Sivut

Kommentit (801)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14742

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Faijas tekee kuolemaa ja puhut kiiman haistamisesta?

Riidänkylväjä valehtelee omaksi edukseen?

Joku vanha mies. Oliks se faijas
Et oo töissä enää vanhuksia myrkyttämäs.

Tutun väliaikaismajoituksen kaveri oli ja vanha mies (paino 48kg!!!). Ei sukua, ei kaveri. Saatan aamulla 7.00 tutkimuksiin, koska olen huono ihminen. =D

MJ

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14742

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Ihan sama.
Sua on pyydetty luottamushommaan ja puhut kiimasta.

Puhuttiin yllättäen feromoneista siinä hoidon ohessa ja jointtia imiessä, kiima oli sivujuonne kohdistettuna tulevaan uhriini. ;)

MJ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä14742

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Meil kävi äidin saattohoidossa lääkäri, hoitaja ja opiskelija. Opiskelija oli homopoika thaimaasta ja kanton laitereppua. Sisko meinas saada raivarin kun hoitsu tsiigaili minua. Meinas että saatanan vosu, hoida äitiä. Kerto myöhemmin.
Tunsin minäkin sen nahoissani. Pirtsakka punapää oli. Sopivasti lihava.

Minulla on muuten melko varma projeksti ottaa molempien vanhempieni omaishoito kontolleni, koska ei kukaan lukuisista sisaruksistani siihen mitenkään ryhdy. Pidän kohtalostani, ei siinä mitään.

Kyseenalaista on se, että panen itse molemmilla lääkityksen ja hoidon juuri kuten minä sen määrään, lääkärit saa lähinnä määrätä verikokeet.  Käytän siis vanhempiani koekaniineina, kuten kunnon epäpsykopaatti aina tekisi..  =D

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Meil kävi äidin saattohoidossa lääkäri, hoitaja ja opiskelija. Opiskelija oli homopoika thaimaasta ja kanton laitereppua. Sisko meinas saada raivarin kun hoitsu tsiigaili minua. Meinas että saatanan vosu, hoida äitiä. Kerto myöhemmin.

Minulla on muuten melko varma projeksti ottaa molempien vanhempieni omaishoito kontolleni, koska ei kukaan lukuisista sisaruksistani siihen mitenkään ryhdy. Pidän kohtalostani, ei siinä mitään.

Kyseenalaista on se, että panen itse molemmilla lääkityksen ja hoidon juuri kuten minä sen määrään, lääkärit saa lähinnä määrätä verikokeet.  Käytän siis vanhempiani koekaniineina, kuten kunnon epäpsykopaatti aina tekisi..  =D

Eipä tuo lääkehoito kovin onimutkaista ole. Uloste, neste , kivut ja niiden säätäminen.

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Psykopaatti mikä psykopaatti.

Deimos
Seuraa 
Viestejä8826

Ei kai mikään. Kävin hoitamassa matkakortin. Vitutti kyllä juosta ympäri Vantaata. Kukaan ei aluksi voinut yhtään mitään. Tikkurilassa olin jo aika lämpöinen. No, sain hyvitykset ja otin ABC-vyöhykelipun. Peevelin aukeamaton maitopurkki myös otti päähän. Joten pieniä on murheet. Nyt ei uitutusta.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52307

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Raspu kirjoitti: "Meil kävi äidin saattohoidossa lääkäri, hoitaja ja opiskelija. Opiskelija oli homopoika thaimaasta ja kanton laitereppua. Sisko meinas saada raivarin kun hoitsu tsiigaili minua. Meinas että saatanan vosu, hoida äitiä. Kerto myöhemmin.
Tunsin minäkin sen nahoissani. Pirtsakka punapää oli. Sopivasti lihava."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä14742

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Eipä tuo lääkehoito kovin onimutkaista ole. Uloste, neste , kivut ja niiden säätäminen.

Siksikö pääsy opiskelemaan ja itse opiskelu on kuuluisan helppoa lääkityksiin liittyen?

MJ

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Siksikö pääsy opiskelemaan ja itse opiskelu on kuuluisan helppoa lääkityksiin liittyen?

Tarkoitin tälläisessa tapauksessa.
Saattohoidossa oli ainakin lääkekotaili jota tarpeen vaatiessa saa myös itse säätää, esim. omainen joka antaa lääkkeet. Kipulääkitys, nesteenpoisto jne.
Kaikki kirjataan ylös ja katsotaan kuinka tilanne muuttuu mm. painoa tarkkailemalla.

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Raspu kirjoitti: "Meil kävi äidin saattohoidossa lääkäri, hoitaja ja opiskelija. Opiskelija oli homopoika thaimaasta ja kanton laitereppua. Sisko meinas saada raivarin kun hoitsu tsiigaili minua. Meinas että saatanan vosu, hoida äitiä. Kerto myöhemmin.

Niin, en ruvennut juttelemaan kiiman haistamisesta, enkä muutoinkaan antanut vastakaikua kyseisessä tilanteessa. Mikä sun sairautes nimi muuten on.
Siis sairashan sä olet.
Tarviitko seksiterapeuttia?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52307

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Niin, en ruvennut juttelemaan kiiman haistamisesta, enkä muutoinkaan antanut vastakaikua kyseisessä tilanteessa. Mikä sun sairautes nimi muuten on.
Siis sairashan sä olet.

Olit saattohoitotarinan keskipisteenä. Yleensä olet minkä tahansa tarinasi keskipisteenä.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52307

Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Kokeile tarjota palveluitasi Keituri jne....

Kirjoitin: Pitäis saada joukkoon tummaan mukaan. Onhan täällä seksiterapeutiksi halajavakin.

"Hedelmällisyysoppeja somessa

"Keituri-Ben Mabroukilla ei ole taustallaan mainittavaa rikoshistoriaa. Hänen Instagram-tilillään on lifestyle-henkisiä elämänohjeita ja työhön liittyviä päivityksiä. Nainen kertoo olevansa muun muassa jonkinlainen mentori. Keituri-Ben Mabrouk on kaupannut myös mainostoimistoalan töitä, mutta hän poisti toisen tilinsä vastikään.

– Uusi elämäsi alkaa tästä. Niina Keituri-Ben Mabrouk on täällä tarjotakseen sinulle tukea ja työkaluja, jotta voit saavuttaa menestyksen huippukohdan ja tehdä unelmistasi totta, nainen mainostaa.

Kyseisen julkaisun aihe on hedelmällisyys. Nainen kirjoittaa runsaasti esimerkiksi raskausajan hyvinvoinnista. Yhdessä kuvassaan Keituri-Ben Mabrouk tekee karjalanpiirakoita väitetyille lapsilleen. Videopäivityksissään hän puhuu mentoripalveluistaan englanniksi, joskin aloittaa arabiankielisellä tervehdyksellä.Nainen pukeutuu pään peittävään huiviin."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/759b4c49-ee87-4e9f-b63f-489883224152 .

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Jussi taas rakentelee pilvilinnojaan. Alkaako harhat kehittyy?
Kehitit harhan harhoista?

Koska sait pilluu?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä52307

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Jussi taas rakentelee pilvilinnojaan. Alkaako harhat kehittyy?
Kehitit harhan harhoista?

Koska sait pilluu?

Laita blogi: "Aloitteleva seksiterapeutti kysyy ja harjottelee."

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat