Seuraa 
Viestejä1044

TM, tekniikan "Seiska" kertoo sirpaleuutisessaan asiasta, josta minä kirjoitin TM:aan jo 2005.

Useinkin olen huomannut lähtöni jälkeen YLEnannon toimittelija Jari Mäkisen uudelleenlämmittävän omissa nimissään vanhoja juttujani. Artikkelissani silloin kerroin presidentti George W Bush' in Valkoiseen Taloon pyöreän pöydän neuvotteluun kutsumista tiedemiehistä ja spekulatioistaan ilmaston lämpenemisen estämiseksi, tämä oli sieltä vähiten hulluimmasta päästä ehdotuksia.

Hommassa on kuitenkin yksi suuri mutta, emme varmuudella tiedä mihin suuntaan olemme menossa. Jos kylmenevään, saatamme laukaista uuden jääkauden. Nuo rikkiaerosolithan olisi saatava tuonne ionosfäärin rajoille, jolloin SO2:n tiivistämät vesipisarat jäätyvät ja muodostavat cirrus-pilviä. Helpoimmin tuo kävisi vaihtamalla lentokoneiden polttoaine rikkipitoiseen polttoaineeseen, halvempaakin.

Mutta mitä sanovat siloin chemtrails-salaliittoon uskovaiset? No, ne on jo tarpeeksi sekaisin muutenkin, ei anneta sen haitata projektia.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
salai
Seuraa 
Viestejä7777

Dr No kirjoitti:
TM, tekniikan "Seiska" kertoo sirpaleuutisessaan asiasta, josta minä kirjoitin TM:aan jo 2005.

Tässä linkki kyseiseen TM:n artikkeliin:

https://tekniikanmaailma.fi/radikaali-suunnitelma-maan-viilentamiseksi-a...

Ilmeisesti TM estää Tanskasta linkittämästä lehteensä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat