Seuraa 
Viestejä1224

Tänään on jaettu vuoden 2019 Runeberg-palkinto meni tänä vuonna:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/742963-vuoden-2019-runeberg-pa...

-Pörrätäänkö?

Kommentit (4)

Deimos
Seuraa 
Viestejä4536

Täytyyköhän lisätä listaan tulevat luettavat. Kotimaisesta onkin jo jonkin aikaa.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
kytoann
Seuraa 
Viestejä1934

Kyllä kannattaa. Ihan helppo tämä kirja ei ole, mutta siinä on Tarina,  eikä se edes ole erityisen suomalainen tarina. 

Onnittelut Heikille!

Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille suotu.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4536

Tilattu. Tulee kymmenen päivän sisään.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat