Sivut

Kommentit (475)

Goswell
Seuraa 
Viestejä13510

Lyde19 kirjoitti:
Jakob kirjoitti:
Semmonen asia mikä oikeasti kenkuttaa on nämä nettipalvelut. Niissä työskentelevät nörtit saavat ihmisen elämän yllättävän vaikeaksi. Systeemi toimii niin että tehdään täysin paska käyttöliittymä ja sitten palkataan lauma ystävällisiä mutta tietämättömiä ihmisiä "tukeen". Tänäänkin on mennyt pari tuntia ihan tyhjää nyhjätessä.

Joskus harvoin törmää hyvin suunniteltuun palveluun tai tietokoneohjelmaan, silloin saattaa alkaa epäillä että voiko se olla näin helppoa. Esim. Danske Bankin mobiilipankki oli aika hyvä, nyt ne onneksi korvaa sen sysipaskalla sotkulla joka onkin jo saavuttanut 2.5 tähteä Playssa. Onneksi ei edes toimi minun puhelinmallissani, pitää kai alkaa tiskillä maksaa laskut tai vaihtaa parempaan pankkiin.

Olen vähän ajatellut että muutama paskasti toimivan sovelluksen tekijä pitäisi teloittaa julkisesti ja teloitus videoida. Tämä video sitten näytettäisiin lakisääteisesti jokaisen ohjelmointikurssin aluksi ja selitettäisiin että tämä henkilö oli erinomainen koodari ja teki miljooniin puhelimiin levinneen sovelluksen jota käyttäjät vihasivat. Niinkuin Android näppäimistön oikoluku joka nytkin yrittää korjata oikein kirjoitettua tekstiä järjettömään muotoon.

On muuten sysipaska systeemi.

Minun mielestä noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä13634

Vituttaa että olen luennoinnin ohessa treenannut nokkani melkoiseen terään. Tänään istuin kaverilla tukevan savun seassa ja haistoin 8 metrin päähän salaatin jokaisen ainesosan about sekunti sel jälkeen kun kyseistä heviä on alettu pilkkomaan. Jokaisen ainesosan tunnistaa lähes kymmenen metrin päähän ja täydellä varmuudella kypsyysastetta myöden. Toki myös kastikkeen, sekä selvästi erottuvan sipulin puutteen. =D

Aina hajua tutkittaessa huomataan erottelukyvyn paranevan ihan jo viikoissa oleellisesti lähtöasemiin nähden.

Mitenkään harjaantunut hajuaisti ei sitten auta selviytymisessä (nykyviidakoissa), mutta kannattaa kokeilla jo kokemuksen vuoksi. Itse alan jo erottaa hirudoid forten, voltaren gelin ja ice powerin toisistaan sadan metrin päästä; pikasuihku ei auta peittämään noiden ominaishajua. ;)

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Goswell
Seuraa 
Viestejä13510

Jaahas, vituttaa tehdä rehua, löpöä palaa kolmessa koneessa kaiken aikaa ja lopputulos on kuitenkin ei siitä mitään jää.

3 hehtaaria siilossa, nyt kahvilla, 3 hehtaaria jäljellä.

Minun mielestä noin.

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1051

Reifengas kirjoitti:
Pitää pyöräillä Alkoon,

kun olen juonut liikaa.

Kait tiedät että kännissä fillarointi on vaarallista.

molaine kirjoitti:
Mutta tämäkin ketju on mennyt liian hapokkaaksi mestarien käsittelyssä.

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1051

Voisi lähiaikoina alkaa vtuttaa se kun kortilla maksamisen ja tililtä veloittamisen välillä on latenssia, useampia päiviä jopa.

Se myös että vuorokauden sisällä 2 kertaa onnistuin taas tuon vaurioituneen kohdan kädessä repimään auki. Tai siis ensimmäisellä kerralla tuli verta oikein. Toisella kerralla vain läksi se rupi siitä päältä irti. Taas kuumottaa ja kirveltää mukavasti. Pitäisi kai teettää jokin kipsi että alkaisi paraneminen edistymään.

molaine kirjoitti:

John Carter
Seuraa 
Viestejä12454

Minijehova kirjoitti:
Vituttaa että olen luennoinnin ohessa treenannut nokkani melkoiseen terään. Tänään istuin kaverilla tukevan savun seassa ja haistoin 8 metrin päähän salaatin jokaisen ainesosan about sekunti sel jälkeen kun kyseistä heviä on alettu pilkkomaan. Jokaisen ainesosan tunnistaa lähes kymmenen metrin päähän ja täydellä varmuudella kypsyysastetta myöden. Toki myös kastikkeen, sekä selvästi erottuvan sipulin puutteen. =D

Aina hajua tutkittaessa huomataan erottelukyvyn paranevan ihan jo viikoissa oleellisesti lähtöasemiin nähden.

Mitenkään harjaantunut hajuaisti ei sitten auta selviytymisessä (nykyviidakoissa), mutta kannattaa kokeilla jo kokemuksen vuoksi. Itse alan jo erottaa hirudoid forten, voltaren gelin ja ice powerin toisistaan sadan metrin päästä; pikasuihku ei auta peittämään noiden ominaishajua. ;)

Sinulla on superaisti, joten sinun kannattaisi mennä poliisikoirakouluun, samalla tavalla, kuten Uuno. Tai sitten jotenkin muuten hyödyntää superkykyjäsi.

Uuno Turhapuro haistelee lasin läpi

https://www.youtube.com/watch?v=QP5JeiJTkIQ

https://www.youtube.com/watch?v=QP5JeiJTkIQ

" Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys. " Albert Einstein

Käyttäjä18776
Seuraa 
Viestejä1051

Ensinnäkin se kun firefoxista on pitänyt kaikki valikot piilottaa. Minkä helvetin takia? Siksi koska Chrome? Siinähän sitten kopsailet terminaalista tai jostain siihen osoitelaatikkoon käsipelillä osoitetta perkele. Esmes. Kirjanmerkitkin pitää monen mutkan takaa klikkailla esiin. VMP. 

Toissijaisesti myös tää kun viime syksyn piipertämisten jäljiltä linuxin paketinhallinnan asennukset aivan mettässä. Tuli taas sirkus kun meinasi vain yhden softan asentaa.

Tällä hetkellä debianin 10-versio houkuttelisi enemmän kuin devuan mutta noin niinkuin periaatteesta en tue systemd:tä.

Toisaalta miksi yrittäisi mitään tehdä kun voi vain lojua.

molaine kirjoitti:

Vierailija

”Suomessa kävi sillä tavalla, että kun tämä verkossa tapahtuvien juttujen määrä alkoi kasvaa joitakin vuosia sitten, ne vihjeet ja viestit jäivät hautumaan jonnekin sähköpostilaatikkoon. Ja meillä oli tyyliin kaksi henkeä, jotka niitä availi”, Sarani kertoo.

Esimerkiksi ulkomailta kansainvälisen yhteistyön seurauksena tulleista vihjeistä poliisi ei kirjannut rikosilmoituksia. Saranin mukaan kirjaamiskäytännöt lapsiin verkossa kohdistuneista rikosvihjeistä muuttuivat tämän vuoden alussa.

”Voidaan ajatella, että ennen tämän vuoden alkua suuri osa netissä tapahtuvasta [poliisille vinkatusta] rikollisuudesta on jäänyt kirjaamatta kokonaan”, Sarani sanoo.

Reipasta. Muuten vielä menisi hallinnon piikkiin, mutta siinä vaiheessa kun kansainvälinen yhteistyö on Suomen puolelta parhaimmillaan olematonta, puhutaan jo hyvin merkittävästä ongelmasta josta tulisi seurata sanktioita ja henkilöstönvaihtoja, vaan mitä vielä.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat