Sivut

Kommentit (486)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15950

... kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kyllä ketju taisi osoittaa, että valintani on oikea. Vaikka Blade Runnerissa sitä alkoholia  nautittiinkin.

Rajatilapotilaalle viima ei tosiaan tee hyvää.

Tiedän. Sitäpaitsi viimeaikoina kun join vielä. Olut ei enää toiminut. Oikeastaan siitä tuli huono olo. Jo ensimmäisestä annoksesta. Ne kolme kertaa kun olen kannabistuotteita käyttänyt olen oksentanut joka kerta. Keho ei vain hyväksynyt ainetta.

Ruminointi hyvässä seurassa auttaa. Huonossa pahentaa.
Tuota kannabisresponssia kutsutaan CHSksi. Kiitos havainnosta. Tiedä vaikka sillä olisi suurempaakin merkitystä.

Tuo on todella harvinainen yliherkkyys. Mahdollista se on että on kyse tuosta, mutta en usko.

No sä nyt et kykenekään ruminoimaan.

Tuota termiä en tunne.

MJ

jussipussi
Seuraa 
Viestejä53666

Minijehova kirjoitti:
Jussipussi, tässä se koko teksti. Älä leikkaa niitä jos se hämmentää sinua.

"Itse olin kyllä päiväkännimiehiä, koska tahdon untani ja aivojani suojella. Samoin kukan käryttelyssä suosin aamupajauttelua ja illalla vähemmän. Nykyään en polta ollenkaan. En periaatteellisesti, ei vain ole tehnyt mieli."

Silloin kun join. Silloin kun poltin (kukkaa). Luuleto että kukassa on nikotiinia?

Hops, heti muualle siitä purkamaan pahaa oloasi ja parantelemaan psykoosiasi.

Ei se ollut mihin lainaaminen liitty. Laitan se kohta tässä lämmittelyksi.

Minijehova kirjoitti: "Siis ilman ruokaa ja kahviakin (tai meditointia)? 5-7vrk vain. Minulla on varmaan aika erilainen kuva stimulanteista ja muista päihteistä kuin muilla.

Tänä vuonna olen nauttinut käytännössä vain  kahvia ja ruokaa ja vuoden 3 ekaa viikkoa nikotiinia."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Kyllä ketju taisi osoittaa, että valintani on oikea. Vaikka Blade Runnerissa sitä alkoholia  nautittiinkin.

Tiedän. Sitäpaitsi viimeaikoina kun join vielä. Olut ei enää toiminut. Oikeastaan siitä tuli huono olo. Jo ensimmäisestä annoksesta. Ne kolme kertaa kun olen kannabistuotteita käyttänyt olen oksentanut joka kerta. Keho ei vain hyväksynyt ainetta.

Tuota kannabisresponssia kutsutaan CHSksi. Kiitos havainnosta. Tiedä vaikka sillä olisi suurempaakin merkitystä.

Tuo on todella harvinainen yliherkkyys. Mahdollista se on että on kyse tuosta, mutta en usko.

Pohjasairaus yhdistettynä epilepsiaan. mahdollinen AD/HD. Ekan kerran tulin todella hilpeälle tuulelle. Sitten pahoinvointi.

Meinasin kysyä. Jäi skenepisteet saamatta.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15950

Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Pohjasairaus yhdistettynä epilepsiaan. mahdollinen AD/HD. Ekan kerran tulin todella hilpeälle tuulelle. Sitten pahoinvointi.

Epilepsia on ratkaiseva. Sama kannabinoidi joka helpottaa epileptistä kohtausta lienee kuvailemiesi oireuden aiheuttaja.

Oletko testannut niillä kolmella kerralla auttaako kuuma suihku tai kylpy oloon?

MJ

Deimos
Seuraa 
Viestejä10927

... kirjoitti:
Vauriot DMNssä ja niissä vaikuttavissa reseptoreissa tuottaa kaikkea jännää.

Deimoksen tapauksessakaan ei tarvinnut kauaa etsiä hänen oltua informatiivinen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Posterior_cingulate_cortex

Disorders

Structural and functional abnormalities in the PCC result in a range of neurological and psychiatric disorders. The PCC likely integrates and mediates information in the brain. Therefore, the functional abnormalities of the PCC might be an accumulation of remote and widespread damage in the brain.[4]

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15950

jussipussi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

"Itse olin kyllä päiväkännimiehiä, koska tahdon untani ja aivojani suojella. Samoin kukan käryttelyssä suosin aamupajauttelua ja illalla vähemmän. Nykyään en polta ollenkaan. En periaatteellisesti, ei vain ole tehnyt mieli."

Silloin kun join. Silloin kun poltin (kukkaa). Luuleto että kukassa on nikotiinia?

Ei se ollut mihin lainaaminen liitty. Laitan se kohta tässä lämmittelyksi.

Minijehova kirjoitti: "Siis ilman ruokaa ja kahviakin (tai meditointia)? 5-7vrk vain. Minulla on varmaan aika erilainen kuva stimulanteista ja muista päihteistä kuin muilla.

Tänä vuonna olen nauttinut käytännössä vain  kahvia ja ruokaa ja vuoden 3 ekaa viikkoa nikotiinia."

Nyt vain hämmennät itseäsi lisää ja selvästi pahennat psykoosisi oireita. Ennustan että pian alat satuttamaan itseäsi.

MJ

jussipussi
Seuraa 
Viestejä53666

Minijehova kirjoitti:

Tässä lisää.

Minijehova kirjoitti: "Minä luulen olevani ainoa joka aidosti arvostaa nikotiinin päihde-efektiä. On todella hyvä stimulantti aivoille. Luulen että lisää muutamalla pojolla ÄO testin pisteitä.

Monet huippuälykkäät salaa arvostavat nikotiinia."

Deimos
Seuraa 
Viestejä10927

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Epilepsia on ratkaiseva. Sama kannabinoidi joka helpottaa epileptistä kohtausta lienee kuvailemiesi oireuden aiheuttaja.

Oletko testannut niillä kolmella kerralla auttaako kuuma suihku tai kylpy oloon?

Lopetin kolmanteen kokeiluun. Ei maksa vaivaa. Kylmä hiki jäi mieleen, minkä koin ainakin viimeisessä kokeilussa.

BW kirjoitti: "The mad man from Tikkurila, who eats (drinks) more than he earns!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Reifengas: Saattaa säilyäkin pimeä markkina jonkin aikaa, mutta ...tuoni vie.Valtion on otettava omansa, huolehdittava omistaan, ja valtio olemme me.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä53666

Minijehova kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Nykyään en polta ollenkaan. En periaatteellisesti, ei vain ole tehnyt mieli.
Minijehova kirjoitti: "Se on kyllä ihanaa. Vain 2 röökiä on parempi.

Meen ostamaan laastaria prkl kiusanhenki, ei saa purkasta aivot stimulusta, ehkä purkka+laastari molempiin olkiin antaa jotain irti..."

Arvoisa potilas. Kertoisitko miten lainauksesi liittyy kannabiksen kulutukseeni, johon tuo lainaamasi liittyi. Luuletko kannabiksen sisältävä nikotiinia?

Vai etkö vain lukenut lainaamaasi; huomasit sanan polta, joka triggeröi psykoosin takaisin pintaan?

Tämä oli vastauksesi Aslakille:

Aslakki kirjoitti:"Aamukahviröökiä parempaa saa hakea. "

Meen ostamaan laastaria prkl kiusanhenki, ei saa purkasta aivot stimulusta, ehkä purkka+laastari molempiin olkiin antaa jotain irti..."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15950

jussipussi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Nykyään en polta ollenkaan. En periaatteellisesti, ei vain ole tehnyt mieli.

Arvoisa potilas. Kertoisitko miten lainauksesi liittyy kannabiksen kulutukseeni, johon tuo lainaamasi liittyi. Luuletko kannabiksen sisältävä nikotiinia?

Vai etkö vain lukenut lainaamaasi; huomasit sanan polta, joka triggeröi psykoosin takaisin pintaan?

Mitä nuuskassa on?

Minijehova kirjoitti: "Minä suorastaan rakastan nuuskaa. Lundgrens granskott & fjällblommor tai sitten nordiska skåksber

NAM!"

"Nykyään en polta ollenkaan. En periaatteellisesti, ei vain ole tehnyt mieli."

Et ilmeisesti taida hahmottaa että tuossa puhutaan kannabiksen polttamisesta. Kukassa ei ole nikotiinia.

En usko että ketjujen välillä lainaaminen kannattaa, sama koskee leikkaamista. Molemmat näyttää ahdistavan ja hämmentävän sinua.

Jos kerrot koko lääkityksesi ja uniaikataulusi, niin voin tarkistaa mikä siellä on pielessä. Luulen että lääkitystä tarkistamalla pääset eroon pahasta olostasi sekä alati pahenevista psykoosioireista.

Katsoin hupiin tietojasi ja huomasin että edellisestä 300 viestistä 90% alkaa sanoilla minijehova kirjoitti.

Kuulostaa aika hurjalta omaan korvaani. Kannattaa mainita tuosta jollekin kun saat kyydin hoitoon sen jälkeen kun aloitat sen itsesi vahingoittamisen.

=D

MJ

Deimos
Seuraa 
Viestejä10927

Alkuperäiset kirjoittelijat toivoivat ohjeita alkoholin käytön lopettamiseen. Pelästyivät eivätkä uskalla enää keskustella?

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15950

Deimos kirjoitti:
Alkuperäiset kirjoittelijat toivoivat ohjeita alkoholin käytön lopettamiseen. Pelästyivät eivätkä uskalla enää keskustella?

JP alkaa olemaan melko huonoissa tunnelmissa. Alan oikeasti huolestumaan. Ei liene normaalia kirjoittaa 200 viestiä vuorokaudessa yksinomaan minulta irtolauseita lainaillen.

Ilmoitin juuri yhden asiattomaksi ja kerroin huolestani, että pian vahingoittaa itseään.

MJ

Vierailija

Deimos kirjoitti:

Taitaa ajaa asiaa. Sulle parasta terapiaa on siedättää itseäsi faktaan.

Vierailija

... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Tarkoitan sitä että asiat eivät ole aina sitä miltä ne näyttävät.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä15950

Deimos kirjoitti:

Ehdin onneksi aiheesta kirjoittamaan myös, mutta se on kadonnut kauas psykoosin pyörteisiin.

Kaiken lisäksi jokainen JPn lainaus liittyy kirjoituksiini muissa ketjuissa.

MJ

Deimos
Seuraa 
Viestejä10927

... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Mahdollinen tupladiagnoosi on ehkä tulossa. Myös taipumusta kaksisuuntaiseen. Se maksaa, joten eivät mahdollisesti tutki resurssipulan takia. Psykoterapia mahdollinen tulevaisuudessa. Taidan ottaa vastaan.

Vierailija

Itsekin pidin vihjeitäsi merkkinä laajemmasta viasta, mutta kun sanoin hyvää yötä ja vastasit siihen samoin, tajusin olleeni pääpiru, joka johdatti oikeaan diagnoosiin.

Lapsille kun kerrotaan tarina huoneessa kummituksesta, jonka jälkeen tiputetaan taulu, vastaa kolmivuotias että se oli huonosti kiinni, siinä missä kuusivuotias kertoo kummituksen tiputtaneen sen. Kolmivuotias ei kykene ymmärtämään muita ja tarvitsevat ulkoisia rajoja, siinä missä kuusivuotias ei vain ole tarpeeksi sivistynyt. Kolmivuotiaat ovat psykopaatteja, kuusivuotiaat vain hyväuskoisia.

Minijehovan ongelmat juontuvat sinne kolmen kieppeille. Itse asiassa siinä vaiheessa ne alkavat ilmetä.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Mahdollinen tupladiagnoosi on ehkä tulossa. Myös taipumusta kaksisuuntaiseen. Se maksaa, joten eivät mahdollisesti tutki resurssipulan takia. Psykoterapia mahdollinen tulevaisuudessa. Taidan ottaa vastaan.

Kaksisuuntainen olisi virhediagnoosi näillä tiedoilla.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat