Seuraa 
Viestejä10361

Kesä 1998 oli lapsuuteni viimeinen kesä. Olin tuon vuoden syksyllä aikeissa aloittaa lukioni Riihimäen lukiossa, aivan kuten neljätoista luokkakaveriani Karan koulun 9A-luokan kolmestakymmenestäkolmesta oppilaasta. Kaikki me viisitoista olimme olleet luokkakavereita koko yläasteen ajan ja kaikille meille oli selvää, että mikään ei koskaan muuttuisi.

Maailma nauroi naiveille näkemykselleni ja näytti voimansa - aivan kuten maailmalla on ollut aina tapana näyttää voimansa ylimielisille nulikoille, jotka kuvittelevat maailmasta jotain tietävänsä.

Ysiluokan päätösjuhlien aiheuttama krapula oli tuskin ehtinyt hälvetä, kun vanhempani ilmoitti eroavansa. Olin tästä uutisesta järkyttynyt, mutta olin kyllä huomannut muutoksen vanhempieni suhteessa jo lähes vuoden ajan, joten varsinaisesti asia uutinen ei minua ylläätänyt. Äitini oli kuukausien ajan jäykistynyt vain vaivoin huomattavalla tavalla aina isän tullessa kotiin; äidin lantio oikeni aavistuksen eteen, hartiat liukuivat muutaman millimetrin taaemmas ja rinta kohosi pikkuisen pystymmäksi. Myös äidin puheesta katosi vivahteen verran väriä ja kieli muuttui vaivoin huomattavan kirjakielisemmäksi. Selvimmät merkit olivat nenän nostaminen pikkuisen pystymmäksi ja silmien räpyttelyn lähes totaalinen loppuminen; muutokset ilmeessä muistuttivat hyvin paljon kultaisen noutajamme, Jaskan, ilmeen muuttumista aina sinä päivänä kun kuukautiseni alkoivat.

Isäni kanssa välini olivat muuttuneet epäluonnollisen ja teennäisen tuntuiseksi jo edellisen vuoden joulupäivän aamuna, eikä meillä kummallakaan ollut ollut halua puhua tuon elämäni noloimman aamun tapahtumista, joten olimme molemmat tahoillamme hyväksyneen minun kasvaneen naiseksi, joka jätti meille hyvin vähän yhteistä. Puhuttavaksi asti ainakaan ei asiaa riittänyt.
Tuo elämäni noloin kokemus oli se, joka vanhempieni liiton myös lopullisesti kaatoi, näin äitini minulle kertoi kolme viikkoa ennen kuolemaansa sairaalassa.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Kommentit (6)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

No mitä sinä jouluisena aamuna sitten oikein tapahtui? Minäpä kerron sen teille tässä.
Jouluaattoa vietimme tavalliseen tapaan syöden kaikkia perinteisiä jouluruokia. Äitini äiti ja isosiko, upen punahiuksinen Floratäti, olivat ainoina sukulaisina tänä vuonna päässeet joulun viettoon luoksemme. Vuosi vuodelta oli vieraita tullut vähemmän, koska isälläni ei ollut elossa olevia sukulaisia, ei ainakaan sellaisia, joista minä olisin kuullut, ja Floran kaksi poikaa olivat jo kohta kolmekymmentävuotiaita ja heillä oli jo omat perheensä, joiden kanssa matkustivat puolisoidensa vanhempien luokse joulua viettämään.
Floran selkä oli alkanut vaivata yhä enemmän ja siksi äitini käski minut nukkumaan vuodesohvalle, joka oli mukamas liian epätasainen ja matala Floratädin selälle. En pidä vuodesohvalla nukkumisesta, koska olohuoneessa ei ole käytävää vasten ovea, jonka voisi sulkea. Olin joutunut sulkemaan oveni joka yö jo yli kahden vuoden ajan, koska Jaska häiritsi nukkumistani nuolemalla jalkojani ja tökkimällä kylmällä ja märällä nenällään minua milloin minnekin.
Vasta myöhemmin tajusin, että Jaskan nenäpiina oli alkanut juuri silloin, kun sain ensimmäiset kuukautiseni.
Jouluaamuna heräsin ensimmäisenä, jo ennen kello seitsemää ja muut olivat vielä nukkumassa, koska olivat juoneet viiniä aamun pikkutunneille saakka. Äitini ja Floratäti jaksoivat humalassa aina kikatella pojasta, johon olivat molemmat olleet nuorina tyttöinä ihastuneita, mutta joka olikin ollut kiinnostunut naapurin pojasta.
Herättyäni päästin Jaskan pihalle pikaiselle pissalle ennen kuin jaksaisin viedä sen kunnolliselle aamulenkille. Jaskan mentyä ulos vähälumiselle nurmikolle piehtaroimaan ja pissaamaan, menin itsekin pissalle ja pesemään makea, puolimätä lihan maku pois suustani. Aamutoimet kylpyhuoneessa suoritettuani pukeuduin samoihin turkooseihin caprihousuihin ja samaan valkoiseen toppiin kuin illallakin olin pukeutunut, koska en halunnut mennä kaivamaan kaappejani kun Floratäti nukkui huoneessani. 
Menin kaatamaan kulhollisen jogurttia itselleni aamupalaksi, kun Jaska alkoi raapimaan ulko-ovea haluten takaisin sisälle. Lähdin jogurttikulho kädessä avaamaan Jaskalle ovea, mutta paperiarkin kokoinen lahjapaperin pala oli tippunut puolittain sohvan alle, johon astuin etummaisella jalallani. Oikea jalkani liukui kauas eteen venyttäen minut lähes spagaattiin ja kulho putosi sylini kautta maahan, lusikka kongin kuuloisesti kilahtaen ja kulho parkettiin kolahtaen. Kulho ei onneksi hajonnut, mutta nyt minulla oli syli täynnä jogurttia. Jogurttia oli navan ympärillä, alempana vatsalla ja reisillä asti. Etenkin oikean jalan etureisi oli kauttaaltaan esanssisen mansikan tuoksuisessa jogurtissa ja kun nousin, niin jogurttia oli jo jalkapohjissani ja kämmenissäni asti.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Päästin turhautuneen puuskahduksen ja jätin lusikan ja kulhon keskelle sotkua, koska Jaskan raapiminen kävi koko ajan kiivaammaksi sen kynsien napsuessa oven alapellin reunaan.
Jaska tuli sisälle ja minä menin riisumaan jogurttiset housuni alakerran vessaan, jonka lavuaariin jätin ne likoamaan siksi aikaa kun menin siivoamaan sotkuni.
Hain keittiöstä rullan talouspaperia ja rätin, kastelin rätin ja rutistin liiat vedet pois ja menin aiheuttamaani sotkua puhdistamaan. Siinä kyykkiessäni tuli Jaska taakseni nuolemaan jogurttia pois ja tönin sen ahnetta kuonoa pois jalkojeni välistä lattiaa nuolemasta. Sitten Jaska teki jotain mitä se ei ollut ennen tehnyt: se työnsikin jogurttisen nenänsä suoraan vasten pikkuhousujeni pullottavaa osaa ja oikein hieroi ja nuuhki pimppiäni. Se osui kuonollaan minuun aiheuttaen lämpimän ja sähköisen värähdyksen, joka kulki sekä ylös vartaloani myöden että alas jalkojani pitkin ja polveni tuntuivat kihelmöiviltä ja lämpimiltä lattialla kyykkiessäni. Vielä kerran työnsin jaskan kuonoa pois jalkojeni välistä, mutta sekä minä että Jaska huomasimme työntämisen vaatimattomaksi ja ilman todellista tarkoitusta olevaksi näennäiseksi eleeksi. Polviani kihelmöi yhä ja hetken mielijohteesta siirsin pikkuhousujeni keskikaistaletta hieman sivuun paljastaen turvonneen ja kostean pimppini. Jaska ei tilanteessa epäröinyt sekuntiakaan, vaan alkoi nuolla pitkin ja ahnain kielen vedoin minua sieltä. Oi, miten hyvältä se tuntui.
Varmaan Jaska ei ehtinyt puoltakaan minuuttia nuolla, kun polveni alkoivat hytkymään suurella liikkeellä edestakaisin ja lantioni alkoi nytkähtelemään täydellisen estämättömästi. Olin juuri saanut elämäni ensimmäisen orgasmin ja sain sen kultaisen noutajamme minulle nuolemana.
Vedin syvään, mutta katkonaisesti pitkän henkäyksen keuhkoihini, käänsin pikkuhousuni takaisin oikealle paikalleen ja nousin ylös, jolloin järkytyksekseni näin isäni tuijottamassa minua silmät suurina ja suu auki. Isäni kääntyi ympäri ja painui takaisin makuuhuoneeseen, minä tunsin olevani punainen ja heikko, pelkäsin pyörtyväni siihen paikkaan ja kasvoni tuntuivat saunaakin kuumemmilta. Vein rätin ja likaiset paperit keittiöön, enkä edes huuhdellut rättiä, vaan pudotin ne vain lavuaariin ja kiiruhdin suoraan eteiseen missä puin punaisen lasketteluasuni ylleni, vedit kengät ilman sukkia jalkaan, panin pipon päähän ja hanskat työnsin laskettelutakin taskuun. Painelin suoraan ulos ja kävelin parin sadan metrin päähän parhaan ystäväni Eerikan luokse, joka onneksi päästi minut sisään, lainasi minulle vaatteet ja antoi minun jäädä yöksi luokseen. 

Munasarjasyövän levittyä joka puolelle äitini vartaloa ja viimeisinä päivinään sairaalassa äidin luona itkiessäni äitini kertoi minulle, että tuon joulun jälkeen isäni oli vuoden yrittänyt saada äitini osallistumaan seksiin, johon kuului jogurtin levittämistä ja sen pois nuolemista. Vasta peruskoulun päätösjuhlien vietto oli saanut äitini ja Eerikan äidin yhteen, koska lähtivät etsimään meitä Riihimäen yöstä meidän ylitettyämme kotiintuloajan jo yli kolmella tunnilla. Tuolloin pitkin Riihimäkeä kävellessä oli Eerikan äiti kertonut minun äidille, että oli puolitoista vuotta sitten joulupäivänä vahingossa kuullut kun kerroin Eerikalle mitä tapahtui minun, Jaskan, isäni ja jogurtin kanssa.
Tarinan kuuleminen käänsi kaiken äitini puolentoista vuoden aikana kohtaaman jogurttiehdottelun sellaiseen valoon, että äitini ei oikeastaan koskaan voinut enää katsoa isääni silmiin samoin.

En ole syönyt sen päivän jälkeen jogurttia ja jopa mansikkajäätelön tuoksu saa minut voimaan huonosti; esanssimansikka on lopullisesti poissa valikoimastani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Prkl editori kun pilaa kappalejatot ja lisää noita kryptisiä koodeja.

No, näillä mennään.

Minä en alennu selittämään tarinaani tai sen tarkoitusta ja mystisia sen antamia opetuksia, kosa mielestäni kirjallisuuteen ei moinen selittely kuulu.

Tämä oli antini palstan fiktio-osuudelle.

Ihan hauskaa se oli pitkästä aikaa kirjoittaa kevyttä fiktiota, mutta taidan pidättäytyä muissa kirjoittamisen alalajeissa toistaiseksi.

=D

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Käyttäjä kyrsä kirjoitti:
Ihan juoksevaa tarinaa.
Jatkuuko se?

Siihen kolmanteen loppui.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10361

Kirjoitin itseni tytöksi!  :-)

Nuorempana ei koskaan tuntunut luonnolliselta valinnalta moinen.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat