Kommentit (4)

vesak
Seuraa 
Viestejä11

Yleensä niissä tikuissa ja kaapelinpäissä on valmiina jokin merkki, joka jää asennettaessa "itteen päin"

v.

“To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do Be Do Be Do - Sinatra”
― Kurt Vonnegut

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7916

Ongelma on siinä että ihmiset tuppaavat sen tekemään silmät auki.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyttääjä
Seuraa 
Viestejä683

Minä tungin muistitikkua väärinpäin USB-porttiin.

Pomo ja yksi toinen työkaveri ehdottivat, että mitäs jos kääntäisit sen tikun ympäri ja yrittäisit sitten.

Vastasin, että kyllä se sinne menee kun vähän runnoo.

Eipä runnominen auttanut, mutta tikun kääntäminen ympäri auttoi ja muistikku meni heti paikoilleen.

En muista kenen laki se oli, mutta jos on kaksi mahdollisuutta, aina ensimmäinen yritys on se väärä.

Saman olen huomannut uimahallissa. Paita menee aina ensin väärinpäin (selkäpuoli etupuolena), ja se pitää kääntää.

...
Seuraa 
Viestejä1665

Kyttääjä kirjoitti:
Minä tungin muistitikkua väärinpäin USB-porttiin.

Pomo ja yksi toinen työkaveri ehdottivat, että mitäs jos kääntäisit sen tikun ympäri ja yrittäisit sitten.

Vastasin, että kyllä se sinne menee kun vähän runnoo.

Eipä runnominen auttanut, mutta tikun kääntäminen ympäri auttoi ja muistikku meni heti paikoilleen.

En muista kenen laki se oli, mutta jos on kaksi mahdollisuutta, aina ensimmäinen yritys on se väärä.

Saman olen huomannut uimahallissa. Paita menee aina ensin väärinpäin (selkäpuoli etupuolena), ja se pitää kääntää.

Tarkoittanet Hofstadterin lakia jonka mukaan asioissa menee aina odotettua kauemmin, vaikka huomioisitkin Hofstaderin lain.

Tiliä ei voi poistaa ilman salasanaa

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat