Seuraa 
Viestejä17

Itse liputan stolichnaya vodkan puolesta. Suomalaiset vodkat eivät maistu miltään, vaikka Renny Harlin mainostaa elokuvissaan Finlandia-vodkaa.

Universumi säilöi alkukaasua – Valtavissa pilvissä näkyy vain ensimmäisiä aineita

Sivut

Kommentit (21)

Deimos
Seuraa 
Viestejä1127

Kyllä se on itsetehty pontikka. Mutta tuotantotuotteista Finlandia Vodka. Harvemmin sitä join. Siitä tuli ihan tajuttomat jurrit. Ponu oli pahin. Sen jälkeen oli kuola poskella ja taju poissa.

Sömnö: "Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!

...
Seuraa 
Viestejä1665

Teerenpelin puolukkasiideri on ainoa johon kehtaa koskea.

Bisseistä tsekit ja suomilagerit.

Viskeistä Islayt, Ardbeg etunenässä.

Viina on hyvää blandista.

Viineistä Pinot noir yleensä. Molinalta löytyy oiva hanapakkaus.

Tiliä ei voi poistaa ilman salasanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nalle pUh
Seuraa 
Viestejä695

Viljasen luomuviina on maistunut lähiaikoina sopuhintainen ja laadukas kirkas.
Viinejä tulee kulutettua laidasta laitaan mutta yksi pitkäaikaisia suosikkeja on hob nob cabernet sauvignon. Rommitoti menee talvella lämmikkeenä, parhaimmillaan omasta mielestäni vaalea havana club fariinisokerilla.

Veli Ponteva
Seuraa 
Viestejä954

Käyttäjä6458 kirjoitti:
Hunajabrandy Žalgiris (-in taistelu) 75%, Liettua.

75% alkoholi tuntuu paljolta, kuten 90% oluet. Ei kai 99 prosenttista viinaa juo muu kuin Neutroni :-)

Selkärankaisten laskupää on yhtä hyvä kuin pikkulasten – jotkin osaavat jopa yhteen- ja vähennyslaskua

...
Seuraa 
Viestejä1665

99 volttista ei ole olemassakaan se laimenee korkin avattua heti johonkin 96. Hyvä liuotin kun on.

Tiliä ei voi poistaa ilman salasanaa

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

Minä pidin Carlo Rossi rosesta. On joku 8% tai 8.5% eli miedompaa on kuin muiden suosikit.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Veli Ponteva
Seuraa 
Viestejä954

Minijehova kirjoitti:
Minä pidin Carlo Rossi rosesta. On joku 8% tai 8.5% eli miedompaa on kuin muiden suosikit.

Minun suosikkeja on jopa 7 prosentiset rose-viinit. En nyt tähän hätään muista sitä Italialaista 7 prosenttista rose-viiniä, mutta sellainen on olemassa, ja takapuolen etiketissä on Italian kuva.

Selkärankaisten laskupää on yhtä hyvä kuin pikkulasten – jotkin osaavat jopa yhteen- ja vähennyslaskua

Nalle pUh
Seuraa 
Viestejä695

Minijehova kirjoitti:

Ohhoh. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. Aivan ihka ensimmäinen kerta kun todistan kenenkään kertovan pitävänsä rose viinistä. Mutta otaksuin aina että jonkun sitä täytyy juoda kun sitä vieläkin kaupitellaan.

Tauko
Seuraa 
Viestejä304

Paras on aika vaikea määritellä, ja kriteerit kaikilla erilaiset.
Omia havaintoja aiheesta, janojuomaksi olut ja helteellä I-olut, että muut toimet ei kärsi.
Makutottumukset kyllä vaikuttaa kovasti, vuoden Saksassa asumisen ja Baijerilaiseen oluen makuun tottuneena järkytys oli suuri Bangkokiin muuttaessani.
Ensimmäisen Singha-oluen kaadoin viemäriin, kun luulin, että se on pilaantunut.
Avasin toisen pullon ja samanmakuista ja totesin, että tällaista paikallinen olut on ja siihenkin tottui. Oikeastaan ajan kanssa huomasin, että sopii kyllä paikallisen ruoan kanssa hyvin.
Ja ruokajuomana myös viinin miellyttävyys riippuu paljon siitä, mitä suussa viimeksi ollut ja mikä ruokatyyppi on tulossa.
Väkevimmistä juomista brändi on maltillisen voimakasta ja enemmän aromia ja makua antava, kuin konjakit, vaikka konjakeita hienonpina pidetään.
Toki brändi antaa melkoisen takapotkun seuraavalle päivälle riittävästi maisteltuna, niinkuin kaikki liikana.
Argo brandy, ehkä maultaan miellyttävä ja yllättävä hivenen ehkä jo liköörin suuntaan.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

Nalle pUh kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Ohhoh. Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. Aivan ihka ensimmäinen kerta kun todistan kenenkään kertovan pitävänsä rose viinistä. Mutta otaksuin aina että jonkun sitä täytyy juoda kun sitä vieläkin kaupitellaan.

Mieto rose antaa tyttömäisen kikatusjurrin. Vähän kuin samppakänni, mutta iloisempi. Maku on Rossissa kevyen makoisa ja kaunis. Kannattaa kokeilla!  ;)

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Nalle pUh
Seuraa 
Viestejä695

Minijehova kirjoitti:
Nalle pUh kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Mieto rose antaa tyttömäisen kikatusjurrin. Vähän kuin samppakänni, mutta iloisempi. Maku on Rossissa kevyen makoisa ja kaunis. Kannattaa kokeilla!  ;)

Luonnollisesti en jätä ikinä mitään alkoholia juomatta mitä eteen kannetaan joten olen kokeillut muutamia. Joka kerta makunystyrät itkee verta.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

Nalle pUh kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Nalle pUh kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:

Luonnollisesti en jätä ikinä mitään alkoholia juomatta mitä eteen kannetaan joten olen kokeillut muutamia. Joka kerta makunystyrät itkee verta.

Suurin osa roseista surkeita onkin. 9e maksaa suunnilleen matka Rossin hienouksiin. Suositus pysyy...  ;)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä7943

Rossi kuuluu imeä kylmänä; lämpimänä on ihan liian makeaa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat