Seuraa 
Viestejä5

c-kohta on oikein. Miten saa c-kohdan tuloksen?

Kommentit (10)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Tokilogi kirjoitti:
Käyttäjä17591 kirjoitti:

Avaamalla jokaista kysymystä varten uuden keskustelun?

Kysy tietääkö opettaja.

Ei taida olla koulutehtäviä, vaan mielestäni näyttää lääkiksen pääsykokeen kemialta. Jos haluaa varmistaa moisen, niin luulen että vilkaisemalla vaikka viiden edellisen vuoden kemian osuutta löytyy osumia.

Lukemisessa tuo auttaa kerrata edellisiä vuosia ja kaverihan tietää vastaukset, mutta haluaa selvittää miksi se vastaus on mikä on. Hyvä tapa  mielestäni treenata kyseiseen koitokseen. Ja paljon halvempi kuin preppauskurssit.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Siinä olen ihan samaa mieltä että sopisivat yhteen ja samaan ketjuun kaikki. Ja vaikka kerrallaan.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Käyttäjä17591
Seuraa 
Viestejä5

Tokilogi kirjoitti:
Käyttäjä17591 kirjoitti:

Kysy tietääkö opettaja.

EI oo opettajaa. Nää tehtävät ovat  lääketieteelliseen valintakokeesta.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Käyttäjä17591 kirjoitti:
Tokilogi kirjoitti:
Käyttäjä17591 kirjoitti:

Kysy tietääkö opettaja.

EI oo opettajaa. Nää tehtävät ovat  lääketieteelliseen valintakokeesta.

=D

Jo ekasta näytti siltä että lääkikseen haet.

Yritä päästä sisään! Ja hyvä lääkäri sitten pitää mielen auki kaikille molekyyleille ja hoidoille.  ;)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Minä olin 17v kun kävin onnistuneesti tekemässä vastaavat paikan päällä. En vaivautunut aloittaa koskaan opiskeluani.  =D

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Käyttäjä17591 kirjoitti:
Minijehova, it is so sweet of you :) Kiitos! Mä yritän!:)

https://opetus.tv/kemia/ke5/

Oletko vilkaissut tuota kurssitusmuotoa? Kivaa vaihtelua yksin lukemiseen. Toinen vastaavan efektin aiheuttava on jos etsit internetistä tai IRL vastaavassa tilanteessa olevan lääkispyrkyrin. Teette kokeita toisillenne, niin oppii todella hyvin ja eri näkökulmasta kuin itse osaa ehkä lukea. Ns. köyhän miehen preppauskursseja.  ;)

PPo
Seuraa 
Viestejä14502

Käyttäjä17591 kirjoitti:
Kaavasta Pb3(AsO4)2  nähdään, että 1 moolissa lyijyarsenaattia on 3 moolia lyijyioneja ja 2 moolia arsenaatti-ioneja. Jos lyijyarsenaattia on 0,25 mol , niin lyijyä on 3*0,25 mol ja arsenaattia om 2*0,25 mol. Näistä päästään konsentraatioihin jakamalla litralla.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat