Seuraa 
Viestejä1

Åbo Akademissa tehdään tällainen tutkimus. Mitä mieltä olette tästä aiheesta? Luuletteko, että syntyperä vaikuttaa siihen, miten aktiivisesti ihmiset etsivät seksikumppaneita? Vastaathan kysymyksiin!

Alla linkki tutkimukseen, missä asiasta tutkitaan.

https://www.surveyanalytics.com/t/AEqd4ZOdT7

Kommentit (12)

Minijehova
Seuraa 
Viestejä10270

Voisi hyvinkin olla. Jos on itsellään huonot geenit, niin luonto ohjaa etsimään lukuisia, keskenään hyvin erilaisia seksikumppaneita, jotta luonto saa sitä surkeaa geenistöä vahvistettua.

Siksi hyvägeeniset, terveet ja älykkäät pariintuvat helpommin ja pysyvämmin, eivätkä siis juokse pitkin kyliä pettämässä kumppaniaan.  =D

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

Äly voi olla myös este paritumiselle. Feromonit. Hyvät geenit myös "haistaa" myös terveyden.

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.
Sakarjan aivopieru: Ateistin elämää hallitsee koko ajan Jumalfobia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

Survey suoritettu. Olisi pitänyt olla mentaali tai ajatustenlukija. En ole kumpaakaan :-)

Sömnö:"Olkoon siis sopimus: jos sinä et häiritse minua, minäkään en häiritse sinua."
Eppur si muove !!!
A.N. Whitehead:Filosofia alkaa ihmettelystä. Ja lopulta, kun filosofinen ajattelu on tehnyt parhaansa, ihmettely jää jäljelle.
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.
Nalle pUh: Joskus tuntuu käyvän niin, että nallekarkkikin ylittää filosofina itseään pitävän henkilön ajatuksen.

MooM
Seuraa 
Viestejä7995

Käyttäjä kyrsä kirjoitti:
Eli testattiin luulemista.

Tietysti, jos ihmisryhmiä pitää arvioida. Ei koko porukasta voi olla kenelläkään omia kokemuksia.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

Sinulla on kokemusta asiasta ja minulla vain luuloja. Lähi-Idän pistin pihtareiksi.

Eppur si muove !!!

Vierailija

Deimos kirjoitti:

Sinulla on kokemusta asiasta ja minulla vain luuloja. Lähi-Idän pistin pihtareiksi.

En antanu kellekään kuutta pistettä enempää. Oma skaala vaihteli välillä 3-6.

Deimos
Seuraa 
Viestejä4484

Deimos kirjoitti:

En antanu kellekään kuutta pistettä enempää. Oma skaala vaihteli välillä 3-6.

Mä laitoin suomalaisille miehille todella kovat lukemat.

Eppur si muove !!!

MooM
Seuraa 
Viestejä7995

ID10T kirjoitti:
Olen sanaton. Miten minun luulemiseni mihinkään vaikuttaa? Eikä sitä paitsi edes kiinnosta, miten aktiivisesti joku muu hakee kumppania.

Kyse on psykologian gradusta ja todennäköisesti siinä halutaan nimenomaan selvittää suomalaisten luulemisia. Ne vaikuttavat siihen, mitä oletamme ihmisistä.

Kyselyn alussa on teksti:

"Tässä tutkimuksessa selvitetään, miten ihmisten ajatukset muiden seksuaalisuudesta ja seksuaalisesta käyttäytymisestä riippuvat ihmisten kulttuurisesta taustasta ja alkuperämaasta. "

Virkkeellä halutaan todennäköisesti ilmaista, että ...ajatukset [aiheesta] riippuvat sen mietinnän kohteena olevan ihmisen kulttuurisesta taustasta ja alkuperämaasta. Tuollaisena lause viittaa vastaajan alkuperään tai vähintäänkin jää epäselväksi. Muutenkin jo viestin otsikossa on tympeä kielioppivirhe ja sama kummallinen aivopieru. Tai sitten kysely tosiaan tehdään myös egyptiläisille, palestiinalaisille ja mitä siellä sitten olikaan, jolloin voidaan tutkia vastaajien taustojen vaikutusta (sitä ei edes kysytty taustatiedoissa).

No, ehkä tekopaikkana Åbo Akademi selittää osan kommunikaatio-ongelmista.

"MooM": Luultavasti entinen "Mummo", vahvimpien arvelujen mukaan entinen päätoimittaja, jota kolleega hesarista kuvasi "Kovan luokan feministi ja käheä äänikin". https://www.tiede.fi/keskustelu/4000675/ketju/hyvastit_ja_arvioita_nimim...

Nalle pUh
Seuraa 
Viestejä1365

Mielestäni näyttäisi siltä että kaivellaan merkkejä suomalaisen seksistisestä ja/tai rasistiseta käytöksestä. Yhtäkkiseltään ei tule muuta mieleen, mitä tuollaisesta mielipide tutkimuksesta voisi irrota.

Vierailija

Nalle pUh kirjoitti:
Mielestäni näyttäisi siltä että kaivellaan merkkejä suomalaisen seksistisestä ja/tai rasistiseta käytöksestä. Yhtäkkiseltään ei tule muuta mieleen, mitä tuollaisesta mielipide tutkimuksesta voisi irrota.

Samaa mieltä.
Luultavasti joku seksikäytös normi on jo olemassa johon meidän antamiamme tuloksia verrataan.
Kysymykset oli ylimalkaisia ja typeriä. Esim. Ikä ei tullut ilmi.
On luultavaa että 20v nuori mies on aktiivisempi kuin 60v.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat