Sivut

Kommentit (475)

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50526

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Täällä sairaanhoitajatkin on kolestroliuskovaisia. Se ärsyttää.
Pitääkö sinun erikseen kieltää korkea LDL kolesteroli itsenäisenä riskitekjijänä sydän ja verisuonitaudeissa?

Munan syönnistä lässyttäminen vaan on todella typerää.
Sekin on vanhaa tietoa.

Nyt sinä sotket puurot ja vellit sekaisin.  Verestä mitattu LDL on sydän ja verisuonitaudeissa itsenäinen riskitekijä. Syödyllä kolesterolilla suositusten rajoissa ei  ole vaikutusta sydä ja verisuoniotautien riskiin. Yli suositusten olevat (syödyt) määrät, tietoa puuttuu vielä. 

Vakiolässytys täällä on ettei munia kannata syödä, koska niissä on kolestrolia. Sama kookospähkinöiden suhteen. Tätä kuulee nimenomaan hoitsuilta.

Todellisuudessa molemmat on superfuudia.

Kookospähkinässä ei ole kolesterolia.

Mikä helkutin vakiolässytys täällä, nämä on sinun vakiosekoilujasi puurojen ja vellien suhteen.. Lue kanamunaketjuista mitä viimeisin tieto sanoo. Se on tämän palstan "lässytystä".  Sinulla on ihan omat lässytykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
jussipussi
Seuraa 
Viestejä50526

Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Se että mua oltaisiin hemmoteltu ei olisi muuttanut sitä faktaa ettei umoäriltäni löytynyt turvallisia aikuisia jotka olisivat tukeneet valinnoissani.
Minä, minä,  minä....

Sulla on selviä vaikeuksia hyväksyä muiden tunteita. Vain omasi mahtuvat maailmaan.
Pistä ne omista tunteista puhmisesi vaikka yhteen ketjuun. Ikkunoiden kivittämiset jne.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50526

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Et tunne kookospähkinää.
Joo en henkilökohtaisesti vain tutun tuttujen kautta.

Kerrotko paljonko kookospähkinässä on kolesterolia jos ja kun tunnet kookospähkinän paremmin?

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Se että mua oltaisiin hemmoteltu ei olisi muuttanut sitä faktaa ettei umoäriltäni löytynyt turvallisia aikuisia jotka olisivat tukeneet valinnoissani.
Minä, minä,  minä....

Sulla on selviä vaikeuksia hyväksyä muiden tunteita. Vain omasi mahtuvat maailmaan.
Pistä ne omista tunteista puhmisesi vaikka yhteen ketjuun. Ikkunoiden kivittämiset jne.

Kuule kulta pieni maailma on täynnä itsestäsi riippumattomia ihmisiä. Mitä nopeammin kykenet sisäistämään sen, sen paremmin ihmiset ympärilläsi voivat.

Deimos
Seuraa 
Viestejä7449

Vituttaa oma tyhmyys.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50526

Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minä, minä,  minä....

Kuule kulta pieni maailma on täynnä itsestäsi riippumattomia ihmisiä. Mitä nopeammin kykenet sisäistämään sen, sen paremmin ihmiset ympärilläsi voivat.

En ole kultaa enkä ole pieni.  Minä olen sisäistänyt sen jo ennen  kuin sinä olit vielä syntynytkään.

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Minä, minä,  minä....

En ole kultaa enkä ole pieni.  Minä olen sisäistänyt sen jo ennen  kuin sinä olit vielä syntynytkään.

Jälleen puhdas tunneargumentti.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13634

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Voisko joku tappaa ton vittuilugeneraattorin ja parantaa maailmaa?

Jatkuva väkivallasta puhuminen...

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Vierailija

Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Sitki olis hyvä tapaa niin kaikilla läheisyydessä olis parempi olo.

Vierailija

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Sutki.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50526

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Sinun on vaikea istua koulutettavana.  Huomenna jatketaan muiden muassa kolesteroli koulutusta.  Koulutus saattaa jopa pelastaa sinun  hengen vaikka minulta henki menisikin.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50526

Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Sutki.

Olet sinä sitäkin ja kova juoksemaan kuoron helmoihin turvaan.

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Sinun on vaikea istua koulutettavana.  Huomenna jatketaan muiden muassa kolesteroli koulutusta.  Koulutus saattaa jopa pelastaa sinun  hengen vaikka minulta henki menisikin.

Niin kyllä mä tiedän että sä projisoit tällekin interaktiolle jotain elämää suurempia implikaatioita, kuten olen jo sinulle sanonutkin.

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Sutki.

Olet sinä sitäkin ja kova juoksemaan kuoron helmoihin turvaan.

Rasittava apina. Pipipää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat