Sivut

Kommentit (1545)

Vierailija

ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Ihan tiedoksesi että silloin kun voin fyysisesti paremmin ja jaksan panostaa itseeni, niin teinit voihkivat ohikulkiessaan, että nami nami!

No mikäs nyt estää?

Eiköhän lässytykset ole jo lässytetty.

Voisin muuten vaihtaa tohon teinityttöjen kohdalle mallitytöt, jos se sua yhtään uituttaa.

Ei uituta yhtään. Minulla on jo nainen, enkä ole hankkimassa haaremia.

Mutta lässytykset on tosiaan lässytetty ja ketjun aiheesta on eksytty aika tavalla sivuun.

Eikä mua muutenkaan kiinnosta mitä olen, vaan mitä teen. Essentialismi on yhtä yesterday kuin yesterday.

Tosiaan kannattaa palata oman kompetenssinsa piiriin ja haastaa Kekeä.

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Ihan tiedoksesi että silloin kun voin fyysisesti paremmin ja jaksan panostaa itseeni, niin teinit voihkivat ohikulkiessaan, että nami nami!

No mikäs nyt estää?

Voisin muuten vaihtaa tohon teinityttöjen kohdalle mallitytöt, jos se sua yhtään uituttaa.

Mutta lässytykset on tosiaan lässytetty ja ketjun aiheesta on eksytty aika tavalla sivuun.

Eikä mua muutenkaan kiinnosta mitä olen, vaan mitä teen. Essentialismi on yhtä yesterday kuin yesterday.

Olen täällä keskustelemassa asioista, en haastamassa ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

No mikäs nyt estää?

Noin tilastollisesti keskustelet lähinnä Keken kanssa, jolloin voidaan puhua selkeästä preferenssistä Kekeen.

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
ID10T kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:

No mikäs nyt estää?

Noin tilastollisesti keskustelet lähinnä Keken kanssa, jolloin voidaan puhua selkeästä preferenssistä Kekeen.

Keskimäärin Keken ajatukset poikkeavat eniten omistani, joten siksi niitä on viihdyttävintä torpedoida.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14621

Lainaus:

Keskimäärin Keken ajatukset poikkeavat eniten omistani, joten siksi niitä on viihdyttävintä torpedoida.

:) Hieno esimerkki itseensä uskomisen sokeuttavasta voimasta, kun  noloilu muuttuu torpedoinniksi,  ja  moikailu vasta argumentoijan saivarteluksi.,  itsesuggestion ja mielikuvituksen avulla.  Joojoo.  "Ateisteissa on  KAIKENLAISIA ihmisiä"

Rikkaalla riittävästi, köyhä haluaa lisää.

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Keijona kirjoitti:
Lainaus:

:) Hieno esimerkki itseensä uskomisen sokeuttavasta voimasta, kun  noloilu muuttuu torpedoinniksi,  ja  moikailu vasta argumentoijan saivarteluksi.,  itsesuggestion ja mielikuvituksen avulla.  Joojoo.  "Ateisteissa on  KAIKENLAISIA ihmisiä"

Ensinnäkään minä en mokaillut, mutta sinä sen sijaan saivartelit ihan oikeasti. Torpedoinnin voi toki korvata vaikka vasta-argumentoinnilla.

Jos krittiikki saa sinut pahalle mielelle, niin oletko välttämättä oikeassa paikassa? Enkä minä sitä paitsi sinua kritosoi (enhän edes tunne sinua), vaan ajatuksiasi.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14621

Lainaus:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:

Ensinnäkään minä en mokaillut, mutta sinä sen sijaan saivartelit ihan oikeasti. Torpedoinnin voi toki korvata vaikka vasta-argumentoinnilla.

Jos krittiikki saa sinut pahalle mielelle, niin oletko välttämättä oikeassa paikassa? Enkä minä sitä paitsi sinua kritosoi (enhän edes tunne sinua), vaan ajatuksiasi.

Ei, kiitollinen siitä pitää olla, kun  kofeiiniporot kiidättää toistoja toistojen perään, tosikkojen tavattavaksi.

Niipäniin, ihmisen ikävästä todistaa jatkuva yksilöön ja  henkilöön takertuminen.  Yleistä on yksijumalaisten jälkeläisillä yksilökeskeisyys,  yksiavioisuus ja yksinkertaisuus,  syykin selkeä: 

Ateistilla ei ole vaihtoehtoa hyväksyä jumalaksi mitään:  https://fi.wikiquote.org/wiki/Fanatismi

Ja senettä tieteellä ei ole moraalia joten tieteellinen maailmankatsomus on moraaliton. Niin ymmärtäähän sen omaan ja minään käpertymisen sekä  itsetunnottomuuden luoman kyseenalaistamisen mahdottomuuden. . Hiukan kofeiinia jatai nikotiinia varmistamassa ettei uutta pysty sisäistämää, vaan  ainoastaan vanhaan sopivaa keräämään, niin koulutetun kopiokonehan sellainen on. Papukaijan merkki rintaan ja diplomi seinään.  Suomalaista  sisua siis fanaattista uskollisuutta, muka jumalattomille itseensä uskovaiselle.  Sitähän se jumalan puu ja uskomisen kulttuuri on.

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:

Ateistilla ei ole vaihtoehtoa hyväksyä jumalaksi mitään:  https://fi.wikiquote.org/wiki/Fanatismi

Ja senettä tieteellä ei ole moraalia joten tieteellinen maailmankatsomus on moraaliton.

Mihin taas unohdit empaattisuuden, oikeudenmukaisuuden ja inhimillisyyden? Nämä ovat universaaleja arvoja, jotka eivät ole sidoksissa uskontoihin, ja joita ateistikin kunnioittaa.

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Keijona kirjoitti:
Miksiköän kutsutaan sellaista joka hyväksyy jumalien olemassaolon, mutta ei itse jumaloi?

Sellaista ihmistä kutsutaan typerykseksi.

Jos hyväksyy jumalien olemassaolon ja näiden vaikutusvallan, mutta ei kunnioita niitä, on joko itsetuhoinen tai vailla järkeä. Näin siis teoriassa.

Maanläheisempi esimerkki olisi ihminen, joka jatkuvasti solvaisi ja vastustaisi poliiseja ilman syytä.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5871

Keijona kirjoitti:
Miksiköän kutsutaan sellaista joka hyväksyy jumalien olemassaolon, mutta ei itse jumaloi?

Jumalointi on Jumalan kieltämää. Jumalasi sanoi että ei saa pitää muita jumalia. Ja joku toinen Jumala sanoo saman. Kummankin Jumalointi on siis Jumalan kieltämää. Asia ratkeaa vain kun Jumalanne tappelevat keskenään ja vahvempi Jumala häätää heikomman maan piiristä.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14621

Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Jos hyväksyy jumalien olemassaolon ja näiden vaikutusvallan, mutta ei kunnioita niitä, on joko itsetuhoinen tai vailla järkeä. Näin siis teoriassa.

Maanläheisempi esimerkki olisi ihminen, joka jatkuvasti solvaisi ja vastustaisi poliiseja ilman syytä.

Arvot ne näköjään estää ymmärrystä täysin,

Kysymyksellä tarkoitettiin sellaista tilannetta,  Ettäjos hyväksyy   auringonpalvojien jumalan auringon olemassaolon., mutta ei itse aurinkoa palvo ja jumaloin. Niin eihän sellainen ateisti voi olla, koska hyväksyy jumalan, auringon  olemasaolon mutta  ei itse umaloi.  

(Auringonpalvojathan palvovat aurinkoa jumalanaan ja perustelevat jumalointiaan silläettä  aurinko on elämän  ylläpitäjä ja ihmisenkin olemasaolon mahdollistaja maan päällä) Varsin looginen ja hyvä peruste jumaloinnille.

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Kysymyksellä tarkoitettiin sellaista tilannetta,  Ettäjos hyväksyy   auringonpalvojien jumalan auringon olemassaolon., mutta ei itse aurinkoa palvo ja jumaloin. Niin eihän sellainen ateisti voi olla, koska hyväksyy jumalan, auringon  olemasaolon mutta  ei itse umaloi.  

Tässä suhteessa kysymys on täysin absurdi. Itse en näe aurinkoa jumalana, enkä sitä sellaisena tunnustakaan, vaan taivaankappaleena.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14621

Lainaus:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Tässä suhteessa kysymys on täysin absurdi. Itse en näe aurinkoa jumalana, enkä sitä sellaisena tunnustakaan, vaan taivaankappaleena.

Ei kysymys ole absurdi, se vaan tuntuu absurdiin tilanteeseen ja umpikujaan joutuneesta siltä. Koska on tapahtunut klassinen  "pussiin puhuminen." Ei vain omahyväisestä, lyhytnäköisestä  kuplastaan sitä käsitä. Tuntuu absurdilta ja tottakai muita siitä  tunteesta syytellään.     

Onhan tuo keskustelu käyty monesti. aurinko on auringonpalvojien jumala. Aurinko on olemassa. Useimmat  Ihmiset pystyy ymmärtämään  että auringonpalvojat jumaloivat aurinkoa ja pitävät  aurinkoa jumalanaan, vaikka eivät itse välttämättä jumaloi mitään.  Miksi sellaista henkilöä kutsutaan?

Agnistikko tuollainen ei voi olla, koska aurinko auringonpalvojien jumala on  todistetusti olemassa agnostikoillekin.  Ateistikaan ei ainakaan voi olla, koska A-ismin arvot  estää hyväksymästä tosiasiaa, sitä että aurinko on auringonpalvojien jumala ja aurinko on oikeesti  olemassa.

Keijona
Seuraa 
Viestejä14621

Olisiko yksinkertaisesti jumalaton, voihan jumalaton hyväksyä että muilla on jumalia. samoin kuin kristitytkin ymmärtävät että on olemassa muitakin uskotontoja jotka  jumaloivat muita jumalia, he vain eivät voi pitää muita jumalia, koska ensimmäinen käsky sen kieltää. . 

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:
Lainaus:
Keijona kirjoitti:

Ei kysymys ole absurdi, se vaan tuntuu absurdiin tilanteeseen ja umpikujaan joutuneesta siltä. Koska on tapahtunut klassinen  "pussiin puhuminen." Ei vain omahyväisestä, lyhytnäköisestä  kuplastaan sitä käsitä. Tuntuu absurdilta ja tottakai muita siitä  tunteesta syytellään.

Umpikuja on tässä asiassa ihan oma keksintösi. Ei minun tarvitse piitata sinun jumalamääritelmistäsi pätkääkään.

Keijona kirjoitti:

Onhan tuo keskustelu käyty monesti. aurinko on auringonpalvojien jumala. Aurinko on olemassa. Useimmat  Ihmiset pystyy ymmärtämään  että auringonpalvojat jumaloivat aurinkoa ja pitävät  aurinkoa jumalanaan, vaikka eivät itse välttämättä jumaloi mitään.  Miksi sellaista henkilöä kutsutaan?

Häntä kutsutaan vaikka Matiksi, Jaakoksi, Pirkoksi tai Liisaksi?... Nimipäiväkalenteri on täynnä vaihtoehtoja. Kuten totesit, suurin osa ihmisistä ei näe tässä mitään ristiriitaa, eikä pidäkään nähdä.

Keijona kirjoitti:

Agnistikko tuollainen ei voi olla, koska aurinko auringonpalvojien jumala on  todistetusti olemassa agnostikoillekin.  Ateistikaan ei ainakaan voi olla, koska A-ismin arvot  estää hyväksymästä tosiasiaa, sitä että aurinko on auringonpalvojien jumala ja aurinko on oikeesti  olemassa.

Onko minulta ateistina kielletty ämpärin käyttö, jos joku pitää sitä jumalanaan? Tai television? Tai ihan minkä tahansa? Ei ateismi katoa tai menetä merkitystään sanakikkailullasi ja olkiukkoilullasi.

ID10T
Seuraa 
Viestejä5696

Keijona kirjoitti:
Olisiko yksinkertaisesti jumalaton, voihan jumalaton hyväksyä että muilla on jumalia. samoin kuin kristitytkin ymmärtävät että on olemassa muitakin uskotontoja jotka  jumaloivat muita jumalia, he vain eivät voi pitää muita jumalia, koska ensimmäinen käsky sen kieltää. . 

Puhut aina ikään kuin tässä atesimiasiassa oltaisiin sinun hyväksyntääsi vailla. Ei muuten olla.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat