Sivut

Kommentit (1066)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Dr No
Seuraa 
Viestejä1435

majuri (tambuuri),

Mitäs kummallista tuossa on, vastaavia on kymmenittäin joka päivä eri konetyypeillä, minäkin tilaan lento-ongelmat sivustoa?

Kun kymmenet tuhannet koneet joka hetki ilmassa, jo tilastollisesti sattuu ja tapahtuu.

Oletko muuten ilmailufoorumilla jollain salanimellä, minä keskustelen siellä lentokapteenien kanssa ihan omalla nimelläni?

jussipussi
Seuraa 
Viestejä47256

Dr No kirjoitti:

Kun kymmenet tuhannet koneet joka hetki ilmassa,

Osa maassa. Airbussit hyvin ilmassa.

"Boeingin 737 Max -koneiden maassa pitämisen hinta alkaa hahmottua: Lentoyhtiö toisensa jälkeen on kertonut heikoista tuloksista

Lentokiellon kustannukset tulevat pääosin niiden harvojen lentoyhtiöiden maksettavaksi, jotka ovat jo ehtineet ostaa runsaasti uutta konemallia."

https://www.hs.fi/talous/art-2000006087176.html ,

Major_Breakthrough
Seuraa 
Viestejä19485

Dr No kirjoitti:
majuri (tambuuri),

Mitäs kummallista tuossa on, vastaavia on kymmenittäin joka päivä eri konetyypeillä, minäkin tilaan lento-ongelmat sivustoa?

Kun kymmenet tuhannet koneet joka hetki ilmassa, jo tilastollisesti sattuu ja tapahtuu.

Oletko muuten ilmailufoorumilla jollain salanimellä, minä keskustelen siellä lentokapteenien kanssa ihan omalla nimelläni?

Facebookissa olen ilmailufoorumilla omalla nimelläni.

Our ignorance is not so vast as our failure to use what we know !
- M. King Hubbert

ovolo
Seuraa 
Viestejä6778

webster kirjoitti:
Eikös Hannu ole vielä herännyt, vai miksei se ole jo täällä Airbusia haukkumassa?

Hannulla on aamumopoilut vähän kesken. Sitten on vielä heliumpallokoe Fiestan kanssa, jossa (kokeessa) käytetään mittavälineenä isoisän ilmapuntaria.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat