Sivut

Kommentit (475)

Mollusca
Seuraa 
Viestejä108

Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Voisko joku tappaa ton vittuilugeneraattorin ja parantaa maailmaa?
Sinun on vaikea istua koulutettavana.  Huomenna jatketaan muiden muassa kolesteroli koulutusta.  Koulutus saattaa jopa pelastaa sinun  hengen vaikka minulta henki menisikin.

Niin kyllä mä tiedän että sä projisoit tällekin interaktiolle jotain elämää suurempia implikaatioita, kuten olen jo sinulle sanonutkin.

Kolme "sivistyssanaa" yhdessä lyhyessä virkkeessä. Olet jossain vaiheessa kadottanut olennaisen, ja hukkunut kikkailuun. Sinua ei kiinnosta kohteesi ymmärrys, haluat vain antaa vaikutelman. 

Vierailija

Mollusca kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:
Sinun on vaikea istua koulutettavana.  Huomenna jatketaan muiden muassa kolesteroli koulutusta.  Koulutus saattaa jopa pelastaa sinun  hengen vaikka minulta henki menisikin.

Niin kyllä mä tiedän että sä projisoit tällekin interaktiolle jotain elämää suurempia implikaatioita, kuten olen jo sinulle sanonutkin.

Kolme "sivistyssanaa" yhdessä lyhyessä virkkeessä. Olet jossain vaiheessa kadottanut olennaisen, ja hukkunut kikkailuun. Sinua ei kiinnosta kohteesi ymmärrys, haluat vain antaa vaikutelman. 

Mitäs jos Gemini antaisit vaan mun olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mollusca
Seuraa 
Viestejä108

Käyttäjä19401 kirjoitti:
Mollusca kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Voin kyllä antaa, vaikken Gemini olekaan. Luulin että tykkäät kovasta analyysista, kun sitä itsekin harrastat. 

Vierailija

Mollusca kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Mollusca kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä 2019 kirjoitti:

Voin kyllä antaa...

Hyvä.

Vierailija

Käyttäjä18776 kirjoitti:
Nyt vois tulla palstan kantis-pellet vänkyttämään testosta ja hepatiitista. Sitten olis hyvä meisinki.

Tossahan ne on jo vänkyttäneet pitkään.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä50526

Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Se että mua oltaisiin hemmoteltu ei olisi muuttanut sitä faktaa ettei umoäriltäni löytynyt turvallisia aikuisia jotka olisivat tukeneet valinnoissani.
Minä, minä,  minä....

Sulla on selviä vaikeuksia hyväksyä muiden tunteita. Vain omasi mahtuvat maailmaan.
Pistä ne omista tunteista puhmisesi vaikka yhteen ketjuun. Ikkunoiden kivittämiset jne.

Kuule kulta pieni maailma on täynnä itsestäsi riippumattomia ihmisiä. Mitä nopeammin kykenet sisäistämään sen, sen paremmin ihmiset ympärilläsi voivat.

En ole kultaa enkä ole pieni.  Minä olen sisäistänyt sen jo ennen  kuin sinä olit vielä syntynytkään.

Jälleen puhdas tunneargumentti.

Ei vaan faktaa.

Vierailija

jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä19401 kirjoitti:
Se että mua oltaisiin hemmoteltu ei olisi muuttanut sitä faktaa ettei umoäriltäni löytynyt turvallisia aikuisia jotka olisivat tukeneet valinnoissani.
Minä, minä,  minä....

Sulla on selviä vaikeuksia hyväksyä muiden tunteita. Vain omasi mahtuvat maailmaan.
Pistä ne omista tunteista puhmisesi vaikka yhteen ketjuun. Ikkunoiden kivittämiset jne.

Kuule kulta pieni maailma on täynnä itsestäsi riippumattomia ihmisiä. Mitä nopeammin kykenet sisäistämään sen, sen paremmin ihmiset ympärilläsi voivat.

En ole kultaa enkä ole pieni.  Minä olen sisäistänyt sen jo ennen  kuin sinä olit vielä syntynytkään.

Jälleen puhdas tunneargumentti.

Ei vaan faktaa.

Jälleen tunneargumentti.

Citizen Vain
Seuraa 
Viestejä9

Vituttaa kun vasta-alkanut kuski rysäytti autoni pellit vinoon, eikä minua edes kiinnostanut selvitellä asiaa. Eikä kiinnosta vieläkään. Mutta silmään kuseminen vituttaisi enemmän, joten on pakko selvitellä...

Allekiljoitettu

mdmx
Seuraa 
Viestejä6252

Kyyhkyruokinta ei pelitä, pari pulua käyny nokkimassa herneitä mut ei ensimmäistäkään sepeliä. Huomenna saa luultavasti keskittyä varis- ja naakkajahtiin. Lisäksi joutsenet vetää kaikki hanhille tarkoitetut ohrat, paskiaiset.

Aiemmin tällä viikolla heitin turvat vadelmapuskassa (astuin kannon päältä maahan, joka ei ollutkaan maa, vaan kasa vanhoja lahoja risuja joiden päällä aluskasvillisuus) ja jalka ihan ruvella.

Jakob
Seuraa 
Viestejä1575

Semmonen asia mikä oikeasti kenkuttaa on nämä nettipalvelut. Niissä työskentelevät nörtit saavat ihmisen elämän yllättävän vaikeaksi. Systeemi toimii niin että tehdään täysin paska käyttöliittymä ja sitten palkataan lauma ystävällisiä mutta tietämättömiä ihmisiä "tukeen". Tänäänkin on mennyt pari tuntia ihan tyhjää nyhjätessä.

Joskus harvoin törmää hyvin suunniteltuun palveluun tai tietokoneohjelmaan, silloin saattaa alkaa epäillä että voiko se olla näin helppoa. Esim. Danske Bankin mobiilipankki oli aika hyvä, nyt ne onneksi korvaa sen sysipaskalla sotkulla joka onkin jo saavuttanut 2.5 tähteä Playssa. Onneksi ei edes toimi minun puhelinmallissani, pitää kai alkaa tiskillä maksaa laskut tai vaihtaa parempaan pankkiin.

Lyde19
Seuraa 
Viestejä5679

Jakob kirjoitti:
Semmonen asia mikä oikeasti kenkuttaa on nämä nettipalvelut. Niissä työskentelevät nörtit saavat ihmisen elämän yllättävän vaikeaksi. Systeemi toimii niin että tehdään täysin paska käyttöliittymä ja sitten palkataan lauma ystävällisiä mutta tietämättömiä ihmisiä "tukeen". Tänäänkin on mennyt pari tuntia ihan tyhjää nyhjätessä.

Joskus harvoin törmää hyvin suunniteltuun palveluun tai tietokoneohjelmaan, silloin saattaa alkaa epäillä että voiko se olla näin helppoa. Esim. Danske Bankin mobiilipankki oli aika hyvä, nyt ne onneksi korvaa sen sysipaskalla sotkulla joka onkin jo saavuttanut 2.5 tähteä Playssa. Onneksi ei edes toimi minun puhelinmallissani, pitää kai alkaa tiskillä maksaa laskut tai vaihtaa parempaan pankkiin.

Olen vähän ajatellut että muutama paskasti toimivan sovelluksen tekijä pitäisi teloittaa julkisesti ja teloitus videoida. Tämä video sitten näytettäisiin lakisääteisesti jokaisen ohjelmointikurssin aluksi ja selitettäisiin että tämä henkilö oli erinomainen koodari ja teki miljooniin puhelimiin levinneen sovelluksen jota käyttäjät vihasivat. Niinkuin Android näppäimistön oikoluku joka nytkin yrittää korjata oikein kirjoitettua tekstiä järjettömään muotoon.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat