Seuraa 
Viestejä16949

https://www.talouselama.fi/uutiset/juha-sipila-riemuitsee-valtionvelan-l...

Vaikka en juuri koskaan ole keskustalaista poliitikkoa äänestänyt, voisin Sipilää äänestää, jos vain olisi mahdollista. Vaikka yleensä voi vain ihmetellä kuinka vähällä järjellä yhteisiä asioita johdetaan, nyt on ollut Suomella onnea tämä vaalikausi. Tietysti tuloksekas työ on tiimityötä ja hallituskumppaneille on annettava myös tunnustusta. Sipilä nousee kuitenkin johtajana arvoon, jossa koko Suomen tunnettua johtajahistoriaakin tarkastellen ollaan aivan kärjessä.

Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹

Sivut

Kommentit (479)

apassi
Seuraa 
Viestejä975

Samaa mieltä, että Sipilä on hyvin saanut tuota velanottoa kuriin, mutta en tiedä kuinka paljon siellä on sit jouduttu tekemään sanallisia sopimuksia kabiineteissa, kun on tuo sotehomma ja Berner koittaa yksityistää kaikkea mahdollista minkä vaan kerkee, keinolla millä hyvänsä, ja nuohan eivät ainakaan köyhää ja keskiluokkaa palvele yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eusa
Seuraa 
Viestejä16949

apassi kirjoitti:
Viitaten toista topikkia palstalla, heti rupes vituttamaan kun rupesi miettimään politiikkaa.

Kannattaa miettiä mieluummin yhteisten varojen käyttöä ja yleisen hyvinvoinnin lisäämistä kuin nimenomaisesti poliittisia kuvioita, propagandaa tai erityisesti joitain henkilöitä...

Onhan nyt todellakin parempi tilanne edistää yhteistä sopua, kun talouden perusteet ovat asettumassa urilleen.

apassi
Seuraa 
Viestejä975

Eusa kirjoitti:
apassi kirjoitti:
Viitaten toista topikkia palstalla, heti rupes vituttamaan kun rupesi miettimään politiikkaa.

Kannattaa miettiä mieluummin yhteisten varojen käyttöä ja yleisen hyvinvoinnin lisäämistä kuin nimenomaisesti poliittisia kuvioita, propagandaa tai erityisesti joitain henkilöitä...

Onhan nyt todellakin parempi tilanne edistää yhteistä sopua, kun talouden perusteet ovat asettumassa urilleen.

Noinhan se pitäisi olla ideaalitapauksessa, mutta kun lukee lööppejä ja asiantuntijoiden lausuntoja yms. niin kyllä se vitutus vaan kasvaa kun on ihan selvää että ei eletä ideaalimaailmassa.

ovolo
Seuraa 
Viestejä6596

Eusa kirjoitti:

Vaikka en juuri koskaan ole keskustalaista poliitikkoa äänestänyt, voisin Sipilää äänestää, jos vain olisi mahdollista. Vaikka yleensä voi vain ihmetellä kuinka vähällä järjellä yhteisiä asioita johdetaan, nyt on ollut Suomella onnea tämä vaalikausi. Tietysti tuloksekas työ on tiimityötä ja hallituskumppaneille on annettava myös tunnustusta. Sipilä nousee kuitenkin johtajana arvoon, jossa koko Suomen tunnettua johtajahistoriaakin tarkastellen ollaan aivan kärjessä.

Joko se vaalipropaganda alkoi? Tuossa vähän vastapainoa ylistykselle. Pääministerinä petasi  valtion laskuun härskisti omaa, lapsiensa ja bisneskaveriensa bisneksiä. Tarkemmin linkissä: https://seura.fi/asiat/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-valtion-tuella-ja-harskeilla-tutunkaupoilla/  

Eusa
Seuraa 
Viestejä16949

ovolo kirjoitti:
Eusa kirjoitti:

Joko se vaalipropaganda alkoi? Tuossa vähän vastapainoa ylistykselle. Pääministerinä petasi  valtion laskuun härskisti omaa, lapsiensa ja bisneskaveriensa bisneksiä. Tarkemmin linkissä: https://seura.fi/asiat/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-valtion-tuella-ja-harskeilla-tutunkaupoilla/  

Näyttää alkaneen - mitä tarjoat tilalle?

Vierailija

Mä olin alussa Sipilän kannattaja ja uskoin et se oikeesti pyrkii hyvään. Olin väärässä.

Eiköhän köyhiltä ja mummoilta vielä vähän irtoa ettei sipilän lasten tarvitse nähdä nälkää.

Eusa
Seuraa 
Viestejä16949

Käyttäjä kyrsä kirjoitti:
Mä olin alussa Sipilän kannattaja ja uskoin et se oikeesti pyrkii hyvään. Olin väärässä.

Eiköhän köyhiltä ja mummoilta vielä vähän irtoa ettei sipilän lasten tarvitse nähdä nälkää.

Näitä sipiliäkateellisiahan kyllä riittää.

Toivoisin, että esitetään argumentteja pääministerin toimivaltaan kuuluvissa asioissa. Muissa höpinöissä palvellevat muut ketjut...

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä17522

Hän ei ehkä ole visionääri ja karismaattinen johtaja kuten JFK oli.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

Vierailija

Eusa kirjoitti:

Toivoisin, että esitetään argumentteja pääministerin toimivaltaan kuuluvissa asioissa. Muissa höpinöissä palvellevat muut ketjut...

En mä sille kateellinen ole.
Samassa ruokalassa syötiin.
Tunnen muitaki lesta sipilöitä.
Pidin niistäki.

Eusa
Seuraa 
Viestejä16949

Eusa kirjoitti:

Pidin niistäki.

Nämäkö ovat pääministeriagendan argumentaatioitasi? Pietarin tehtaastako tuulee?

Ihan turha tulla tähän ketjuun trollailemaan lesta-traumoinesi. Ketään ei kiinnosta. Pyydän modeja poistamaan vastaavat rimanalitukset jatkossa.

Vierailija

Eusa kirjoitti:
Eusa kirjoitti:

Pidin niistäki.

Nämäkö ovat pääministeriagendan argumentaatioitasi? Pietarin tehtaastako tuulee?

Ihan turha tulla tähän ketjuun trollailemaan lesta-traumoinesi. Ketään ei kiinnosta. Pyydän modeja poistamaan vastaavat rimanalitukset jatkossa.

Ollaampa sitä nyt niin persekipeitä.
Etkö ymmärrä mitä mä sanon?
Sinä lienee työnantajana saannut nauttia sipilän hedelmiä?
Mut pitäis tasapuolisesti kunnioittaa koko kansaa.

Ja se mitä mä sanoin on totta.

Käyttäjä3810
Seuraa 
Viestejä182

Poliitikon tärkein tavoite kaikessa toiminnassaan on "valitaanko minut uudelleen seuraavissa vaaleissa".

Sipilä lienee sen verran insinööri ja business mies, että hänellä voi olla tavoitteena  jopa hoitaa virkaansa Suomen parhaaksi.

Varallisuutta on sen verran, että jos ei valita, niin löytyy taas tekemistä business puolelta.

Ikääkin on vasta niin vähän, että intoa muuhunkin riittää.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat