Seuraa 
Viestejä45973

Kurinpalautus. Asiallisuus.

BUSHMANIN vauhti on valtava.
Tieteen palsta on kohta täynnä tällaisia viestejä:

"KOMUKKA!! KOMUKOITA!! KOMUKAT!! "

Emmekö ole saaneet jo vähäksi aikaa tarpeeksemme moisesta?
Minä haluaisin lukea välillä vähän muutakin kuin BUSHMAN-KOMUKKA-KOMUKKAA.

Olisiko pieni jäähy paikallaan? Nyt voit vaikuttaa.

Sivut

Kommentit (63)

Ööö... en ymmärrä mitä vaikutusta demokraattisella äänestyksellä on diktatuurisen ylläpidon toimintaan. Vai pitäisikö ruveta KOMUKOIDEN kätyriksi? Ellei sitten KOMUKKA vaihtanut nimimerkkiä.

Voisimme ainakin näin kertoa mielipiteemme kyseisille diktaattoreille.

Vaikka BUSHMAN onkin jostain käsittämättömästä syystä palstalla erittäin suosittu,
laskee hän forumin tasoa. Hän ei ole kirjoittanut yhtään ainoaa viestiä, jossa olisi mitään järkeä.

Kyseessä on nimittäin tiedepalsta, eikä nuorien keskusteluhuone jossa lässytetään sivutolkulla tyhjänpäiväistä paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[size=75:kcbrf76d]Jäkäläparta: olet tietysti asiallisesti oikeassa. Mutta koko aikamme saattaisi kulua sellaisten hätistelyyn. Antaa kärpästen pörrätä.
Ja tietysti taustalla on pelko siitä milloin itse joutuu blokatuksi jos ylläpito herää talviunestaan...[/size:kcbrf76d]
Piirrämpäs avattareeni heti kärpäsen kun kerkiän.

teijoster
Ööö... en ymmärrä mitä vaikutusta demokraattisella äänestyksellä on diktatuurisen ylläpidon toimintaan. Vai pitäisikö ruveta KOMUKOIDEN kätyriksi? Ellei sitten KOMUKKA vaihtanut nimimerkkiä.

On se ennenkin ilmeisesti vaikuttanut esimerkiksi Jukterin bannaukseen.

Mutta miksi homma on aina joko-tai? musta ja valkoinen?
Miksi kirjoittaja saa joko täyttää koko palstan täysin asiattomilla kirjoituksillaan, tai sitten hänet bannataan iäksi?

Miksi ei voida kulkea kultaista keskitietä ja pistää henkilöä jäähypenkille esimerkiksi tiettyyn päivään asti?

Esimerkiksi ilmoittamalla:
"Olet rauhoittumassa kesäkuun 15. päivään asti. Hyvää kesää!"

Mitäs jos sinä jänkhä-jooses opettelisit
ensin kirjoittamaan itse ja lähtisit vasta
sitten häätämään foorumin vanhoja
partoja En löydä sinultakaan muuta
kirjoitusta kuin nämä vuodatukset
tässä topicissa

Bushman alias Jänkäjooseppi joutui ristiriitaan kaksoispersoonansa(skitsofrenia?) kanssa. Ehdotan pikaista ylläpidon määräämää pakkohoitoa molemmille. Pari viikkoa laitoslepoa poissa palstoilta tekee molemmille(sinulle) hyvää.

BUSHMAN
Mitäs jos sinä jänkhä-jooses opettelisit
ensin kirjoittamaan itse ja lähtisit vasta
sitten häätämään foorumin vanhoja
partoja En löydä sinultakaan muuta
kirjoitusta kuin nämä vuodatukset
tässä topicissa

Älä sinä KOMUKKA-KOMUKKA tule minulle kirjoitustaitoa opettamaan.

Meillä Lapissa tuollaiset leuan loksuttajat poljetaan jäkälän sekaan.
Kylän nimismies lahjotaan pontikalla hiljaiseksi, jos tulee jälkeenpäin kyselemähän
"Onkkoos sitä kaupunnilaista näkynynnä, meinaan?"

Joopa joo, johan tuo "Aslak"
kantapäitä terotti... siellä laplandiassa
tuntuu riehuvan oikein Murha Oy.
Sitä se tekee, kun kirjoitustaidot
ovat alakoulun ainekirjoitusta ...

Meillä onkin täällä Lapissa oikea murhakoulu.

Siellä opetetaan tappamaan lähinnä oravia paljain käsin
ja niitä Lapin yössä juoksentelevia sinisiä Siriuslaisia.

Tahtovat tulla aina kiusamahan kun on pontikkakätköllä laatua testaamassa.
LAATU-tietoisuusoppi voisi tehrä BUSHMANILLEKIN kummia.

wizard
teijoster

Vertaatko minun toimintaani, joka perustuu siihen että päätin keksiä jotakin suurta, kunnes keksin että keksin miten maailmankaikkeus oikeasti toimii, tämän kyseisen henkilön toimintaan?

Savor

alias Jukteri

Savor
wizard
teijoster

Vertaatko minun toimintaani, joka perustuu siihen että päätin keksiä jotakin suurta, kunnes keksin että keksin miten maailmankaikkeus oikeasti toimii, tämän kyseisen henkilön toimintaan?

Savor

alias Jukteri

En. Sinun viestisi liittyvät tieteeseen edes jollain tavalla. Sinä vain satuit olemaan ensimmäinen mieleen tullut esimerkki siitä, miten muiden käyttäjien toiminta on ilmeisesti vaikuttanut ylläpidon toimintaan.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177

Tejoster ja Wizart , mitä helskuttia ta täällä Buskaryssien sejassa
tehettä ? Tulkaa pois ja äkkiä, antaa puskaryssän tingata ittens kans.
Son ne onnettomat joista se Kiesuski ajo ulos Leegion riivajia.
Ny vain on niin huonosti että eipä taijja Kiesus ennää olla paikalla.
Eikä teistä ole Kiesuksen homhin.

Antheksii Buskaryssä että eksyin tejän yksityishenketjhun.

Älkääkkä muukhan ennää ikinä tuolle buskalle kirjottako yhthän vastausta.

Jep, Aslakin kanssa samaa mieltä. Huomionkipeää teiniä ei kannattane kuunnella. Kerjää huomiota ku vaipat on kastunu eikä osaa itse niitä vaihtaa, eikä äiskäkään enää suostu vaihtamaan... ja mitään ideoita ei kannata laittaa esille, tämmöinen tollo kun kääntää ne sitten vaan ympäri.

Heke
Veli Uolevi Kantovaara = Bushman

Paljastuit

En ole.

Palstalla levitetään paljon valheita,
joita suurin osa tuntuu pitävän automaattisesti yleisesti hyväksyttyinä faktoina.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat