Seuraa 
Viestejä112

Niin mikä merkki ja malli.
älkää luntatko, itse en olisi tiennyt.

Kommentit (13)

Deimos
Seuraa 
Viestejä4480

Ihan villi arvaus. Anglia.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hans Danmark
Seuraa 
Viestejä112

Savonrantalainen kirjoitti:
Ihan villi arvaus. Anglia.

Tuo oli minunkin eka veikkaus, vaikka ei aivan samalta näytä kuin mitä pentuna näin, enolla oli -60 luvun Anglia, samaa väriäkin kuin tuo Toyota, noita ei Suomeen tuotu ollenkaan.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4480

BW ei ehkä muusta tiedä, mutta uskon että hän tuntee autot. Saman ikäinen kuin minä.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4480

Korjaan, kyllä BW tietää muustakin. Mutta ei Apollo-ohjelmasta.

Eppur si muove !!!

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11417

Nooh, joo, miten tuon asian kukin käsittää, eli sanoisin että tunnen aika hyvin Apollo-ohjelmaan liittyviä trivioita, mutta suhtautumiseni niihin on hieman sama kuin ateistisen uskonnotutkijan suhtautuminen tutkimuksen alaisiin uskontoihin.
Autotunnistamisessa olen aika hyvä, sain aikoinaan parikin kertaa täydet pisteet TM-autotunnistuspelissä aikana ennen nettiä.
Laita lisää!

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11417

Hans Danmark kirjoitti:
Brainwashed kirjoitti:
Toyota Corona, ei ole arvaus.

Niin ei ole vaan, lunttaus, vai oliko isälläsi tälläinen.

Ei mitään lunttausta, tiesin mallin, ja lukeehan se lokasuojassakin, tosin on myönnettävä että keulasta tuli ensin mieleen saman aikakauden autoista Simca, mutta ”lisävalot” maskissa ja katon takaosa paljasti mistä autosta kyse.

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11417

Brainwashed kirjoitti:

Nooh, joo, miten tuon asian kukin käsittää, eli sanoisin että tunnen aika hyvin Apollo-ohjelmaan liittyviä trivioita, mutta suhtautumiseni niihin on hieman sama kuin ateistisen uskonnotutkijan suhtautuminen tutkimuksen alaisiin uskontoihin.
Autotunnistamisessa olen aika hyvä, sain aikoinaan parikin kertaa täydet pisteet TM-autotunnistuspelissä aikana ennen nettiä.
Laita lisää!

Jaa, ethän sinä tuota laittanut, vaan Hans...
Millä nimimerkillä olet aikaisemmin kirjoitellut?

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat