Sivut

Kommentit (572)

...
Seuraa 
Viestejä1665

Tai kokeile sitä wickr: psykohotline a, äläkä elvistele sillä kenet tunnet. Hoida omat likaiset työsi, pelle.

Tiliä ei voi poistaa ilman salasanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

... kirjoitti:
Tai kokeile sitä wickr: psykohotline a, äläkä elvistele sillä kenet tunnet. Hoida omat likaiset työsi, pelle.

Sinähän se kävit nimiä droppailemaan. Vielä nimiä, joita et edes itse tunne. Tiedän ettei henkilö itsekään arvosta että random-kilipäät internetin palstoilla huutelevat moisia - etenkään vasikointia ihailevat ja työkalunaan käyttävät kusipäät.

Minulla on vain puhtaita hommia.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

...
Seuraa 
Viestejä1665

Minijehova kirjoitti:
... kirjoitti:

Sinähän se kävit nimiä droppailemaan. Vielä nimiä, joita et edes itse tunne. Tiedän ettei henkilö itsekään arvosta että random-kilipäät internetin palstoilla huutelevat moisia - etenkään vasikointia ihailevat ja työkalunaan käyttävät kusipäät.

Minulla on vain puhtaita hommia.

Kerro terveisiä, nilkki. Se olet nyt sinä joka kävelet heikoilla jäillä. TEEHOO kyllä pitää puoliaan iha ite, niiqu snaijjaax, hä?

...
Seuraa 
Viestejä1665

TEEHOO mikään mörkö ole. Möröt lurkkii hoitamattomien pusikoiden suojassa pimeiden katuvalojen kupeessa. Sellaisten kanssa ei voi keskustella sen enempää kuin toteuttaakaan.

Vähän niin kuin sinä.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

... kirjoitti:
TEEHOO mikään mörkö ole. Möröt lurkkii hoitamattomien pusikoiden suojassa pimeiden katuvalojen kupeessa. Sellaisten kanssa ei voi keskustella sen enempää kuin toteuttaakaan.

Vähän niin kuin sinä.

Ei ole mörkö ei, mutta ei arvosta vasikoimista ohjenuoranaan pitäviä idiootteja, jotka pullistelevat droppailemalla nimeään. Joskus voi miettiä ennen lähetä-nappia.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

...
Seuraa 
Viestejä1665

Minijehova kirjoitti:
... kirjoitti:

Vähän niin kuin sinä.

Ei ole mörkö ei, mutta ei arvosta vasikoimista ohjenuoranaan pitäviä idiootteja, jotka pullistelevat droppailemalla nimeään. Joskus voi miettiä ennen lähetä-nappia.

No mitä siinä lässyttämään. Ilmeisesti taas on yksi uusi luikertelemassa paratiisiin. Nyt on oikea hetki parkua, poika. Paru paru.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

Pitäiskö taas siemata pari huikkaa vettä ja muistaa mamman esimerkki.  ;)

...
Seuraa 
Viestejä1665

Voi kuule mä olin rilkaiden koulussa köyhänä. Mm. Frederikin tytär huomasi sen ja komppas minkä kerkesi. Olin btw. Hänen ensirakkautensa. Myöhemmin kuulin että myös hänen parhaiden kavereidensakin.

...
Seuraa 
Viestejä1665

Yhteensä joku tusinan verran ensirakkauksien kohde. Sitä ehtii vain niin moneen. Tragikoomista on etten koskaan itse saanut ensirakkauteni kohdetta. Kaikki oli annettu, vaan olin liian ujo ja nelikymppinen lesbo vei. Pedoiluahan se oli, mutta laiha lohtu. Toivottavasti klitoristen hinkkailusta oli enempään kuin minusta.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

... kirjoitti:
Kato apina toi niin ymmärrät. Tai siis et todellakaan ymmärrä, mutta saatat oppia jotain matkan varrella.
https://m.vidio.com/watch/127114-hannibal-season-1-episode-1[/quote]

Olen matkoillani nähnyt riittävästi empatiaa ymmärtämättömiä idiootteja. Jännä miten olet muita sanomassa psykopaateiksi, vaikka selvästi olet ainoa selvä psykopaatti täällä. Halveksuttava heikkojen hakkaaja.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat