Sivut

Kommentit (105)

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Minijehova kirjoitti:
Saa paheksua. Minä ansaitsen ja kestän sen.

En paheksu. Jos esimerkiksi asut kerrostalossa, niin pihalla tai parvekkeella ei välttämättä saa polttaa. Kävele siinä sitten 25 asteen pakkasessa rinki sormet kohmeessa. Vanhempani polttivat pitkään sisällä, kun olin lapsi. Siinäköhän syy omaan polttamiseen. Nyt eivät enää polta kumpikaan. Itse käyn ulkona rappusilla (omakotitalo). Mukavaa puhaa kun pakkasta on nyt 20 astetta miinusta.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Mutta itse asiaan. On teknolgia matkustaa toisesta galaksista tai toiselta puolelta tätä galaksia ja ainut motiivi on ronkkia ihmisten takapuolia.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Muutama typo ja sarkasmivaroitus.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Savonrantalainen kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

En paheksu. Jos esimerkiksi asut kerrostalossa, niin pihalla tai parvekkeella ei välttämättä saa polttaa. Kävele siinä sitten 25 asteen pakkasessa rinki sormet kohmeessa. Vanhempani polttivat pitkään sisällä, kun olin lapsi. Siinäköhän syy omaan polttamiseen. Nyt eivät enää polta kumpikaan. Itse käyn ulkona rappusilla (omakotitalo). Mukavaa puhaa kun pakkasta on nyt 20 astetta miinusta.

Myös minulla polttivat sisällä. Sain itsekin niin tehdö jo 11-vuotiaana. Olen ns vapaan kasvatuksen hedelmä ja sen huomaa...  =D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Deimos
Seuraa 
Viestejä7152

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Myös minulla polttivat sisällä. Sain itsekin niin tehdö jo 11-vuotiaana. Olen ns vapaan kasvatuksen hedelmä ja sen huomaa...  =D

Viimeinen tupakka meni. Nyt sitten katsotaan. Toivon kyllä ettei huominen ole täyttä helvettiä. Helvetti on sitten kielikuva, poimittu joiltakin :-)

Eppur si muove !!!

Ainstaini
Seuraa 
Viestejä174

jussipussi kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Itse olen nähnyt UFO:n mutten väitä ,että kyseessä olisi humanoidi ,mutta jokin mistä lähti valojuova ,lenteli yötaivaalla pellon päällä . Sitä kesti noin minuutin. Ei ole valokuvia :)

Paljonko oli promilleja veressä tai muuta viihdykeainetta?

Ihan tupakalla olin.

"Time for a smoke? One cigarette reduces your life by 11 minutes"

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1117323/ .

Olen viimeisen tupakkani polttanut muistaakseni 2011 tai 2012 ennen kesäloman alkua. Ennen puhuttiin ,että per tupakka oli 7min ,mutta mihin sekään perustui.

Amis

Ainstaini
Seuraa 
Viestejä174

Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Itse olen nähnyt UFO:n mutten väitä ,että kyseessä olisi humanoidi ,mutta jokin mistä lähti valojuova ,lenteli yötaivaalla pellon päällä . Sitä kesti noin minuutin. Ei ole valokuvia :)

Ihan tupakalla olin.

Vaikea tuohon on mitään sanoa. Olin ilkeä se myönnettäköön. Iso-äitini näki kerran pallosalaman nuoruudessaan. Pallosalama on yhä kiistelyn aihe tieteellisissäkin piireissä. Kaikkia ilmakehän ilmiöitä ei tunneta vieläkään, varsinkin jos ne ovat harvinaisia. Yleensä huonosti koulutettu tulkitsee asioita eri tavalla kuin koulutetumpi. En viittaa kuitenkaan siihen tapauksessasi.

En ole tutkinut mitään luonnon valoilmiöitä, joten en osaa sitä niihinkään sijoittaa. Vois kyllä vähän tonkia.
Joka tapauksessa valon edellä oli jokin "kohde", josta lähti sähkönsininen pitkä juova . Se meni peltoaukion yli ,tuli vähän matkaa takaisin pyöri pari rinkiä ja syöksähti ylöspäin pilven sisään eikä enää näkynyt. Kaikki kesti semmonen 1 min. Ei ole vielä selitystä.

Amis

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11972

Minijehova kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Voin sanoa että kuudes päivä ilman röökiä ei auttanut myöskään kiukkuiluun estävästi, mutta addiktio on aina maailman väsynein selitys huonoon käytökseen.

Itse en tule kiukuiseksi. Mutta himot tupakkaa kohtaan ovat kovat. Yleensä teen vieroituksen jenkillä. Ihan normaalilla purukumilla.

En itsekään usein kiukuttele. Väsymys ja vieroitus on paha, koska jo pelkkä väsymys saa joskus vähän kiukkua pintaan.

En ole ennen lopettanut polttamista. Vielä tekee kovasti mieli. Odotan 14vrk kohdalla helpottavan.

Katsotaanpa. Aloitin 18-vuotiaana ja polttelin säännöllisesti noin 49-vuotiaaksi. Nyt on ollut viime vuonna kaksi taukoa jotka kestivät kumpikin noin 4 kuukautta. Kerran laskin, paljonko olen pistänyt savuna ilmaan. Teki kipeää. Vaikka otin huomioon röökin hinnan muutokset. Ensiviikosta tulee kova. Sitäpaitsi keuhkoahtauma voi iskeä, vaikka lopettaisin kokonaan nyt. Syövästä puhumattakaan.

Silloin tällöin sikari, kun on hommat menneet täydellisesti putkeen, tai on muuten vain ”winning” fiilis, eli ehkä kerran pari kuukaudessa, eikä niitä vedetä keuhkoon, niin pysyy terveys ja talouskin niiltä osin kurissa.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:

Ihan tupakalla olin.

Vaikea tuohon on mitään sanoa. Olin ilkeä se myönnettäköön. Iso-äitini näki kerran pallosalaman nuoruudessaan. Pallosalama on yhä kiistelyn aihe tieteellisissäkin piireissä. Kaikkia ilmakehän ilmiöitä ei tunneta vieläkään, varsinkin jos ne ovat harvinaisia. Yleensä huonosti koulutettu tulkitsee asioita eri tavalla kuin koulutetumpi. En viittaa kuitenkaan siihen tapauksessasi.

En ole tutkinut mitään luonnon valoilmiöitä, joten en osaa sitä niihinkään sijoittaa. Vois kyllä vähän tonkia.
Joka tapauksessa valon edellä oli jokin "kohde", josta lähti sähkönsininen pitkä juova . Se meni peltoaukion yli ,tuli vähän matkaa takaisin pyöri pari rinkiä ja syöksähti ylöspäin pilven sisään eikä enää näkynyt. Kaikki kesti semmonen 1 min. Ei ole vielä selitystä.

Noissa pitäisi aina muistaa tietoisesti tehdä pesäeroa sille mahdollisuudelle, että et seuraa kohdetta silmälläsi, vaan kohde seuraa silmäsi liikettä.

Tuo saattaa kuulostaa naurettavalta, mutta psykologia ei toimi niin. Jos näkee jotain itselleen selittämätöntä, niin harva muistaa kääntää katsettaan esimerkiksi sen "kohteen" nopeudella kohti oman perseen takana olevaa maata.

Ei ole todellakaan helppo homma päästää tuollaisesta katsettaan irti, mutta totuuden kannalta se olisi kovin tärkeää. Jos silmän oma valoilmiö aiheutuu salamasta tai vastaavasta selvästä syystä, niin se valoilmiö ei ole outo tai tunnistamaton. Jos ei näe selvää aiheuttajaa silmän temppuilulle, niin mieleen tulee helposti UFOn kaltaisia asioita.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Huomattavasti suurempi osa selittämättömistä valoilmiöistä liittyy itse silmään kuin ympäröivään luontoon. Myös näköaistin tulkinnassa tapahtuu paljon useammin anomalioita kuin siellä pään ulkopuolisessa todellisuudessa (mikäli sellaista edes on). En yritä syyttää tyhmäksi enkä hulluksi, vaan yritän sanoa näköaistumuksen koostuvan paljosta muusta kuin vain datasta ja sen tulkinnasta.

Olli S.
Seuraa 
Viestejä5438

Jonkinlainen päivitys Ufo- tutkimuksesta olisi paikallaan, jos joku osaisi sen tehdä. Yhteen aikaan joku väitti, että osaavat jo tehdä kartoituksen siitä, millaisia eri olentoja täällä väitetään käyvän ja mistä ne ovat.

Täytynee itsekin taas selata nettiä. Kai siellä jotakin järkevääkin voi löytyä. Se ei ole asiallinen, tieteellinen asenne, että kaikki tällä alalla olisi huuhaata, vaikka juuri tänne sellainen on pesiytynyt ja salaliittoteorioihin. Kuka niistä tosiaan ottaa selvää? Vaikea alue.

Ainstaini
Seuraa 
Viestejä174

Minijehova kirjoitti:
Huomattavasti suurempi osa selittämättömistä valoilmiöistä liittyy itse silmään kuin ympäröivään luontoon. Myös näköaistin tulkinnassa tapahtuu paljon useammin anomalioita kuin siellä pään ulkopuolisessa todellisuudessa (mikäli sellaista edes on). En yritä syyttää tyhmäksi enkä hulluksi, vaan yritän sanoa näköaistumuksen koostuvan paljosta muusta kuin vain datasta ja sen tulkinnasta.

Näitä aivojen tulkitsemia hahmoja varmaan kaikki näkevät. Kuka liikahti pimeässä?
Lapsena näin pakkastaivaalla jonkin räjähtävän kirkkaan valon. Mutten muista sitä tarkasti. Sille varmaan on joku selityskin olemassa.

Amis

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Ainstaini kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Näitä aivojen tulkitsemia hahmoja varmaan kaikki näkevät. Kuka liikahti pimeässä?
Lapsena näin pakkastaivaalla jonkin räjähtävän kirkkaan valon. Mutten muista sitä tarkasti. Sille varmaan on joku selityskin olemassa.

En tarkoittanut aivojen tulkitsemia, vaan fyysistä verkkokalvo-ongelmaa.

Jos katsot hetken lamppua ja sitten pimeään niin minuutin jopa tulee valoilmiö.

Jos katsoit silloin esimerkiksi kuuta, niin sen kirkkaus ei riitä nopeaan efektiin, joten et huomaa että sait silmääsi seuralaisen.

siksi pitää kääntää katse "lentonopeutta" kohti maata. UFOtkaan ei nurmikkoon seuraa.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Myös erilaiset nesteongelmat aiheuttavat, esim verenkiertohäiriö. Jos painat silmääsi 15s sormella luomen läpi, niin näky ei ole normaali minuuttiin.

Ainstaini
Seuraa 
Viestejä174

Minijehova kirjoitti:
Myös erilaiset nesteongelmat aiheuttavat, esim verenkiertohäiriö. Jos painat silmääsi 15s sormella luomen läpi, niin näky ei ole normaali minuuttiin.

Joo nää on tietenkin tuttuja,mutta tuskin kukaan väittää jotain silmän mukana liikkuvaa häiriötä ufoksi, tai onhan meitä kaikenlaisia.

Amis

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Ainstaini kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Joo nää on tietenkin tuttuja,mutta tuskin kukaan väittää jotain silmän mukana liikkuvaa häiriötä ufoksi, tai onhan meitä kaikenlaisia.

Toki väittää. Ongelma on siinä että jos häiriön tulemista ja aiheuttajaa ei huomaa, eli esimerkiksi tuijotuksen kohteena oleva valo ei ole erityisen kirkkaan oloinen, niin ei yksinkertaisesti näe oikeaa aiheuttajaa, jolloin antaa mielikuvitukselleen tilaa temmeltää.

Katso minuutti olohuoneesi energiansäästölamppua tai vaikka kuuta ja sitten katso pimeään tai hämärään, niin UFO se siellä menee muutamista sekunneista jopa minuuttiin.

Minä näin kerran juuri kuvailuja vastaavan valoilmiön, mutta tuijotin minuuttitolkulla lepakkoja ja komeita äkkikäännöksiään, enkä siksi huomannut lähes täysikuun antamaa valoa. Hämärässä himmeänkin valon tuijottaminen aiheuttaa UFOa. Meni hetki tajuta se kuun aiheuttamakksi, koska katsoin lepakoita, en kuuta. Silmiin se kuukin osuu.

UFOjen osalta etenkin täysiä vasemmalle, josta u-käännös ja täysiä oikealle muodostaa alien-ressukoille melkoiset g-voimat. Kyse on silmästä käytännössä aina.

Kuva tulee tajuntaan muutenkin selvällä viiveellä ja tuhannen tulkintaprosessin kautta.

Hyvä puoli tässä on se, että tämän lukemisen jälkeen ei UFOn mokomat luulatavasti ikinä sinua häiritse, sillä nyt sinulla on työkalut ilmiön nopeaan testaamiseen. Lupaan että muistat tämän silloin, ellet ole ihan järkyttävässä kännissä.

Ainstaini
Seuraa 
Viestejä174

Minijehova kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Toki väittää. Ongelma on siinä että jos häiriön tulemista ja aiheuttajaa ei huomaa, eli esimerkiksi tuijotuksen kohteena oleva valo ei ole erityisen kirkkaan oloinen, niin ei yksinkertaisesti näe oikeaa aiheuttajaa, jolloin antaa mielikuvitukselleen tilaa temmeltää.

Katso minuutti olohuoneesi energiansäästölamppua tai vaikka kuuta ja sitten katso pimeään tai hämärään, niin UFO se siellä menee muutamista sekunneista jopa minuuttiin.

Minä näin kerran juuri kuvailuja vastaavan valoilmiön, mutta tuijotin minuuttitolkulla lepakkoja ja komeita äkkikäännöksiään, enkä siksi huomannut lähes täysikuun antamaa valoa. Hämärässä himmeänkin valon tuijottaminen aiheuttaa UFOa. Meni hetki tajuta se kuun aiheuttamakksi, koska katsoin lepakoita, en kuuta. Silmiin se kuukin osuu.

UFOjen osalta etenkin täysiä vasemmalle, josta u-käännös ja täysiä oikealle muodostaa alien-ressukoille melkoiset g-voimat. Kyse on silmästä käytännössä aina.

Kuva tulee tajuntaan muutenkin selvällä viiveellä ja tuhannen tulkintaprosessin kautta.

Hyvä puoli tässä on se, että tämän lukemisen jälkeen ei UFOn mokomat luulatavasti ikinä sinua häiritse, sillä nyt sinulla on työkalut ilmiön nopeaan testaamiseen. Lupaan että muistat tämän silloin, ellet ole ihan järkyttävässä kännissä.

Ymmärrän. Ja tuskin näitä " ufoja" tulee enempää ;)
"Näky" ei alkanut taivaalta vaan se tuli rivarin takaa siten ,että näin sen sitten menevän ylitseni ja jatkaen noin 2 km pellon päällä ehkä alle sadan metrin korkeudessa. Se mikä siinä valojuovan edessä meni niin ei ollut mikään pyöreä esine vaan muodoltaan hahmomainen ja selkeä.
Hyväksyn jonkin valoilmiön ennemmin.

Amis

Minijehova
Seuraa 
Viestejä12700

Ainstaini kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Ainstaini kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Ymmärrän. Ja tuskin näitä " ufoja" tulee enempää ;)
"Näky" ei alkanut taivaalta vaan se tuli rivarin takaa siten ,että näin sen sitten menevän ylitseni ja jatkaen noin 2 km pellon päällä ehkä alle sadan metrin korkeudessa. Se mikä siinä valojuovan edessä meni niin ei ollut mikään pyöreä esine vaan muodoltaan hahmomainen ja selkeä.
Hyväksyn jonkin valoilmiön ennemmin.

Juu. En voi ottaa oikeasti näkemääsi kantaa, mutta tunnen kymmeniä eri mekanismeja moisen aiheutumiseen. Itsessäni uskoisin aina löytäväni aiheuttajan, mutta se johtuu luontaisesta ylimielisyydestäni.

Sisältä ulos meneminen ja makuulta tai kyykystä pystyym nouseminenkin aiheuttaa hallusinaatioita. Usein tosin melko lievinä ja noissa huomaa muunkin humahduksen.

Sokerit ja happi ovat suoria huumeita, joista aivot kovasti nauttii. Jos verta tulee yhtäkkiä nopeana purskeena aivoille, niin huumevaikutukset ovat selviö ja ne tulevat moninaisina päihdekokemuksina ilmi.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat