Sivut

Kommentit (5186)

Deimos
Seuraa 
Viestejä3386

Suositukseni on että suhtautukaa Merliniin suurella varauksella. Omasta puolestani keskustelu ... kanssa oli tässä.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

jussipussi
Seuraa 
Viestejä45770

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä kyrsä kirjoitti:
Noita mul on ollu värin perusteella, mut en muista merkkii. Poika ne on kaikki johonki säätäny.
Ostaa laatikoissa,halvempaa, sama väritys kuin kynissä. HB Ja 2B käy koulun askareisiin. 3B-9B piirtämiseen.

Ja etsi kynämerkki, jossa ei ole "granuliineja" seassa. Se täytyy vain löytää. Yleensä joutuu pettymään. Mitähän Tom Of Finland käytti?

Nopealla haulla  ei näytä löytyvän mitä kyniä käytti.

Staedtler on kynämerkkini. Mutta siinäkin on granuliineja grafiitin seassa. Jos teet isoja väritettyjä alueita, yksigin kide grafiitin seassa voi pilata työn.

Jaa oisko se sitten  "viallinen kynä" kategoriaa mistä linkissä mainittiin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä3386

jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Käyttäjä kyrsä kirjoitti:
Noita mul on ollu värin perusteella, mut en muista merkkii. Poika ne on kaikki johonki säätäny.
Ostaa laatikoissa,halvempaa, sama väritys kuin kynissä. HB Ja 2B käy koulun askareisiin. 3B-9B piirtämiseen.

Ja etsi kynämerkki, jossa ei ole "granuliineja" seassa. Se täytyy vain löytää. Yleensä joutuu pettymään. Mitähän Tom Of Finland käytti?

Nopealla haulla  ei näytä löytyvän mitä kyniä käytti.

Staedtler on kynämerkkini. Mutta siinäkin on granuliineja grafiitin seassa. Jos teet isoja väritettyjä alueita, yksigin kide grafiitin seassa voi pilata työn.

Jaa oisko se sitten  "viallinen kynä" kategoriaa mistä linkissä mainittiin? 

Sitä luulen. Muuten ovat hyviä. Pehmeät varsinkin 3B-9B.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

Deimos
Seuraa 
Viestejä3386

jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Suositukseni on että suhtautukaa Merliniin suurella varauksella. Omasta puolestani keskustelu ... kanssa oli tässä.
Merlin on vanha tuttu. Eiköhän täällä osata jo suhtautua.

Itse en oikein pidä uhkailusta, edes piilotetusta. Jos jostakin syystä katoan, niin voitte katsoa Merlinin suuntaan. Ihmisistä ei aina tiedä. Hullut ovat yleensä hyvin sympaattisia ja kovia kokeneita.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:
... kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
... kirjoitti:
Reivaaja nimellä mulla oli oma vihasaittikin. Ihan söpö.

Onko minun tai muiden syytä olla huolissaan terveydestä, jos saat identiteetin selville? Oikeassa oli monessakin asiassa  ja minä en täällä ole kilpailemassa enkä voittamassa.

Saattaa illa että lainsuojattomana olisin pakotettu vuodattamaan ennen kuin ihminen jonka mielestä ydinsota on sekunnin päässä.
Kun mun kultani tulisi
https://youtu.be/64Hilbd_jMg

Tuo on selkeästi sanottu. Siis kaikkien on oltava huolissaan.

Tilastillisesti olet vaarallisempi. Minä perusteellisempi, kuten vuoden vaanimisesi osoittaa.
https://youtu.be/VYOjWnS4cMY

Vierailija

Deimos kirjoitti:

Meni varmasti kaikille kahdelle pään sisäiselle äänellesi perille. Tiedätkö, ei ketään kiinnosta sinä enkä minä. Se on kylmä totuus. Tämänkin lukee lisäksesi ehkä kaksi ihmisistä.

Mutta aina saa pelätä. Toisaalta siitä voi myös vapautua, kunhan oppii rehelliseksi.

Deimos
Seuraa 
Viestejä3386

Täytyy sanoa omia kokemuksia Klubitalolta. Voisi jopa sanoa että ns. nerous on hyvin yleistä. Varsinkin jos sairaus ei ole tehnyt mittaamatonta tuhoa. Niitäkin on joukossa. Myös on niitä joilla on psykoosi edelleen päällä.

Osaan arvioida toisten sahanjauhot aika hyvin. Luulen että minulla on siihen jopa kykyä. En pidä hyvä sää keskusteluista, välillä nekin menee. Kun mennään mielen syövereihin ja todellisiin ihmiselämän vaikeuksiin jyvät erottuvat akanoista. Myös tiedän todella välkkyjä terveitä ihmisiä. Ei se nerous ole täälläkään ihan poikeuksellista. Kiertoteitä sain tietää sen lapsuuden testin tuloksen. Tosin en luota siihenkään. Yksiselitteinen tulos oli "miltei nero". Tuollaista ei pidä terveenkään ihmisen tietää. Se vain ei ole tervettä. Tosin lähde ei ole luotettava.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä3386

Jeps, minusta leivotaan psykopaattia. Ihan miten halutaan. Itse tiedän "totuuden". Yksi asia muuten jossa olit väärässä.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä3386

Olen käynyt läpi sairauden aikana kaikki ihmistyypit sisäisesti pedofiilista sarjamurhaajiin. Joten tiedän mitä heidän päässään liikkuu. KAIKKI ihmistyypit. Olen ollut niin montaa eri henkilöä etten oikeastaan tiedä, kuka olen. Ihminen olentona on tietyllä tapaa sairas. En tiedä elämäkö sen tekee.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:
jussipussi kirjoitti:
Deimos kirjoitti:
Merlin on vanha tuttu. Eiköhän täällä osata jo suhtautua.

Itse en oikein pidä uhkailusta, edes piilotetusta. Jos jostakin syystä katoan, niin voitte katsoa Merlinin suuntaan. Ihmisistä ei aina tiedä. Hullut ovat yleensä hyvin sympaattisia ja kovia kokeneita.

Nalle pieni vain tallustaa..
Ruby my dear. Aikaa, ei paikkaa.
https://youtu.be/BqAhfHVZjHU

Deimos
Seuraa 
Viestejä3386

Nyt pistän luukut kiinni. Monille varmaan tuli pohdittavaa ja kysymyksiä. Merlin ei muuta koita kuin päästä ihoni alle. Koska olen hyväntuulinen niin ilta menee hyvin.

Kerroin tänään hoitajalle, että kyyneleet tulivat silmiini, kun hän kertoi lähdöstään Klubitalolta. Halasimme ja minä itkin. Sanoin hänelle, että hän on beatiful mind ja sitä hän tosiaan on. Todellinen helmi tämän kaiken ns. saastan seassa. Se oli puhdasta surua.

Laitan vielä tämän:

https://www.youtube.com/watch?v=IQfIZ3xMF-8

Se sopii tämän hetken tunnelmiini. Ikäväkseni .... Hyvää yötä.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Olen käynyt läpi sairauden aikana kaikki ihmistyypit sisäisesti pedofiilista sarjamurhaajiin. Joten tiedän mitä heidän päässään liikkuu. KAIKKI ihmistyypit. Olen ollut niin montaa eri henkilöä etten oikeastaan tiedä, kuka olen. Ihminen olentona on tietyllä tapaa sairas. En tiedä elämäkö sen tekee.

Ei, kyllä sä nyt puhut itsestäsi. Yhteen pähän ei mahdu monet aivot. Filosofiassa puhutaan reunaehto-ongelmasta ja sen mukaan maailma ei muutu selän takana, kuten juuri väitit.

Olet sanalla sanoen hirviö.

Vierailija

Deimos kirjoitti:
Nyt pistän luukut kiinni. Monille varmaan tuli pohdittavaa ja kysymyksiä. Merlin ei muuta koita kuin päästä ihoni alle. Koska olen hyväntuulinen niin ilta menee hyvin.

Kerroin tänään hoitajalle, että kyyneleet tulivat silmiini, kun hän kertoi lähdöstään Klubitalolta. Halasimme ja minä itkin. Sanoin hänelle, että hän on beatiful mind ja sitä hän tosiaan on. Todellinen helmi tämän kaiken ns. saastan seassa. Se oli puhdasta surua.

Laitan vielä tämän:

https://www.youtube.com/watch?v=IQfIZ3xMF-8

Se sopii tämän hetken tunnelmiini. Ikäväkseni .... Hyvää yötä.

Voi kuinka herttaista. Kerrotko vielä kuinka herttainen olet?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat