MIKSI?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tiede-foorumin ala-laidassa näkyy koko ajan ihan hiton paljon vieraita. Miksi?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija
Heke

He ovat niitä, jotka eivät ole rekisteröityneet käyttäjäksi ja niitä käyttäjäksi rekisteröityneitä, jotka eivät ole kirjautuneet sisään. Rekisteröitymisensä piilottaneet kirjautuneet käyttäjät näkyvät 'piilossa'-statuksessa.

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Heke

He ovat niitä, jotka eivät ole rekisteröityneet käyttäjäksi ja niitä käyttäjäksi rekisteröityneitä, jotka eivät ole kirjautuneet sisään. Rekisteröitymisensä piilottaneet kirjautuneet käyttäjät näkyvät 'piilossa'-statuksessa.

Tiesin tuon, mutta miksi niitä on niin paljon?

Vierailija
Heke
Vastaaja_s24fi
Heke

no se oli hyvä kysymys. Epäilen, että suuri osa rekisteröityneistä käyttäjistä tekee niinkuin minäkin: kirjaudun välillä ulos, mutta jätän selaimen auki. Siinä sitten joko väijyn uutta viestiä, lueskelen sieltä täältä ehkä jotain, tai sitten toisella selainikkunalla teen jotain muuta.

Luonnollisesti 'oikeitakin vieraita' on joukossa.

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Heke
Vastaaja_s24fi
Heke

no se oli hyvä kysymys. Epäilen, että suuri osa rekisteröityneistä käyttäjistä tekee niinkuin minäkin: kirjaudun välillä ulos, mutta jätän selaimen auki. Siinä sitten joko väijyn uutta viestiä, lueskelen sieltä täältä ehkä jotain, tai sitten toisella selainikkunalla teen jotain muuta.
Luonnollisesti 'oikeitakin vieraita' on joukossa.

Jos tiede-lehden toimituksen koneet ovat automaattisesti tiede-foorumilla?

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Kyllä viiden minuutin aikana näillä sivuilla käy hyvinkin kymmeniä vieraita. Eihän se tee kuin yksi vieras kymmenessä sekunnissa. Hakurobotitkin kiertelevät täällä koko ajan, koska tämän foorumin etusivulle ja alasivuille johtaa paljon linkkejä ulkopuolelta.

Vierailija
Ding Ding
Hakurobotitkin kiertelevät täällä koko ajan, koska tämän foorumin etusivulle ja alasivuille johtaa paljon linkkejä ulkopuolelta.

En ole nähnyt ikinä linkkejä mistään tiede-lehden sivuille.
Anna esimerkki sivusta joka linkittää tiede-lehden sivuja.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005
Heke
Ding Ding
Hakurobotitkin kiertelevät täällä koko ajan, koska tämän foorumin etusivulle ja alasivuille johtaa paljon linkkejä ulkopuolelta.

Syötä Googlen hakukenttään allaoleva rivi kokonaisuudessaan:

link: http://www.tiede.fi/keskustelut/

niin saat heti kymmeniä sivuja jotka linkittävät suoraan tiede.fi -foorumin eri keskustelusivuille.

Vierailija
Ding Ding
Heke
Ding Ding

Syötä Googlen hakukenttään allaoleva rivi kokonaisuudessaan:
link: http://www.tiede.fi/keskustelut/
niin saat heti kymmeniä sivuja jotka linkittävät suoraan tiede.fi -foorumin eri keskustelusivuille.

Näytti, että tiede-foorumi linkitti vain itseään.

Vierailija

Jos mulla on vaikkapa viisi selainta avattuna tälle keskustelupalstalle ja vain yhdessä olen kirjautunut, lisääkö se sivuston vierailijoita 4 kpl?

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Jos mulla on vaikkapa viisi selainta avattuna tälle keskustelupalstalle ja vain yhdessä olen kirjautunut, lisääkö se sivuston vierailijoita 4 kpl?

Riippuu mitkä selaimet. Mozilla, Xplorer, Opera..

Vierailija
Heke
Vastaaja_s24fi

äsh. sama selain viidessä eri ikkunassa. ie

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Heke
Vastaaja_s24fi

äsh. sama selain viidessä eri ikkunassa. ie

minäpä testaan mozzillallani.. nyt 54 viersta..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat