Sivut

Kommentit (105)

Ainstaini
Seuraa 
Viestejä174

Itse olen nähnyt UFO:n mutten väitä ,että kyseessä olisi humanoidi ,mutta jokin mistä lähti valojuova ,lenteli yötaivaalla pellon päällä . Sitä kesti noin minuutin. Ei ole valokuvia :)

Amis

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Ainstaini kirjoitti:
Itse olen nähnyt UFO:n mutten väitä ,että kyseessä olisi humanoidi ,mutta jokin mistä lähti valojuova ,lenteli yötaivaalla pellon päällä . Sitä kesti noin minuutin. Ei ole valokuvia :)

Paljonko oli promilleja veressä tai muuta viihdykeainetta?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olli S.
Seuraa 
Viestejä5438

Neutroni kirjoitti:
Olli S. kirjoitti:
Sitä kun miettii niin kyllä tämäkin asia suunnilleen selviää. Kontakteja on ja näyttöä on, mutta niitä ei hyväksytä näytöksi. Ihan sama kuin uskonasioissa. Jumala on nähty ja enkeleitä, mutta maailma ei hyväksy tieteelliseksi näytöksi. Ja Jumala itsekin haluaa pysyä salattuna. On vain todistuslausuntoja ja Pyhän Hengen todistus niiden totuudesta ihmisen sydämessä. Mikä syy noilla avaruuslentäjillä on niin sitä on netissä arvuuteltu ihan pätevästi.

Mikseivät jumalat ja alienit sitten laita todistajia kylmäksi, vaan jättävät heidät kertomaan ja luomaan epävarmuutta yhteisöön? Siihen liittyy aina se riski, että yhteisön vallanpitäjät uskovat, esimerkiksi jossain kriisitilanteessa, jos näkevät sen itselleen edulliseksi hallintotyökaluksi.

Lainaus:
Ufo- asioissa on paljon Saatanan huijausta.

Miten voit olla varma, että sinun näkysi eivät ole saatanan huijausta? Ne ovat hyvin erilaisia kuin kenenkään muun raportoimat näyt?

Lainaus:
Joku heistä sanoi että on oikein uskoa Jeesuksen opetuksiin ja kymmeneen käskyyn.

Atomipommeista monet ovat olleet kovasti huolissaan.

Ja mielenterveydeltään järkkyvien nobodyjen sieppaaminen syrjäseuduilla on tietenkin supersivilisaation älykköjen mielestä paras mahdollinen tapa vaikuttaa valtauskontoihin ja sotateollisuuden kehitykseen?

Lainaus:
Yleinen tämä kanta ei ole muutakuin siinä mielessä että ihmiskunnan enemmistö jo uskoo asiaan.

Väitätkö todella, että ihmiskunnan enemmistö uskoo, että jumala on joku luonnonlakeja noudattava avaruuskeisari eikä kaikkivaltias maailmankaikkeuden luoja? Voisitko hieman perustella? Minun tietojen mukaan esimerkiksi kristittyjen, islamin ja juutalaisten valtasuuntaukset uskovat jumalan luoneen ja hallitsevan fyysistä maailmankaikkeutta miten tahtoo. Hindujen jumalilla on joku työnjako, mutta ovat kanssa maailmankaikkeuden luojia eivätkä osia. Siinä onkin sitten reipas enemmistö ihmiskunnasta. Alienjumalaan uskot sinä ja muutama Dänicken-fani. Vai lasketko itsesi merkittävyytesi takia ihmiskunnan enemmistöksi?

Lainaus:
Semmoinen asia muistui juuri mieleeni että eikö juuri ole joidenkin valtioiden arkistot ole avautuneet Ufo- asioista? Nyt pitäisi olla paljonkin kiinnostusta asiaan.

Eipä niistä löydy kuin joitain valo- ja tutkahavaintoja, jotka eivät millään erityisellä tavalla viittaa älylliseen toimintaan. Sellaisten vatvomisesta ei paljoa huvia revitä. Ne ovat niin harvinaisia ja ennustamattomia, etteivät ne kelpaa tieteellisen projektin aiheeksi. Kukaan ei rahoita projektia, joka tuottaa 99,9 % todennäköisyydellä vesiperän. Se on tietynlainen ongelma tieteessä, että jutut joista saa varmaa mutta ei erityisen kiinnostavaa tai käyttökelpoista tietoa, hallitsevat mielenkiintoisia mutta epävarmoja tutkimusaiheita. Aivan erityisesti ylipragmaattisessa Juntti-Suomessa, missä yliopistot on alistettu teollisuuden juoksupojiksi ja aito perustutkimus on vitsin tasolla. En sano, että UFO-ilmiöitä pitäisi tutkia suurilla rahoilla, mutta perusfysiikkaa voisi tutkia tosissaan. Laitettaisiin nyt vaikka ensi alkuun maataloustukien verran tieteen tukemiseen, niin olisi hieman katetta ministerien kerskailuille digitaalisesta high-tech-yhteiskunnasta, joka näyttää maailmalle suuntaa. Pah, primitiviinen agraaritalous tämä on.

Se yleinen käsitys on se, että ihmiskunnan enemmistö jo uskoo, että muuallakin on kulttuureja ja täällä on käyty ja käydään. Tässä ihmiset ovat selvästi viisaampia kuin tiedeyhteisö, joka on aina skeptinen kaikkeen paitsi itseensä.

Nuo muut olivat vaan omia käsityksiäni. Ei tarvi tietenkään olla samaa mieltä. Voi ihan järkevästi olla eri mieltä. Myös minun käsitykseni on ihan järkevä ja voi olla ihan oikeakin.

asdf
Seuraa 
Viestejä12448

Olli S. kirjoitti:

Se yleinen käsitys on se, että ihmiskunnan enemmistö jo uskoo, että muuallakin on kulttuureja ja täällä on käyty ja käydään.

Sinulta varmaan on turha pyytää mitään oikeaa lähdettä väitteellesi, mutta olisipa tässäkin tapauksessa sellainen kiva nähdä. Enkä väitä edes että olet väärässä, on tuo mahdollista, että yli puolet uskoo johonkin noista.

Sinä kuitenkin yhdistät tuossa kolme eri suuruista ryhmää yhdeksi. (1) Ne, jotka uskovat, että muuallakin on kulttuureja ja (2) ne jotka uskovat, että alienit ovat käyneet maapallolla ja ne (3) jotka ovat sitä mieltä, että alienit yhä poikkeilevat täällä. Noista ryhmistä suurin on ykkönen ja pienin kolmonen ja siihen ei takuulla kuulu ihmiskunnan enemmistö.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

wisti kirjoitti:
Ufoja nähdään nyt käsittääkseni aikaisempaa vähemmän. Yliluonnollisen kaipuu täytetään jollain muulla. Millä, sitä en osaa sanoa.

Vaikka tällä: "Olen uusi Einstein, suhtis joutaa romukoppaan". Ammattilaiset tekevät harvemmin UFO-havaintoja. Mistähän johtuu?

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Korjataan. Ammattilaiset eivät tee UFO-havaintoja. Ymmärtävät syyt ilmiöiden takana.

Eppur si muove !!!

Ainstaini
Seuraa 
Viestejä174

Savonrantalainen kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:

Ihan tupakalla olin.

Amis

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:

Ihan tupakalla olin.

Vaikea tuohon on mitään sanoa. Olin ilkeä se myönnettäköön. Iso-äitini näki kerran pallosalaman nuoruudessaan. Pallosalama on yhä kiistelyn aihe tieteellisissäkin piireissä. Kaikkia ilmakehän ilmiöitä ei tunneta vieläkään, varsinkin jos ne ovat harvinaisia. Yleensä huonosti koulutettu tulkitsee asioita eri tavalla kuin koulutetumpi. En viittaa kuitenkaan siihen tapauksessasi.

Eppur si muove !!!

Olli S.
Seuraa 
Viestejä5438

asdf kirjoitti:
Olli S. kirjoitti:

Se yleinen käsitys on se, että ihmiskunnan enemmistö jo uskoo, että muuallakin on kulttuureja ja täällä on käyty ja käydään.

Sinulta varmaan on turha pyytää mitään oikeaa lähdettä väitteellesi, mutta olisipa tässäkin tapauksessa sellainen kiva nähdä. Enkä väitä edes että olet väärässä, on tuo mahdollista, että yli puolet uskoo johonkin noista.

Sinä kuitenkin yhdistät tuossa kolme eri suuruista ryhmää yhdeksi. (1) Ne, jotka uskovat, että muuallakin on kulttuureja ja (2) ne jotka uskovat, että alienit ovat käyneet maapallolla ja ne (3) jotka ovat sitä mieltä, että alienit yhä poikkeilevat täällä. Noista ryhmistä suurin on ykkönen ja pienin kolmonen ja siihen ei takuulla kuulu ihmiskunnan enemmistö.

Joo, ihan hyvä tarkennus, mutta luulen että kaikissa kolmessa on jo yli puolet. Jostain olen lukenut, mutta se kyllä pitäisi tarkistaa. Tiedemiehet uskovat vähemmän kuin yleinen mielipide. Minun mielipide on että käydään, varsinkin enkelit. Mikä ero on piruilla, enkeleillä ja lentäjillä, se varmaan on epäselvää yleensä. Minä kyllä näen eron, mutta toisaalta kaikkihan ovat ekstraterrestiaalisia nykyisen kotipaikkansa suhteen.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48928

Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:

Ihan tupakalla olin.

Vaikea tuohon on mitään sanoa. Olin ilkeä se myönnettäköön. Iso-äitini näki kerran pallosalaman nuoruudessaan. Pallosalama on yhä kiistelyn aihe tieteellisissäkin piireissä. Kaikkia ilmakehän ilmiöitä ei tunneta vieläkään, varsinkin jos ne ovat harvinaisia. Yleensä huonosti koulutettu tulkitsee asioita eri tavalla kuin koulutetumpi. En viittaa kuitenkaan siihen tapauksessasi.

The 'Skyrmion' May Have Solved the Mystery of Ball Lightning

...The researchers built the skyrmion out of a cloud of atoms supercooled into a dense blob called a "Bose-Einstein condensate" — a state of matter that emerges just at the edge of absolute zero, where the borders between atoms blend together, and quantum effects start to take place at a scale humans can more easily detect and observe.

Using techniques developed to build an exotic class of quantum magnet, the researchers nudged the spins, or magnetic orientations, of the atoms in the condensate until the interlocking rings of the skyrmion emerged.

That's when it became clear that the skyrmion might be a good model for ball lightning.

Ball lightning, as Live Science previously reported, is a rare and poorly understood weather phenomenon where a colorful glowing orb appears — usually during a thunderstorm — and appears to skitter through the air, far outliving the jagged bolt of lightning people are used to."

Back in 1996, a paper published in Nature proposed that ball lightning might be the result of the magnetic fields around the plasma of a lightning bolt curling into a knot and trapping it within, and proposed a model for what those knotted fields might look like.

The researchers reported that the fields they observed around their cold little skyrmion matched the model proposed in that paper, suggesting that hot ball lightning may, in fact, be a giant, naturally occurring skyrmion."

https://www.livescience.com/61946-ball-lightning-quantum-particle.html .

jussipussi
Seuraa 
Viestejä48928

Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:

Ihan tupakalla olin.

"Time for a smoke? One cigarette reduces your life by 11 minutes"

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1117323/ .

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

jussipussi kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:

Ihan tupakalla olin.

Nykyään on/off ajoittain. Tällä hetkellä menee, mutta ensiviikolla ei. Rahat loppu. Erittäin itsetuhoinen ja kallis harrastus.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

jussipussi kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:

Ihan tupakalla olin.

Itse imin karvan alle 30 vuotta ilman taukoja. Kerran oli 2 päivää, kerran 3. Yksi muutaman kuukauuden sähköröökikausi oli, jolloin poltin vain sähkistä ja sikareita. Molempia paljon.

Huomenna olisi viikko ilman! En aio enää polttaa.

Pahoittelut aamukiukkuilusta, olin ollut 20h hereillä. Nyt nukkuneena ei enää kiukuta...  :)

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Voin sanoa että kuudes päivä ilman röökiä ei auttanut myöskään kiukkuiluun estävästi, mutta addiktio on aina maailman väsynein selitys huonoon käytökseen.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Minijehova kirjoitti:
Voin sanoa että kuudes päivä ilman röökiä ei auttanut myöskään kiukkuiluun estävästi, mutta addiktio on aina maailman väsynein selitys huonoon käytökseen.

Itse en tule kiukuiseksi. Mutta himot tupakkaa kohtaan ovat kovat. Yleensä teen vieroituksen jenkillä. Ihan normaalilla purukumilla.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Minijehova kirjoitti:

Itse en tule kiukuiseksi. Mutta himot tupakkaa kohtaan ovat kovat. Yleensä teen vieroituksen jenkillä. Ihan normaalilla purukumilla.

En itsekään usein kiukuttele. Väsymys ja vieroitus on paha, koska jo pelkkä väsymys saa joskus vähän kiukkua pintaan.

En ole ennen lopettanut polttamista. Vielä tekee kovasti mieli. Odotan 14vrk kohdalla helpottavan.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

En itsekään usein kiukuttele. Väsymys ja vieroitus on paha, koska jo pelkkä väsymys saa joskus vähän kiukkua pintaan.

En ole ennen lopettanut polttamista. Vielä tekee kovasti mieli. Odotan 14vrk kohdalla helpottavan.

Katsotaanpa. Aloitin 18-vuotiaana ja polttelin säännöllisesti noin 49-vuotiaaksi. Nyt on ollut viime vuonna kaksi taukoa jotka kestivät kumpikin noin 4 kuukautta. Kerran laskin, paljonko olen pistänyt savuna ilmaan. Teki kipeää. Vaikka otin huomioon röökin hinnan muutokset. Ensiviikosta tulee kova. Sitäpaitsi keuhkoahtauma voi iskeä, vaikka lopettaisin kokonaan nyt. Syövästä puhumattakaan.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Katsotaanpa. Aloitin 18-vuotiaana ja polttelin säännöllisesti noin 49-vuotiaaksi. Nyt on ollut viime vuonna kaksi taukoa jotka kestivät kumpikin noin 4 kuukautta. Kerran laskin, paljonko olen pistänyt savuna ilmaan. Teki kipeää. Vaikka otin huomioon röökin hinnan muutokset. Ensiviikosta tulee kova. Sitäpaitsi keuhkoahtauma voi iskeä, vaikka lopettaisin kokonaan nyt. Syövästä puhumattakaan.

Minä aloitin 11-vuotiaana ja jatkoin sen about 30v.

Jotenkin tuli viikko sitten olo että nyt sai riittää. Olen aina polttanut sisällä ja lapsi sai ihan selvän tupakkayskän viime viikonloppuna ja kas, motivaatio lopettamiseen oli syntynyt. Oli varsin epäreilua pientä lasta kohtaan.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Saa paheksua. Minä ansaitsen ja kestän sen.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat