kuin moni voi ymmärtää, mutta nyt hän vaikuttaa minun silmääni ensimmäistä kertaa elämässään ehjältä ihmiseltä, joka osaa katsoa kriittisesti ja rehellisesti elämäänsä.

https://www.youtube.com/watch?v=7MNv4_rTkfU

Joe Rogan haastattelee 90min Tysonia ja minä pidän nykyisestä Mikesta.
Minulle Tyson on tuonut aina kuvan aivottomasta idiootista, jonka persoonan ainoa piirre on vaarallisuus. Ei enää.

Suosittelen jokaista Tysonin tarinasta kiinnostunutta katsomaan vierailun Joen podcastissa.

Toivon että tuleva elokuva saa kuvattua Tysonin tarinan realistisella ja inhimillisellä tavalla, mutta en aseta toiveitani kovin korkealle, sillä Hollywood ei ole kuuluisa tuollaisesta toiminnasta.

Minulla on vielä kesken kirja:

Mike Tyson- Undisputed Truth: My Autobiography.

Lukemisen arvoinen, jos haluaa Tysonin näkemyksen asiasta. Kovan koulun kävi. Vaikea noita mestareita on pistää järjestykseen mutta Tyson on todella korkealla minun listallani. Niin ihmisenä kuin nyrkkeilijänäkin.

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä pidän nykykunnosta, josta on paljo kiittäminen yhtä DMT terapiaistuntoa.

Tuollaisessa voi olla kenen tahansa pää kovilla, kun alle 20-vuotiaana on ehkä maailman kuuluisin ihminen, josta ihan jokainen haluaa repiä osansa.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Minä pidän nykykunnosta, josta on paljo kiittäminen yhtä DMT terapiaistuntoa.

Tuollaisessa voi olla kenen tahansa pää kovilla, kun alle 20-vuotiaana on ehkä maailman kuuluisin ihminen, josta ihan jokainen haluaa repiä osansa.

Toki. Ei ollu tarkotus halventaa.
On se viisastunu.

tli
Seuraa 
Viestejä1214

Mike Tysonin elämän keskeisin vaikuttaja taisi olla hänen valmentajansa Gus D'Amato, joka varsinaisesti kehitti hänet nyrkkeilijänä sille tasolle, mihin hän pääsi. D'Amato myös otti hänet ikäänkuin epävirallisena ottopoikana perheensä jäseneksi. D'Amato kuitenkin kuoli v. 1985, minkä jälkeen sekä nyrkkeilyura että yksityiselämä rupesivat horjahtelemaan.  Yksityiselämässä kait pääsivät pinnalle lapsuus-ja nuoruusvuosien kokemusten tuottamat epäsosiaaliset piirteet.

Nyrkkeilyllisesti Tysonissa oli kuitenkin aika mielenkiintoinen piirre amerikkalaisten nyrkkeilijöiden joukossa. Alihan kehitti aivan oman liikkuvan nyrkkeilytyylinsä ja useinkin amerikkalaiset nyrkkeilijät ottelevat aika omaperäisesti. Tyson kuitenkin otteli aika puhtaasti klassisen eurooppalaisen nyrkkeilytradition mukaan, vähän niinkuin joku brittien Henry Cooper 1960-luvulla.

Asia johtui ilmeisesti D'Amaton valmennuksesta. D'Amaton kuoleman jälkeen näytti kuitenkin, että opittu nyrkkeilytekniikka rupesi rapisemaan ja yksityiselämäkin alkoi heittelemään. Tyson muistetaan kait nyrkkeilijänä lähinnä kovana tyrmääjänä, joka vain meni ja tyrmäsi vastustajansa. Sen kuitenkin mahdollisti vain hänen erittäin taitava klassisten oppien mukainen etenemisensä lähietäisyydelle, jolla hän pystyi käyttämään voimaansa.  Hän siis osasi taitavasti liikuttaa ylävartaloaan ja ottaa sivuaskelia, mikä mahdollisti pääsyn paljon isompien äijien lähietäisyydelle, mikä mahdollisti tyrmäyslyönnit.

Näin ottelun, jossa muistaakseni Trevor Berbick tyrmäsi Tysonin ensimmäistä kertaa ja Tyson otteli siinä todella surkeasti. Näytti siltä, että hän oli unohtanut sen tekniikan, jonka ansiosta hän oli menestynyt D'Amaton vielä eläessä. Harrastin itsekin nuorena kilpanyrkkeilyä, joten siitä syystä tulee vieläkin seurattua lajia jonkin verran.

Yeni Mihova
Seuraa 
Viestejä4381

https://www.youtube.com/watch?v=hcPUoxTvw5g

Joe Rogan Experience #1532 - Mike Tyson

Mike astuu pian kehään Roy Joner jr vastaan ja lahjoittaa persaukisuudestaan huolimatta kaiken hyväntekeväisyyteen. 

Mike on miehiä, joilla on ollut ja ei ole ollut rahaa, ja joka pitää itsestään enmmän pebateukkana. Tuo on taito, jonka vain harva hallitsee; nauttia itsestään ilman mammonaa.

https://talksport.com/sport/boxing/737387/how-much-mike-tyson-roy-jones-...

The 54-year-old reportedly blew his estimated £320m fortune at the height of his partying as he racked up a colossal £18m debt.

However, he’s since paid off his debts but revealed how much happier he is without his vast sums of cash as it ‘stops vultures taking money off him.’

He said earlier this month: “I’m happy I don’t have money anymore, I don’t have any money.

“‘Cause no one can take anything from me anymore. There are no vultures. Nobody out there trying to take anything from me. So I’m just happy.”

I want a perfect body
I want a perfect soul

Deimos
Seuraa 
Viestejä14326

Mike Tyson puhuu taikasienistä ja huumeista.

https://youtu.be/hcPUoxTvw5g?t=4470

Pitäisi alkaa siitä kohtaa.

Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat