Sivut

Kommentit (50)

Reiska
Seuraa 
Viestejä5475

Ongelma suojaiän kanssa on, ettei nuoremmat aina ymmärrä seksuaalisuutta ja seksiä niinko aikuiset eikä osaa siksi suojautua hyväksikäyttäjiltä. Raiskauksestahan ei ole kyse jos toinen on puhuttu ympäri vastoin tahtoaan ja ymmärrystä.

Per se

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Reiska kirjoitti:
Ongelma suojaiän kanssa on, ettei nuoremmat aina ymmärrä seksuaalisuutta ja seksiä niinko aikuiset eikä osaa siksi suojautua hyväksikäyttäjiltä. Raiskauksestahan ei ole kyse jos toinen on puhuttu ympäri vastoin tahtoaan ja ymmärrystä.

Kyllä. Toinen ongelma on normaalin seksuaalisuuden kieltäminen niiltä, jotka asiat ymmärtävät oikein hyvin. Tuollainen saattaa olla hyvin haitallista mielenterveydelle ja normaalille seksuaalisuudelle.

Minun lapsi on 12v. ja vasta tulossa murrosikään, mutta koen että hän on täysin kykenevä päättämään jo itse seksuaalisuudestaan, jota ei siis vielä ole olemassakaan. Aivan kuten muistakin asioistaan. Minua ei paskaakaan haittaisi jos vuoden päästä vehtaisi 21-vuotiaan ruotsin sijaisen kanssa.

Ystävälläni on 16-vuotias tytär, jonka kanssa kenenkään ei tulisi vehdata vielä vuosiin hitaan henkisen kehityksen vuoksi. Fyysisesti on jo varsin naisellinen ja jopa nätti likka, joka on jo saavuttanut lopullisen aikuisen fysiikkansa.

Noissa siis samat ikärajat nähdäkseni ei onnistu suojelemaan suojelun tarpeessa olevaa, mutta onnistuu kieltämään tarpeettomasti toiselta.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Nettimaailmassa nuoren on helppo löytää aihetta käsittelevää materiaalia. Sitä kai leviää jo ala-asteella nykyään. Netnannyt eivät paljoa suojele kun lapsi tai teini on kyvykäs murtamaan ne. Seksistä on tullut tabloidimateriaalia jo kauan sitten. Herääminen tapahtuu kai jo ennen murrosikää. Jostain luin jutun 8-vuotiaasta tytöstä joka liian paljon kiinnostui värisevästä keppihepasta. En tiedä milloin klitoris tulee tuntevaksi. Miehellä kai tätä ongelmaa ei ole ennen sukukypsyyttä.

Lääkärileikit ovat kai kautta aikain ollut tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta se onkin juuri lasten tapa ja aikuisilla ei pitäsi olla siihen mitään sijaa. Vaikea sanoa mikä on se psykologinen mekanismi kaiken takana. Moni sarjamurhaaja on seksuaalisen väkivallan uhrina lapsena.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Deimos kirjoitti:
Nettimaailmassa nuoren on helppo löytää aihetta käsittelevää materiaalia. Sitä kai leviää jo ala-asteella nykyään. Netnannyt eivät paljoa suojele kun lapsi tai teini on kyvykäs murtamaan ne. Seksistä on tullut tabloidimateriaalia jo kauan sitten. Herääminen tapahtuu kai jo ennen murrosikää. Jostain luin jutun 8-vuotiaasta tytöstä joka liian paljon kiinnostui värisevästä keppihepasta. En tiedä milloin klitoris tulee tuntevaksi. Miehellä kai tätä ongelmaa ei ole ennen sukukypsyyttä.

Lääkärileikit ovat kai kautta aikain ollut tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta se onkin juuri lasten tapa ja aikuisilla ei pitäsi olla siihen mitään sijaa. Vaikea sanoa mikä on se psykologinen mekanismi kaiken takana. Moni sarjamurhaaja on seksuaalisen väkivallan uhrina lapsena.

Minulla on sellainen käsitys, että tyttöjen masturbointikokeilut sijoittuvat oleellisesti eri ikävuosille kuin poikien. Ja kokonaan eri kehitysasteeseen, eli aikaan ennen varsinaisen sukukypsyyden saavuttamista, kun taas pojilla tuo runkkuaika sijoittuu juuri sukukypsyyden saavuttamisen alkuvuosille.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Reiska
Seuraa 
Viestejä5475

Minijehova kirjoitti:
Reiska kirjoitti:

Kyllä. Toinen ongelma on normaalin seksuaalisuuden kieltäminen niiltä, jotka asiat ymmärtävät oikein hyvin. Tuollainen saattaa olla hyvin haitallista mielenterveydelle ja normaalille seksuaalisuudelle.

Minun lapsi on 12v. ja vasta tulossa murrosikään, mutta koen että hän on täysin kykenevä päättämään jo itse seksuaalisuudestaan, jota ei siis vielä ole olemassakaan. Aivan kuten muistakin asioistaan. Minua ei paskaakaan haittaisi jos vuoden päästä vehtaisi 21-vuotiaan ruotsin sijaisen kanssa.

Ystävälläni on 16-vuotias tytär, jonka kanssa kenenkään ei tulisi vehdata vielä vuosiin hitaan henkisen kehityksen vuoksi. Fyysisesti on jo varsin naisellinen ja jopa nätti likka, joka on jo saavuttanut lopullisen aikuisen fysiikkansa.

Noissa siis samat ikärajat nähdäkseni ei onnistu suojelemaan suojelun tarpeessa olevaa, mutta onnistuu kieltämään tarpeettomasti toiselta.

Eikö toi ole vähä ristiriitasta, et pidät kyvykkäänä päättämään jostain, jota ei ole vielä kehittynyt? Ja tottahan se on, ettei yksi raja kaikilla toimi, mut eikö ole parempi, että se suojaa valtaosaa kuin harvempia? Minun on itse vaikea nähdä että siitä varsinaista haittaa olis kenellekkä

Per se

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Itsellä kun ei ole omia lapsia olen jäävi tietyissä osissa keskustelua. En osaa sanoa, miten itse toimisin. Moomia ilmeisesti lapsena varoitettiin tiukkaan sävyyn namusedistä. Poikana minulla ei ole kokemusta moisesta.

Eppur si muove !!!
Einstein:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
Einstein:The most beautiful experience we can have is the mysterious.It is the fundamental emotion that stands at the cradle of true art and true science.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Ex tyttöystävälläni oli suhde vanhempaan kapiaiseen kai 13-14 vuotiaana. Ei kai mitään seksuaalista mutta hän oli hyvin avoin kertomaan omasta seksuaalisesta kasvustaan. Tytöstä nuoreksi naiseksi. Se tavallaan avasi minulle nuorten naisten maailmaa. Olin siis 17-18 ja hän 15-16. Life Is Strange tietyllä tapaa kuvaa tuota maailmaa. Tietysti Jeffersonin Darkroom on siistitty versio mitä siellä tapahtui. Eihän sellaista voi peliin tai elokuvaan laittaa.

Eppur si muove !!!

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Reiska kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Reiska kirjoitti:

Eikö toi ole vähä ristiriitasta, et pidät kyvykkäänä päättämään jostain, jota ei ole vielä kehittynyt? Ja tottahan se on, ettei yksi raja kaikilla toimi, mut eikö ole parempi, että se suojaa valtaosaa kuin harvempia? Minun on itse vaikea nähdä että siitä varsinaista haittaa olis kenellekkä

En pidä ristiriitaisena, koska henkinen kypsyys ja älykkyys ovat tärkeämpiä tekijöitä kuin fyysinen kypsyys.

Minä näen myös haittoja. Etenkin vaikka täysin kypsä 14-vuotias tyttö ei voi olla seksisuhteessa oikeastaan kenenkään kanssa, koska oman ikäluokan pojat eivät ole riittävän kehittyneitä ja vanhempien poikien kanssa muuttuu rikolliseksi. Onneksi suomessa ei noista juuri nipoteta, eli 17-19-vuotias poika lasketaan pääsääntöisesti samaan ikäluokkaan kuuluvaksi vehtausmielessä.

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Offtopicina niin naisten päänsisäinen maailma on aina kiinnostanut minua. Mikä meissä tekee ne ratkaisevat erot? Miehet ja naiset ovat erilaisia (Miehet Marsista ja Naiset Venuksesta). Jo pienet tytöt eroavat pienistä pojista. Minulla on muuten mahdollisuus tulla kummiksi pienelle tytölle tai pojalle.

Eppur si muove !!!

Brainwashed
Seuraa 
Viestejä11597

Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Minulla on sellainen käsitys, että tyttöjen masturbointikokeilut sijoittuvat oleellisesti eri ikävuosille kuin poikien. Ja kokonaan eri kehitysasteeseen, eli aikaan ennen varsinaisen sukukypsyyden saavuttamista, kun taas pojilla tuo runkkuaika sijoittuu juuri sukukypsyyden saavuttamisen alkuvuosille.

Sinulla on aika huono käsitys, nimittäin jos oletat että masturbointia vain kokeillaan ja liittyisi olennaisesti johonkin puberteettiaikaan sijoittuvaan kehitysasteeseen. Alle kouluikäiset voivat lärpytellä paikkojaan, kun ja jos huomaavat sen tuntuvan hyvältä, ja vain kultturimme ja yhteisön sellaisen tabuleimaaminen saa heidät lopettamaan harrastamisen seurassa.
On toki heitä jotka väittävät etteivät koskaan masturboi, mutta he valehtelevat.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä11360

Brainwashed kirjoitti:
Minijehova kirjoitti:
Deimos kirjoitti:

Sinulla on aika huono käsitys, nimittäin jos oletat että masturbointia vain kokeillaan ja liittyisi olennaisesti johonkin puberteettiaikaan sijoittuvaan kehitysasteeseen. Alle kouluikäiset voivat lärpytellä paikkojaan, kun ja jos huomaavat sen tuntuvan hyvältä, ja vain kultturimme ja yhteisön sellaisen tabuleimaaminen saa heidät lopettamaan harrastamisen seurassa.
On toki heitä jotka väittävät etteivät koskaan masturboi, mutta he valehtelevat.

Tarkoitin toki aloitusikää ja kiireisiä vuosia.

Pojat ei tunnu aloittavan kovin nuorena, mutta tytöt kyllä istuvat vesisuihkun päälle hyvinkin pieninä.

JepajeeMerlinmikälie
Seuraa 
Viestejä3896

Jaahas. Montas kertaa olet saanut tyttäresi kiinni runkkaamisesta ja käyttikö hän muitakin menetelmiä kuin vesisuihkua, vai jouduitko salliaksesi hänen normaalin kehityksensä käyttämään uimahallissa useammankin kerran viikossa? Pahimpina aikoina useampia kertoja päivässä toki.

En välitä sanoa itseäni minimalistiksi, koska en tarvitse sellaista identiteettiä.
- Janni Jalo

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Laaja pedofiilirinki saatu Suomessa kiinni. 5-7 suomalaista mukana ja normaaleja työssäkäyviä miehiä.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Ilmeisesti lapset on huumattu ja käytetty hyväksi sitten. Netti kovassa käytössä, jossa materiaalia jaettu jopa livenä. Epäillyt luotettavia henkilöitä.

Eppur si muove !!!

Deimos
Seuraa 
Viestejä5610

Kun nyt tätä miettii niin onko kyseessä puhtauden ja viattomuuden turmeleminen joka ajaa miehiä tähän. (Twin Peaks). Siitähän voisi olla kysymys. Twin Peaks kertoo hyvin mistä on kysymys ja sen voi myös johtaa nuorempiin lapsiin kuin missä Twin Peaksissa on kysymys. Vai ovatko miehet lapsen tasolla? Sittenhän heillä ei olisi rikosvastuuta jos ÄO on 60. Vajakkeja siis? Kummastuttaa että käyvät töissä ja ovat arvostettuja ihmisiä yhteisössä.

Eppur si muove !!!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat