Sivut

Kommentit (1177)

T.O.P
Seuraa 
Viestejä626

Meanwhile at Airbus:

"India’s IndiGo has placed a firm order for 300 A320neo Family aircraft. This marks one of Airbus’ largest aircraft orders ever with a single airline operator."

https://www.airbus.com/newsroom/press-releases/en/2019/10/indigo-signs-f...

"You can create free energy on Earth in a blink of an eye. That technology already exists on Earth, but it has been kept from you, since you can't make money from free energy."
- Toisheeba / Maria Bertram 2011

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5060

Boieingin kurssi on pudonnut melkein 18% muutamassa kuukaudessa. Eiköhän kapitalismi siis juurikin toimi.

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Goswell
Seuraa 
Viestejä15182

elämäntapakeksijä kirjoitti:
Boieingin kurssi on pudonnut melkein 18% muutamassa kuukaudessa. Eiköhän kapitalismi siis juurikin toimi.

Tulee pikkuisen myöhässä tuhansille...

Minun mielestä noin.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5060

Goswell kirjoitti:

Asikkaille vai ?

1 x VAWT = 9 x HAWT

“Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes.”
— Sigmund Freud

Goswell
Seuraa 
Viestejä15182

Goswell kirjoitti:

Asikkaille vai ?

Uhreille ja omaisille.

Minun mielestä noin.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5060

Goswell kirjoitti:
Goswell kirjoitti:

Asikkaille vai ?

Uhreille ja omaisille.

Ei kai uhreja ollut kuin 340-350 ?

Se että toinsen koneen annettiin vielä mennä ilman korjausta oli Muilenburgin virhe.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5060

Goswell kirjoitti:
Mutta eihän ne idioottiahneet uhreista eikä luonnosta välitä tuon taivaallista.

Kyllä tuo Muilenburg saatiin aika hyvin ristikuulusteltua...ja selvisi että jauhot eivät olleet puhtaat.

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

JeeSe
Seuraa 
Viestejä70

Salaliitäjien veljeskunta sai viimein totuuden selville turman todellisista syistä.

Erittäin luotettavasta lähteestä (Iltalehden keskustelupalstalta) löytyneen puolianonyymin kommentin perusteella tämä on täysin selvä juttu. Mitään muuta järkevää(?) syytä laittaa noin älytön toiminto koneeseen ei ole.

Kommentti oli siis: "Wtc-iskut minun mielestäni opettivat jo usa:lle ettei kannata rakentaa lentokonetta jota ei voi itse pudottaa halutessa. Varmasti ovat sen jälkeen viisastuneet ettei mitään voi käyttää heitä vastaan."

Tästä ei varmasti koskaan tulla kuulemaan virallista totuutta, mikä tietenkin todistaa tämän olevan oikea syy.

Homer_Backland
Seuraa 
Viestejä5060

JeeSe kirjoitti:
Salaliitäjien veljeskunta sai viimein totuuden selville turman todellisista syistä.

Erittäin luotettavasta lähteestä (Iltalehden keskustelupalstalta) löytyneen puolianonyymin kommentin perusteella tämä on täysin selvä juttu. Mitään muuta järkevää(?) syytä laittaa noin älytön toiminto koneeseen ei ole.

Kommentti oli siis: "Wtc-iskut minun mielestäni opettivat jo usa:lle ettei kannata rakentaa lentokonetta jota ei voi itse pudottaa halutessa. Varmasti ovat sen jälkeen viisastuneet ettei mitään voi käyttää heitä vastaan."

Tästä ei varmasti koskaan tulla kuulemaan virallista totuutta, mikä tietenkin todistaa tämän olevan oikea syy.

Hyvä huomio..eikös Horneteissakin jo aikoinaan väitetty olleen tällainen "toiminto" ?

Tosin MCAS ei liity siihen, mutta kuka tietää...kun mitään ei kerrota ?

1 x VAWT = 9 x HAWT

— Sigmund Freud

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat